Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3 1.8 66kw 88a - pöörded jäävad kõrgeks (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1737)
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 15.12.16 16:32 Tsiteeri
Audi 100 C3 1.8 66kw 88a - pöörded jäävad kõrgeks



Probleem on järgmine.

Käivitan auto (käivitus normaalne).
Lasen kohapeal natuke käia külmaga (käib normaalselt).
Alustan sõitu ning panen esimese käigu (kõik on normaalne).
Soovin teise käiguga edasi liikuda ning kohe kui käik vahetatud ning annan gaasi toimub järgmine:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 15.12.16 16:34 Tsiteeri


1. Jõud edasi liikumiseks kaob
2. Pöörded langevad
3. Võtan käigu välja ja tallan vahet pidamata gaasipedaali, et välja ei sureks. Pöörded ei suurene ning tundub nagu gaasipedaalile tallamine ei mõju kuidagi pööretele ning need langevad peaaegu välja suremiseni.
4. Kui auto välja sureb, tükk aega hoian võtit asendis, kus ta ketrab käima ja kui gaasipedaali tallan samal ajal siis lõpuks läheb käima.
5. Kui auto ei sure välja, vaid gaasipedaali peale vajutades vahetpidamata nii-öelda "ärkab", siis jääb auto käima ja järsku hakkab gaasipedaal taas pööretega koostööd tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 15.12.16 16:36 Tsiteeri


Mu mõistus on otsas. Vahetasin ka küünlad ära, kuid need on taas mustad (ma ei ole palju sõitnud ning kuu aega tagasi vahetasin).
Vahepeal lasin oma isal ka mootoris märgid paika panna ja siis nädalaks kadus probleem ära, kuid ainult nädalaks. Ta ütles mulle veel peale paika panemist, et kui igaüks erinevalt hammasrihma vahetanud on siis võivad märgid paigast minna.

Ühesõnaga. Palun abi, mida ma peaksin kontrollima!


Moderaatoritele kolme eraldi postituse peale ütlen vabanduseks, et paraku telefonis selle kõik ühte postitusse kirjutades kaob millegi pärast "vasta" nupp ära. Sellepärast olin sunnitud poolitama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 15.12.16 17:14 Tsiteeri


Vaata uuesti rihmamärgid üle, kuna väidad et paika pannes kadus probleem nädalaks ära.
Väntvõlli rihmaseibi kiil on võibolla alla andnud ja muudab pidevalt süüte ära. Oli sarnane juhus vw 2.0 mootoriga.
Õnneks su mootoril klapid pähe ei jookse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 15.12.16 17:18 Tsiteeri


Selge. Lasen nädalavahetusel taas üle vaadata.
Mainin veel ära, et alati on asi siis, kui mootor külm on. Soojaks käinuna töötab hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 14.06.18 05:47 Tsiteeri


Praeguseks auto sellises seisus, et käivitub hästi. Liigub jõudsalt, kuid pöörded jäävad kõrgeks. Nii umbes 2000 peale.

Ja naljakas paradoks asja juures on see, et sain katsetamiseks 92 bensiini ja autol sai nagu täiega jõudu juurde ja liigub edasi paremini, kui kunagi varem.

Hiljem täpsustan olukorda. Täna katsetan uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MTI
huviline

Avatar


Registreerunud 16.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: '84 Audi 100 Avant 2.3 NG

postitati 02.07.18 13:41 Tsiteeri


Pöördeid reguleerib aju, mis annab signaali väiksele alalisvoolu mootorile, mis keerab trosselklapi vajalikul hulgal lahti. Süüte sisse lülitamisel peaks mootor liikuma ja minema lülitiga (piirajaga) kontakti. Tühikäigu korrektseks toimiseks peavad küljes olema kõik vajalikud vaakumvoolikud, peab töötama trosselklapi asendi andur (reostaat), peab töötama jahutusvedeliku temperatuuri andur ja süüde peaks enamvähem paigas olema. Juhul kui tühikäigu mootor süütega liigub, siis see osa toimib ja viga on kuskil mujal.

Aju pistik on võimalik lahti võtta (üks kruvi ja natuke jebimist) ja see nii aju külge panna et klemmid on testriga ligipääsetavad. Autodocis peaks olemas olema ka pinout ja normaalväärtused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Archetype
huviline



Registreerunud 26.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant 2.4D

postitati 26.12.18 17:06 Tsiteeri


Igatahes, probleem lahenes täielikult, kui panin paaki venemaa 92 bensiini. Sõidab nagu kunagi midagi poleks viga olnudki. Kui tankisin Olerexis ja Alexelas, hakkas probleem uuesti pihta. Ainuke normaalne küte Eestis on Terminaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.12.18 21:27 Tsiteeri


Äkki sa tankisid ainult 95'te ja sellele autole ei meeldi see biokütus? Kui nii, siis proovi 98'ga sõita kui seda Venemaa bensiini osta ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]