Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 110kw vahetus 132kw vastu (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2041)
TanelS
huviline



Registreerunud 15.11.16
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDI Q

postitati 06.01.17 11:10 Tsiteeri
2.5 110kw vahetus 132kw vastu



Tere, kuna ees on ootamas vist mootori vahetus, siis sooviksin teada mis asjad sobivad 110kw pealt 132kw BAU peale?
Kui osta paljas mootor, kas tuleb midagi veel kaasa osta või annab kõik muu vajalik ümber laduda? Tean, et pihustid, pump ja turbo erinevad, kuid kas sobivad ka 110kw omad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kodan1k
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 '94 1.9TD ; Audi 80 B2 '85 1.6TD ; Volvo 945 '92 2.3i

postitati 11.01.17 20:21 Tsiteeri


Turbo peaks olema 110, 114, 120 ja 132kW mootoril samad. Pumba ja pihustite koha pealt jään vastuse võlgu, kuid suure tõenäosusega need ei ole samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TanelS
huviline



Registreerunud 15.11.16
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDI Q

postitati 25.01.17 13:04 Tsiteeri


Eks siis tuleb proovida ainult, hetkene plaan on võtta 110kw pealt pump, pihustid ja turbo. Kui sobib siis kirjutan siia ka, ehk kellegil kunagi plaanis sama töö ette võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andre.Palang
huviline



Registreerunud 19.04.15
Asukoht: Lääne-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDI 110kw

postitati 28.01.17 17:47 Tsiteeri


Võin eksida aga juhtplokk teine ja pihustid tiba teised aga turbo peaks sama olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.01.17 17:56 Tsiteeri


Ega aju iseenesest aru ei saa, et mis ""raud" sinna taha on ühendatud, tööle hakkab ikka.
Oluline võib-olla ongi ainult see, et kas kolvid on sama kujuga ja pihusti pihustab õigesse kohta kolvi suhtes.

Ega see BAU ka mingi imeasi pole, tavalised "hitlerid" kannatab samomoodi korda teha ja kestavad ilusti kui õli vahetada regulaarselt ja mitte mõttetult tallata. Nõme urin on ainuke asi, mis mind häirib selle mootori juures, muud pole tal häda midagi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Markus1
huviline



Registreerunud 10.04.16
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.17 15:16 Tsiteeri


Saab ilusti 132kw ploki panna ja 110kw tehnika peale, ise just vahetasin ära, töötab ilusti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.02.17 17:16 Tsiteeri


Ega siin täpselt aru ei saagi, et mida teema autor küsib:)
Esimeses postituses justkui tahab panna BAU koodiga mootorit 110kW asemele, pealkirjas lihtsalt 132kW mootorit.
Selles mõttes 132kW mootoreid on ka vanemaid, BAU on omaette teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]