sobe
huviline
Registreerunud 12.10.04
Kasutaja on eemal
Auto: a8 3.0tdi 2008
|
postitati 11.01.17 16:34
|
|
|
audi s3 2010 õlituli läheb põlema.
Tere.
Mure siis s3 2010a 2.0TFSI läheb peale 20-30 minutist õli kann põlema,suretan korra välja ja kohe uuesti käima siis kõik korras.Sõidan jälle 20-30
minutit,jälle sama asi.Hüdra tõukurid klõbisema pole võtnud ja imelikke hääli ei kostu mootorist
Surveanduri vahetasin juba ära,mehaaniliselt pole mõõtnud.
Vb. on kellegil sarnast anomaaliat ette tulnud?
|
|
|
_rein_
huviline
Registreerunud 19.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.17 17:56
|
|
|
Esimene küsimus, palju on selle õliga sõidetud ja mis firma õli.Õige oleks sooja mootoriga sõidust tulles õlirõhk mehhaanilise manomeetriga ära mõõta.
|
|
|
sobe
huviline
Registreerunud 12.10.04
Kasutaja on eemal
Auto: a8 3.0tdi 2008
|
postitati 11.01.17 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: _rein_
Esimene küsimus, palju on selle õliga sõidetud ja mis firma õli.Õige oleks sooja mootoriga sõidust tulles õlirõhk mehhaanilise manomeetriga ära mõõta.
| mootori õli on 100km tagasi ära vahetatud,5w-30 audi longlife 3 koodiga G 052 195
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 11.01.17 18:17
|
|
|
Loe seda teemat, saad vast mõtteid http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159424
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sobe
huviline
Registreerunud 12.10.04
Kasutaja on eemal
Auto: a8 3.0tdi 2008
|
postitati 14.01.17 16:02
|
|
|
Täna siis lõi jälle tule korra põlema üle pika aja,sai siis mehaaniliselt ära mõõdetud kuuma mootoriga.
tühikäigul 1,7-1,8bar
põõretega 4.2bar
Kas tal mõõdab mingi andur veel,või kellade plokk võib jupsida?
Erko
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.01.17 18:57
|
|
|
Kas jutt käib ikka punasest õlikannu tulest, kollane tuli oleks pigem tasemeanduriga seotud.
Mitu bar rõhuandur on, palju seal varu on võrreldes mõõtetulemustega? Rõhk tundub igal juhul korras olevat mõõtmise põhjal.
|
|
|
sobe
huviline
Registreerunud 12.10.04
Kasutaja on eemal
Auto: a8 3.0tdi 2008
|
postitati 14.01.17 23:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas jutt käib ikka punasest õlikannu tulest, kollane tuli oleks pigem tasemeanduriga seotud.
Mitu bar rõhuandur on, palju seal varu on võrreldes mõõtetulemustega? Rõhk tundub igal juhul korras olevat mõõtmise põhjal. |
Jutt käib ikka punasest õlikannu tulest,andur on 0.8 bari.Ju vist tuleb viia elektriku juurde.
|
|
|