Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 tagapidurid (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2155)
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 09.01.17 20:24 Tsiteeri
B4 tagapidurid



Tere.

Mure on B4 tagapiduritega(ebatöökindel ketaspiduriga variant).

Nagu paljud B4 omanikud teavad, et kui sul on taga ketaspidur, siis on see sama töökindel kui juust.

Vahetatud sai pidurikolvid, uued tihendid, käsipidurihoovad liikuma pandud, uued käsipiduritrossid.
Käsipidur on vägagi võimekas( kruusal isegi võttis rattad ilusti blokki ja sai külgees lõbutseda küll ;) ).

Kuid mure on selline, et tagapidurid jäävad ikka peale - mitte väga tugevalt, kuid tuntav takistus ja veljed piduritolmu täis.
Vanasti aitas kui trossid hoova küljest lahti võtta, ja sõit jätkus, aga nüüd võtsin prooviks uuesti trossid lahti, ja muutus....0, tagapidurid ikka kergelt peal.

Siis viskas kopp ette sellest jurast, ning võtsin tagapidurid laiali, vaatasin kõik liikuvad osad üle ja kuna kõik oli OK, siis panin kõik uuesti kokku tagasi, kolbi ei keeranud sissepoole - Tulemuseks.... pidurid enam peale ei jäänud, kuid igaksjuhuks kässarit ei näppinud nädal aega kuna sõita tahaks ka ju.

Umbes nädal aega sai sõidetud ilusti, ja ükski pidur ei julgenud peale jääda...kõik positiivne kuni täna.
Nii kui käsipidurit tõmbasin, oli tagaratastel veeretakistus suurem ja pidurid peal.

Oskab keegi targem midagi tarka öelda?
Rahvas peab uuemat 2.5 V6 TDI mootorit "Hitleriks".. aga minuarust on B4 just Hitleri eelkäija tänu nendele rämpsudele supportitele.
Siinkohal tervitaks vanemaid B4 omanikke, kellel lahjem mootor ja TÖÖKINDEL trummelpidur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 09.01.17 22:05 Tsiteeri


B3 remontisin ja määrisin iga sügis.
C4 sai vana remontimisest kõrini ja ostsin poest taastatud supordid ja uued liugurid.
Kord aastas määrin ja 4a ei ole miski kinni jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 10.01.17 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.P

Siinkohal tervitaks vanemaid B4 omanikke, kellel lahjem mootor ja TÖÖKINDEL trummelpidur.


Taga ketastega B3 ja tervitan vastu. :D:D:D

Auto ostsin 2005a, läbisõit oli siis 83000km. (hooldusraamatuga masin)
Praeguseks 176000km ees, ehk sellest võib järeldada, et keskmine läbisõit about 8000km aastas, ehk enamuse ajast on see auto SEISNUD. (teor.-lt võiks seismine olla nagu pidurite surm, aga sel Audil ei ole)

Tagasupporte pole 12a jooksul isegi lähemalt vaadanud, v.a. rattavahetusel; supportid on väljast küll hullult roostes, kettad seest pisut ka, aga järelikult kummitihendid peavad ja peale nad ei jää.
Auto on kõik see aeg ametlikult ÜV läbinud ning kässar tänaseni nagu kännu taga.
Mängi palju tahad - ma ei ole paremaid tagapidureid ühelgi vanuril näinud.

.......

Mis ma öelda tahan?
Seda, et vaevalt, et B3-el nüüd teised või paremad supportid on; pigem on sul küsimus ikkagi selles, et viga ei märganud, kui lahti võtsid.

Mine vii kellegi kätte, kes asja jagab ka ja saab korda.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 10.01.17 15:16 Tsiteeri


Omast kogemusest. Liuguri ja klotsi kokkupuute pinnad käin korra aastas viiliga üle, pluss vasemääre peale. Seda siis esimestel, kui ka tagumistel. Ja piduri pealejäämine kaob. Ja soovitav on kasutada käsipidurit, muidu kipub neil see kinni jääma. Autoks B4 quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 10.01.17 15:30 Tsiteeri


Liugurid ja klotside kinnitus kohad puhastatud ning määritud.
Muidu kui kässarit ei näpi, siis talla pidurit kuidas tahad, aga pidurid peale ei jää, nii kui käsipidurit tõmban, siis on mõlemal tagarattal pidurid natukene peal - Aitab kui ratas maha ja siis peab supporti küljest peksma ja kokku panema uuesti.
Igaksjuhuks võtsin hetkel trossid lahti, ja kui vasaku supporti küljest sai trossi lahti väga kergelt, siis paremalt poolt peab jõuga ära kangutama.
Hoovad mõlemad liiguvad käte jõul.

Kas lihtsam lahendus oleks trummelpidurid külge panna?, neid supporte võib remontida igakuiselt.
Olen kokku puutunud igasuguste autodega, kuid sellist rämpsu nagu need supportid ei mäleta küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 10.01.17 16:13 Tsiteeri


Ole hea, tee endale kõigepealt tagapiduri toimemehhanism selgeks.
Alusta sellest, et :


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.P
Siis viskas kopp ette sellest jurast, ning võtsin tagapidurid laiali, vaatasin kõik liikuvad osad üle ja kuna kõik oli OK, siis panin kõik uuesti kokku tagasi, KOLBI EI KEERANUD SISSEPOOLE - Tulemuseks.... pidurid enam peale ei jäänud, kuid igaksjuhuks kässarit ei näppinud nädal aega kuna sõita tahaks ka ju.
Nii kui käsipidurit tõmbasin, oli tagaratastel veeretakistus suurem ja pidurid peal.



Ei olnud kõik ok. Lisaks:
Vaatsin, kõik B4-ja manuaalid rõhutavad klotsivahetuse juures seda, et
It must be screwed in using a clockwise motion with pressure on the piston.

Esimene puust ja punaseks ettejuhtuv jutt siin: http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/rearbrakes.html

Pärast seda märatsemist mida seal teinud oled (peksmine jne), ei tea keegi, kas need kolbide keermed enam korras on (need peavad ülikergelt liikuma), vastasel korral ta ju end klotsi kuludes peale ei keera.
Hoovad peavad liikuma, trossid peavad liikuma, tikud ei tohi viltu olla jne, krt ei ole ju raketiteadus.
Lisaks on minu omal tagasilla küljes tagapidurite rõhuregulaator (kuigi, ABS-iga auto), see peab samuti toimima, et rõhu maha laseks, kui enam ei vajuta.


.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.01.17 08:10 Tsiteeri


Tagumiste pidurikolbide sees on "seened" mis peavad liikuma paar millimeetrit pikisuunas ja kolbi lõpuni sissekeerates ei tohi kolb kinni kiiluda. Peamine probleem minu kogemuse põhjal ongi tagasadulas selle kolvi sees oleva seene kinnikiilumine väliskeskonna mõjude baasil. Käsipiduri reguleerimisest võtab osa hüdraulika, rakendumine on 100% mehaaniline.
Kolvi tolmukatte soones on pisike ava ca 2mm, ja selle ummistumisel tekib kolvi ja seene vahele vaakum, niiskuse sissepääsemisel on olnud mul ka selliseid juhuseid, et seda seent enam kolvi seest kätte ei saagi.
Kõige lihtsam test, sadul maha ja kolbi põhja keereates peame viimases lõpus jõudma punkti kus kolb enam sissepoole ei liigu, kuid on võimeline suhteliselt kergelt ringi käima. Kui kolb jõuab põhja ja jääb keerates kinni, siis oled oma probleemile lahenduse leidnud ilmselt.

Jõudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 11.01.17 12:02 Tsiteeri


Täna avastasin, et parempoolset kolbi sisse keerata väga kerge relaka võtmega.
Liigutasin käsipidurihooba, mis pumpas kolbi väljapoole ja siis keerasin mitu korda kolbi tagasi sisse.
Samas vasak kolb ei taha kuidagi sissepoole liikuda, ripu kasvõi jõuga otsas - Väga imelik, kuna vahetatud sai mõlemad kolvid korraga....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 11.01.17 13:44 Tsiteeri


Tere.
Lisan ka oma kogemuse. Minul jäid tagapidurid rohkem külmaga peale aga see oli tingitud vigasest trossiotsa tolmukattest, kust niiskus sisse pääses. Vahetasin trossid ära. Lisaks jamas ka kundepoolne support. Sai ka sisu vahetatud, mitu korda puhastatud-määritud, kasutatud korralik ostetud ja ei miskit ikka peale ja peale. Lõpuks ostsin uue forsist ja mured läbi, peale pole jäänud nüüdseks pea aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kert.P
huviline



Registreerunud 02.08.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1994

postitati 14.01.17 22:04 Tsiteeri


Parempoolne support ikka väga kahtlane.
Sõites jääb natukene tagant pidur peale.
Võtsin ratta alt jälle ära, support lahti, klotsid välja ja siis keerasin kolvi sisse(väga kergelt liigub keerates)
Siis panin kõik uuesti kokku, ja ratta vabajooks oli okei.
Pumpasin piduripedaali paar korda, et kolb paika läheks ja siis jääb pidur peale.

Mis kurat sellel supportil viga on?
Liugurid liiguvad ilusti, klotsid supporti külge kinni ei jää ning liikuvad kohad ilusti määritud.
Hooba liigutades liigub kolb ilusti, ja hooba saab käega kergelt vajutada.

Lähiajal on plaan uued taastatud supportid vahetusfondist tuua, aga hetkel oleks vaja veel sõita ringi :)
Kui keegi endale B4 ostab, siis nagu vana auto puhul ikka tehakse rihmavahetus ja hooldused tavaliselt kohe ära, siis sellise auto puhul soovitaks kohe vahetusfondist uued suppordid tellida, kui ostes veel tagapidurid koos käsipiduriga töötavad, siis nende eluiga on paar kuud.

Olen selliste autodega päris palju kokku puutunud( kas mõne sõbra või tuttava omaga) ja tavaliselt neil kõigil esimene remont alati tagapidurid.
Kas on satutud vigaste autode otsa või see normaalne? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 15.01.17 09:08 Tsiteeri


Asi ei ole üldse nii hull. Vaata kui palju on b4-jasi ja enamus neist liikleb muretult. Probleemide vältimiseks tuleb õige aegselt hooldada. Vahetada varakult klotse, mitte viimases lõpus kui kolb kaugel väljas. Pidurivedelikku 2 aasta tagant ja määrida liugtappe. Kui neid elementaarseid asju pole tehtud siis tulebki remontima hakata aga see kõik on ju teostatav.

Oma esiveolisel olen samamoodi vahetanud 6aastat tagasi tagumised suportid taastatud vastu. Ka liugtapid mis läksid väljapekstes kõveraks ning roostetasid kiirelt kinni. Kaitsekumme olen juba neilgi vahetanud. Käsipiduri trossidesse olen aeg ajalt õli sisse lasknud, sest esiveolisel nad ripuvad alla ja vesi on sinna kerge sisse minema ning külmuma.

PS: Pagasis on sõrgkang, sellega saab velje kodarate vahelt lihtsalt ligi suporti käsipiduri hoovani:D
Aga need on ju vanad masinad ja meie kliima ;)


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 15.01.17 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.P
Parempoolne support ikka väga kahtlane.
Sõites jääb natukene tagant pidur peale.
Võtsin ratta alt jälle ära, support lahti, klotsid välja ja siis keerasin kolvi sisse(väga kergelt liigub keerates)
Siis panin kõik uuesti kokku, ja ratta vabajooks oli okei.
Pumpasin piduripedaali paar korda, et kolb paika läheks ja siis jääb pidur peale.

Mis kurat sellel supportil viga on?
Liugurid liiguvad ilusti, klotsid supporti külge kinni ei jää ning liikuvad kohad ilusti määritud.
Hooba liigutades liigub kolb ilusti, ja hooba saab käega kergelt vajutada.

Lähiajal on plaan uued taastatud supportid vahetusfondist tuua, aga hetkel oleks vaja veel sõita ringi :)
Kui keegi endale B4 ostab, siis nagu vana auto puhul ikka tehakse rihmavahetus ja hooldused tavaliselt kohe ära, siis sellise auto puhul soovitaks kohe vahetusfondist uued suppordid tellida, kui ostes veel tagapidurid koos käsipiduriga töötavad, siis nende eluiga on paar kuud.

Olen selliste autodega päris palju kokku puutunud( kas mõne sõbra või tuttava omaga) ja tavaliselt neil kõigil esimene remont alati tagapidurid.
Kas on satutud vigaste autode otsa või see normaalne? :D



Kas oled supportid ka täiesti lahti võtnud?(käisipiduri süsteem ka lahti)
http://www.20v.org/lucas_caliper_rebuild_instructions2.jpg


B4 oli veel piduriregulaator tagumistele ratastele?





SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.01.17 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
B4 oli veel piduriregulaator tagumistele ratastele?
SalmA


Osadel oli, osadel mitte, ei saagi täpselt aru, millest see sõltus. Vaatasin praegu huvi pärast 1994 aastat. (see pilt, mis allpool)
Kordan veel: minu B3-el on ta peal, kuigi on tehase ABS ka. (no see armatuurist väljalülitatav; väga sheff, muarust, ja töötab ka)

Aga teemaalgataja vin`i ja abs-i jne edasi kohta nagunii keegi andmeid ei avalda, siis ka raske aidata; ainult sõim on kuulda...:mad:
Ega ta vist abi väga ei vajagi, lihtsalt on vaja end kuskil välja elada, kuna lihtlabase pidurigagi ei saa mees hakkama.
Ju on muu ala inimene.


https://www.upload.ee/image/6560912/114612100.jpg


Originaalpilt siin, mida kõik peaks tasuta nägema: http://www.realoem.me/Audi/RDW/A80/1994/150/R/6/611/612010


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.2% - SQL: 20.8%]