Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.2(188kw) 2005a Mootoripöörded kõiguvad (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4679)
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.16 11:05 Tsiteeri
Audi A6 3.2(188kw) 2005a Mootoripöörded kõiguvad



Tere, Probleem selline, et 0-50 sõites pöörded jõnksutavad ja edasi sõidab sujuvalt.
Veakood näitab, et järgmist:

16394-Camshaft A (intake)
P0010-000-position actuator malfunction

Oskab keegi infot jagada, mis täpsemalt toimib?

Turbiini kontrollsõit tehtud käigukastile ja seda viga ei tuvastatud. Ilmselt siis oli mootor soe ja ei toimunud seda pööretemuutust väga.
Samas pikemalt auto seisab, siis käivitumine võtab kauem aega.
Küünlaid vahetasin, siis küünlavõtit välja võttes, oli paaris küünla avas sees õli.
Oskab keegi oma kogemust jagada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 31.12.16 12:57 Tsiteeri


Midamoodi on seotud sisselaske nukkvõll ja käigukasti turbiin?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.17 09:32 Tsiteeri
Probleem sai lahenduse



Nüüd siis auto korras ja ei saa mainimata jätta, et peale teenindustes käimist leidsime vea ise, aga sellest tsirkusest kõike edasises kirjas.

Ühel päeval autoga sõites hakkasid pöörded kõikuma. Kahtlustasin käigukasti turbiini viga, kuid siiski, selles viga ei olnud. Käisin ka spetsialisti juures ning proovisõitu tehes ei ilmnenud vigu kasti töös. Sai siis teekond ette vōetud FLAMEKO poole. Sain aja ilusti kahenädalase järjekorraga ja lubati diagnosti . Kaks tundi hiljem helistas mehaanik ja ütles, et arvuti näitab mingisugust üldist nukvõlliviga . Lõpuks jõudsime niikaugele, et vahetab ära mingisuguse vasakpoolse solenoidi vms, et hind 90 eur , ütlesin ok ja asi sai töösse. Kui kokku oli läinud juba 4 tundi, siis helistati ja öeldi, et võib jârgi tulla ja jutu sees mainis ka seda, et vana auto ja pöörded peavadki natuke kõikuma ( 2005 Audi a6 3.2fsi 188kw). Läksin siis kohale ja kontorilauas näidati fotot miskist õlisest pistikust, mõtlesin ok ja sain arve 230eur. Maksin ära ja sõidsin minema. Sõites jälle sama jama ( jama siis teeb syytepool, kui autol pöörded kurjaks ajada, siis kaob viga mõneks ajaks, kuid seda viga teenindusmehed leida ei oska või ei taha). Hakkasin küünlaid vahetama ja oh imet, õli oli osades kyynalde aukudes ( klapikambrikaane tihendid).

sain siis tuttava remondimehe lõpuks jutule ja tuli aitas ära teha minu garaazis. ja nyyd kuulake, mis aeg kulub huiaritel ebaõnnestunud töö tegemiseks Eestis:

Töökäik: õhupuhastid, paagid, torud, juhtmed pealt Ära, siis palju kruvimist ja jamamist veel. Tihendijääkidest asi puhtaks, uued tihendid peale ja kõik kokku- aeg 3 tundi ja pärast vahetas ka ühe ALUMISE solenoidi ära, kui kõik kokku pandud oli ja oh ülatust, aega kulus 15 min.

Ja teadmiseks veel, et andurid maksavad ca 30 eur ning seega juurdehindlus on siin 60 eur. :)

Loll saab muidugi kirikus ka peksa :)

Edu Eesti remondimehed!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bufu89
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.10
Asukoht: Loksa,Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 c5 2,8 quattro/ audi a6 c6 3,2 quattro/Audi A7 3,0

postitati 15.01.17 20:54 Tsiteeri


Kas sul läks mootori tuli ka põlema?
Mul täpselt sama mootor ja sama vea kirjeldus külmkäivitus halb ja pöörded kõiguvad , Flamekos käisin sisselaske kollekori vahetuses ja viga sama, nüüd õeldi ,et ketid hoopis vaja vahetada ,kuigi Aasta autos tartus õeldi ,et ketid heas seisukorras.
Nii ,et äkki peaksin ka kõigepealt seda proovima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mmi3plus
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.17 18:48 Tsiteeri


Vabandust, aga ma ei saa päris hästi su pahameelest aru?Sa läksid remondi töökotta eeldatavasti jälle sooja mootriga?
Kas sa mainisid,et viga esineb külma mootoriga?Lisaks sul oli mootoris sees viga:

16394-Camshaft A (intake)
P0010-000-position actuator malfunction Mis on sisselaske nukkvõlli reguleerimise eest vastutava solenoidi viga.
Mis juhtub kui nukkvõll on vales asendis?Seda enam kui juba õli ka läbi pistiku on end pressind, vahetati see ära.
Muidu annab neid enamus juhtudel tohterdada,kui on lihtsalt mõni sõela tükk vahele kinni jäänud,mida juhtub vanadel
mootoritel musta õliga või sagedamini isegi pärast õli vahetust :)

Sa kirjutasid veel,et see vahetati ära ja see maksis 90 eur.Edasi läheb su jutt segaseks.Tsiteerin:

Ja teadmiseks veel, et andurid maksavad ca 30 eur ning seega juurdehindlus on siin 60 eur. :)

Loll saab muidugi kirikus ka peksa :)

?????Jah nuka andurid maksavad ca36 eur tk, sul vahetati ära nuka solenoid nagu sa kirjutasid, mis maksab ca 96 eur tk org.
Kus see 60 eur juurdehindlus on?????

Mulle tundub, et sellega sa võlgned vabanduse Flameko ees...

Kurdad, et kokku läks 4tundi ja arve oli 230 eur.Las ma mõtlen?230-90=140eur Flameko tunni hind ca 43 eur=3,1tundi.
Proovisõit,diagnostika,detaili vahetus ja võibolla veel midagi?Polegi kõige hullem :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mmi3plus
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.17 19:20 Tsiteeri


Lihtsalt soovitus kui lähete auto remondiga seotud ettevõttesse: Üritage teeninduskonsultandile anda võimalikult täpselt ja palju infot anda,mis võiksid vea otsimist lihtsustada(külmalt,soojalt,külma-sooja ilmaga,kiirendades,rahulikult sõites jne.)
Ja teil on probleeme külmalt käivitades või sõitma hakates,siis üritage auto juba eelmine õhtu sinna viia, et saaks normaalselt
viga otsida,mitte sooja mootoriga kohvi paksu pealt enneustada.
Ja tuleb arvestada asjaolu, nagu hambaarsti juurde minnes, et siis töötab kõik laitmatult, kuigi eile just juperdas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.17 22:20 Tsiteeri


Asi Flameko tööst hakkab foorumites juba igapäevaseks saama. :S Tulebki välja ,et see firma toitub lollidest. Remontida soovitakse olematuid asju. Kui auto tehtud ja klient pole rahul leitakse uus viga. Tean täpselt mitut inimest selliste juhtumitega. Lisaks siis ka foorumites räägitule. Teemaalgataja kas Flameko arvutiga autot üldse vaatas? :) Minul lüpsti seal nahhaalselt 480eur vãlja väites, et AUDI A8 D3 automaat kast korras vahetame vaid õli kui pöördusin olulise rikke kaebusega sinna. Asi halvenes peale õlivahetust veelgi. Lãksin teinepäev tagasi. Auto aeti tunniks töökotta. Tulid öeldi korras ju mida ma ajan. Läksin proovima toimis. Toimis ca 50km. Siis läksin mujale Diagnosti. Kohe selgus oluline turbiini rike. Flameko seda ei leidnud. NB! Teisel päeval seal käies öeldi, et isegi diagnosti ei tehtud kuna Firma ei pidanud seda vajalikuks :O Mul ka kirjalikult see vastus alles. Kuidas saab sellist jama ûldse öelda? Lisan ka, et kastist kõik vead kustutades saigi sõita normaalselt kuni 50km :) Ühesõnaga vaadatakse seal firmas lihtsalt peale pilgates, kas see on korras või mitte ja küll loll maksab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mmi3plus
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.17 13:37 Tsiteeri


Sul on täitsa õigus,lollidelt tulebki raha ära vötta :) Selleks need autoteenindused ongi.
Tundub vägagi mõistlik oletatavasti ca300000km läbisõiduga autol ära vahetada turbiin ja jätta
kasti õli vahetamata.Nad oleks pidanud uut kasti pakkuma,vana nagunii juba kulunud ja siis oleks
100% kindel,et kastis enam viga pole.

Auto remont on imelihtne :) Milleks pakkuda üldse kliendile mingeid odavamaid lahendusi ja vaevata oma pead,
et äkki pääseb klient odavamalt ja ei pea hakkama ta autol mõnd kallist detaili vahetama.
Milleks üldse alustada millestki lihtsamast ja odavamast,mis oleks soovitatav nagunii ära teha.
Kas turbiini vahetades,oleks vana õli ja filter tagasi pandud?

Eks siin foorumis kirutakse nii Flamekot,Forssi ja Revalit.Flamekot ja Forssi muidugi rohkem arvestades asjaolu,
et enamus siin olijatest ei sõida just esimeses nooruses autodega ja otsivad
odavamaid remondi kohti.
Kui natuke arvutada, siis on kumbaski ettevõttes 10 või rohkem tõstuki kohta, seega käib sealt läbi
ca30-40 autot päevas, aastas teeb see 7200-9600 autot ühes firmas!
Võtame kokku siin kokku kirumised näiteks Flameko aadressil aasta jooksul.Suht raske ja aega nõudev tegevus,
aga ca15-20 vast on.Korrutame selle 2ga,arvestedes nendega kes foorumis ei käi.
Saame 30-40 probleemset juhtumit aastas, mis teeb nii öelda praagi protsendiks 0,3-0,5%
Mitte 75% nagu audimees001 just ilmunud flamekoga seoses postituses väidab.
Kas seda on siis palju? Kes teeb, sellel juhtub, lihtsam on mittemidagi teha, siis ei saa ka midagi juhtuda :)
Eestlased on tagasihoidlik rahvas ja nad on harjund rohkem tagakiruma kui kiitma, vähe on neid kes
pärast mõne hea sõna ka ütlevad.
On ka neid juhuseid kus probleemi leidmiseks ja lahendamiseks kulub kordades rohkem aega, kui kliendi
käest küsitakse.Ja on ka neid ettevõtteid mida siin kiidetakse, aga kust tuleb ka paraku praaki.
Aga eks paari tõstukiga firma aastas remonditud autode arv on ka 5 korda väiksem ja seega probleemide arv.
Tihti jookstakse oma prooblemiga ühest kohast teise,üks teeb ühe asja ära,teine teeb teise ja lõpuks
kolmas saab kogu au ja kuulsuse endale :)
Mõningad jooksevad mootorituli süttides töökotta ja lasevad vead ära kustuda arvates, et lahendab
probleemi.Uuesti põlema hakkamisel on nad juba närvis, et ma ju maksin teile.Ok, teed korda(vahetad
katkise jupi ära) Probleem lahendatud.Nädala pärast on ta jälle tagasi,mootori tuli põleb,ise vihane.
Selgub, et mingi muu jupp on vahepeal katki läinud :( Aga tema jaoks on mootorituli mootorituli ja
ta on juba 2 korda pidanud käima ja maksma selle eest.Ongi kõik lollid,võtavad ainult raha mitte
millegi eest ja minnakse teise kohta remontima, kus veel kinnitatakse fakti, et on lollid jah,
miks nad küll eelmine kord selle jupi ära vahetasid kui viga hoopis selles jupis on.
Mis teha, mõni auto laguneb ja laguneb, võidki service vahet jooksma jääda :(
Edu teile auto remontimisel ja arvestege, et klienditeenindaja on ka inimene.
Kuidas küla koerale, nii koer külale :) Enamasti saa ka rahulikult probleemid lahendada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Flameko Autohooldus.ee
huviline



Registreerunud 28.01.10
Asukoht: Tallinn, Seemne tn. 4
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.01.17 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
Asi Flameko tööst hakkab foorumites juba igapäevaseks saama. :S Tulebki välja ,et see firma toitub lollidest. Remontida soovitakse olematuid asju. Kui auto tehtud ja klient pole rahul leitakse uus viga. Tean täpselt mitut inimest selliste juhtumitega. Lisaks siis ka foorumites räägitule. Teemaalgataja kas Flameko arvutiga autot üldse vaatas? :) Minul lüpsti seal nahhaalselt 480eur vãlja väites, et AUDI A8 D3 automaat kast korras vahetame vaid õli kui pöördusin olulise rikke kaebusega sinna. Asi halvenes peale õlivahetust veelgi. Lãksin teinepäev tagasi. Auto aeti tunniks töökotta. Tulid öeldi korras ju mida ma ajan. Läksin proovima toimis. Toimis ca 50km. Siis läksin mujale Diagnosti. Kohe selgus oluline turbiini rike. Flameko seda ei leidnud. NB! Teisel päeval seal käies öeldi, et isegi diagnosti ei tehtud kuna Firma ei pidanud seda vajalikuks :O Mul ka kirjalikult see vastus alles. Kuidas saab sellist jama ûldse öelda? Lisan ka, et kastist kõik vead kustutades saigi sõita normaalselt kuni 50km :) Ühesõnaga vaadatakse seal firmas lihtsalt peale pilgates, kas see on korras või mitte ja küll loll maksab.



Reyo Põlluste, avaliks vastus kuidas asi tegelikult oli, asub siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=170996


http://www.autohooldus.ee
Audi, VW, Seat, Škoda, BMW; sõiduautod, maasturid ja kõiki marki kaubikud - hooldus, remont ja varuosad.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 18.01.17 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
Siis läksin mujale Diagnosti. Kohe selgus oluline turbiini rike.


Seda vastulause teemat lugedes jäi mulje, et see toimus kõik 45 + päeva tagasi.
Kas tänaseks oled oma turbiini ära vahetanud ja asi on korras?

Vastasel korral nagu imelik plõksida, et suured töökojad viga ei leidnud ja "mees Garaazist" kohe leidis....

Ja kuidas see ikkagi täpsemalt käib, et turbiin, mis on suht metallist asi, on peetis ja kui vead kustutada, siis see metall saab 50neks kildiks korda...?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.17 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
Siis läksin mujale Diagnosti. Kohe selgus oluline turbiini rike.


Seda vastulause teemat lugedes jäi mulje, et see toimus kõik 45 + päeva tagasi.
Kas tänaseks oled oma turbiini ära vahetanud ja asi on korras?

Vastasel korral nagu imelik plõksida, et suured töökojad viga ei leidnud ja "mees Garaazist" kohe leidis....

Ja kuidas see ikkagi täpsemalt käib, et turbiin, mis on suht metallist asi, on peetis ja kui vead kustutada, siis see metall saab 50neks kildiks korda...?


Siiski andsin tagasisidet oma kogemustest antud Firmaga. Jah juhtus see tõesti eelmise aasta sees. Ja leidiski mees Garaazist kohe. Viga koos pildiga Flamekole esitatud. Flameko ei saagi ju leida Viga kui arvutit jutujärgi ei kasutatud. Ei mina seda ei vahetanud. Auto müüsin kahjumiga AUTO 24-S maha. Pluss Flamekole makstud kahju.Sellel samal vaidluse ajal pöördusin igalepoole mujale oma murega jne. Kõik andmed on talletatud ja alles. Samuti Auto 24 kuulutus kus müün D3 muus osas väga heas korras 3999ga. Ja tõepoolest vea kustutades see masin sõitis ca 50km ilusti. Turbiin hakkas läbi libisema 40-50km/H kiirusega sõites ja kõrisema. Arvuti näitas väga suurt läbilibisemist ja veakoodi. Minul Igasugune eelnev kokkupuude puudus Flameko Oü-ga. Seega ka sinna läksin. Oma raha ma tagasi ei saa see on ammu teada. Pahameelt tekitas see, et töö on tehtud pealiskaudselt ja poolikult. Selle eest ma maksta ei taha. Mingisuguseid Diagnoosi dokumente jms mulle näidatud ei ole. Paljas jutt ainult. Kui arvutit kasti kontrolliks ja käitumiseks vaja kasutada ei ole ja piirdutakse vaatamaks ,kas õli lekib ja anta sellepealt kastile hinnang, siis on ju ikka midagi väga mäda selles töös.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 04:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
Asi Flameko tööst hakkab foorumites juba igapäevaseks saama. :S Tulebki välja ,et see firma toitub lollidest. Remontida soovitakse olematuid asju. Kui auto tehtud ja klient pole rahul leitakse uus viga. Tean täpselt mitut inimest selliste juhtumitega. Lisaks siis ka foorumites räägitule. Teemaalgataja kas Flameko arvutiga autot üldse vaatas? :) Minul lüpsti seal nahhaalselt 480eur vãlja väites, et AUDI A8 D3 automaat kast korras vahetame vaid õli kui pöördusin olulise rikke kaebusega sinna. Asi halvenes peale õlivahetust veelgi. Lãksin teinepäev tagasi. Auto aeti tunniks töökotta. Tulid öeldi korras ju mida ma ajan. Läksin proovima toimis. Toimis ca 50km. Siis läksin mujale Diagnosti. Kohe selgus oluline turbiini rike. Flameko seda ei leidnud. NB! Teisel päeval seal käies öeldi, et isegi diagnosti ei tehtud kuna Firma ei pidanud seda vajalikuks :O Mul ka kirjalikult see vastus alles. Kuidas saab sellist jama ûldse öelda? Lisan ka, et kastist kõik vead kustutades saigi sõita normaalselt kuni 50km :) Ühesõnaga vaadatakse seal firmas lihtsalt peale pilgates, kas see on korras või mitte ja küll loll maksab.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 04:11 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 04:12 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 04:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bufu89
Kas sul läks mootori tuli ka põlema?
Mul täpselt sama mootor ja sama vea kirjeldus külmkäivitus halb ja pöörded kõiguvad , Flamekos käisin sisselaske kollekori vahetuses ja viga sama, nüüd õeldi ,et ketid hoopis vaja vahetada ,kuigi Aasta autos tartus õeldi ,et ketid heas seisukorras.
Nii ,et äkki peaksin ka kõigepealt seda proovima.



See kettide teema ei pruugi olla. Seda saab normaalne remondikoht kindlaks teha. Mina olen kuulnud ka kuidas ketid klõbisevat häält tegema hakkavad. Minul ketid vahetatud ja teeb sama jama. Proovisin ka kohapeal niisama pöördeid kõigutafa ja sain koha kätte kus mootor hakkab puterdama. Viga võib olla ka andurites. Mul näitas vahepeal oxygen sensor ja midagi fuel pump vms. Kui kustutasin vea, siis hiljem tagasi pole tulnud. Panen arvuti uuesti taha täna. Kui pöörete kõikumine ainult külmalt, siis turbiini viga ei tohiks olla. Kasti remont on ca 1800 koos hooratta ja asjadega aga kui peaks tulema välja, et kast, siis Lätis 700 ja recro.eu
suhtlesin nendega ja nende inf on see, et vaadata ega pole kastis õlilekkeid ja normis.
Turbiin pidavat koguaeg pöördeid kõigutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RemexiAudi
huviline



Registreerunud 02.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 04:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RemexiAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Vabandust, aga ma ei saa päris hästi su pahameelest aru?Sa läksid remondi töökotta eeldatavasti jälle sooja mootriga?
Kas sa mainisid,et viga esineb külma mootoriga?Lisaks sul oli mootoris sees viga:

16394-Camshaft A (intake)
P0010-000-position actuator malfunction Mis on sisselaske nukkvõlli reguleerimise eest vastutava solenoidi viga.
Mis juhtub kui nukkvõll on vales asendis?Seda enam kui juba õli ka läbi pistiku on end pressind, vahetati see ära.
Muidu annab neid enamus juhtudel tohterdada,kui on lihtsalt mõni sõela tükk vahele kinni jäänud,mida juhtub vanadel
mootoritel musta õliga või sagedamini isegi pärast õli vahetust :)

Sa kirjutasid veel,et see vahetati ära ja see maksis 90 eur.Edasi läheb su jutt segaseks.Tsiteerin:

Ja teadmiseks veel, et andurid maksavad ca 30 eur ning seega juurdehindlus on siin 60 eur. :)







Loll saab muidugi kirikus ka peksa :)

?????Jah nuka andurid maksavad ca36 eur tk, sul vahetati ära nuka solenoid nagu sa kirjutasid, mis maksab ca 96 eur tk org.
Kus see 60 eur juurdehindlus on?????

Mulle tundub, et sellega sa võlgned vabanduse Flameko ees...

Kurdad, et kokku läks 4tundi ja arve oli 230 eur.Las ma mõtlen?230-90=140eur Flameko tunni hind ca 43 eur=3,1tundi.
Proovisõit,diagnostika,detaili vahetus ja võibolla veel midagi?Polegi kõige hullem :)



Vabandan siinkohal Flameko ees kui natuke liiga tegin selle postitusega ja tunnistan, et võibolla läksin natuke üle piiri, kuid minu pahameele põhjustas kogu see teenindus seal Flamekos.

Peale auto sissevõtmist läks mööda paar tundi ja siis helistas remondimees, rääkis et kastis vigu ei ole ning vahetama peaks solenoidi. Samas proovisin temaga arutada ja uurida, et mis võiks sellist asja põhjustada, kuid inimene oli suhteliselt kinnine selles osas ja raius oma ühte teemat. Otsustasin, siis, et vahetame ära kui asja korda saab. Paar tundi hiljem helistas ja ütles, et auto korras ning ootab.Auto pidi korras olema ja kuna vana auto, siis natuke pöörete kõikumist on normaalne. Kohale jõudes näitas keegi naisterahvas mulle pilti õlisest pistikust. No ok, on õline pistik :). Sain arve ja pilti kaasa ei antu ning samuti ka ei saanud mittemingisugust informatsiooni. Ehk kogu selle loo pärast ongi selles postituses minu pahameel ja reageerisin ilmselt natuke üle. üleeile käisin Revalis diagnostis. Kella kahest läks auto sisse ja 15:45 sain sms, et valmis. Seal puudus ainult solenoidide vahetus. Tehti proovikas ja diagnost. Viga arvati olevat kastis, kuid kindlalt ei juletud väita, et mis see on. Müts maha meeste ees, seat sain vastused ja põhjaliku info millega edasi liikuda. Samas klienditeenindust võrrelda, siis ikka öö ja päev.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mmi3plus
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.17 16:46 Tsiteeri


Tubli :) Müts maha ka sinu ees.
Aga lihtne soovitus tulevikuks, sa võid ju alati paluda ka võimalust rääkida inimesega kes su autoga tegeles(diagnostik, lukksepp).Klienditeenendaja ei pruugi osata kõigile kliendi küsimustele vastada, kuna tema ju otseselt seda tööd teostand pole.Ja kui niisuguste keerulistema probleemidega klient suhtleb otse(siis antud juhul) diagnostikuga, oskab diagnostik talle kindlasti veel lisa küsimusi esitada mis võivad ka lihtsustada diagnoosimist ja vea leidmist. Pole kunagi välistatud, et töökäsus algselt püstitatud probleemi andmed on eksitavalt valed ja hakatakse otsima valet asja või olematud probleemi, mida ei leitagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 83.6% - SQL: 16.4%]