Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8 ADR pseudoprobleem (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1697)
oke139
huviline



Registreerunud 18.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.16 18:00 Tsiteeri
1.8 ADR pseudoprobleem



Kohapeal olles segu liiga rikas, käima läheb kehvasti ja kui läheb siis kõigub paar korda ja siis jääb alles hoidma. Sama teema kui nt gaasi pedaali näppida korra ja lahti lasta siis lööb ka pöörded korra alla kuni aju korrigeerib ennast ja toob kütsisegu piiridesse tagasi.
Tundub et drosselis mingi keiss või mis muresi saab selle isendiga veel olla, õhulekked?
Süütepoolid korras ja küünlad uued, õhulugeja toimib kindlalt ja lambda veel suhtleb ka.
Viskab errorit ka kaabliga et Additive not reached ehk siis kohapealne segu paigast.

A4 b5 95 aasta.

Käib sellel drossel keeruliselt ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.11.16 18:35 Tsiteeri


Vt. ka seda teemat õhulekete valguses:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=23457


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oke139
huviline



Registreerunud 18.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.17 00:58 Tsiteeri


Võtsin selle aparaadi tõsisemalt käsile nüüd, avastasin et see ADR tüüpviga oligi ja läks täpselt samast kohast katki ka. Võtsin forsist vahetasin jupid ära aga ikka täpselt sama jama. Võtsin kütsi rõhuregulaatori vooliku lahti nt ja testisin, vaakum oli ikka väga tugev nüüd.
Sümptomid on sellised et läheb väga vaevaliselt käima, annad gaasi juurde siis juba läheb libedamalt. Pöörded kõiguvad kuskil ca 300ni nii et peaaegu hakkab auto välja surema ja siis hakkab aju kütsi seguga nii palju möllama et viib ta kuskile max -20 või millegile ja viga ajus on just kohapeal seismise kohta. Kohapeal seistes summutist tuleb ka korralik lebra selline, igatahes aju veits maadleb paar sekki ja siis jääb hoidma pöörded ilusasti ühe kohapeale ja summutist tuleb korralikult kütet. Nii kui gaasi natukenegi näpid või näiteks hakkad kohapealt minema siis pöörded kukuvad koheselt märgatavalt nii et üli raske kohapealt minema minna. Pöörded kõiguvad nagu mitu korda üles alla üles alla, vahest harva sureb ka täiesti välja ära ja siis tükk tööd jälle käima saada. Õhumassilugeja tundub et askeldab kenasti ja lambda ka, vähemalt viimane kord kui kaabliga laivis andmeid jälgisin. Eks nüüd tuleb veel kord jälgida.
Katsun homme suuga imeda ka rõhuregulaatorit vaatan kas on mingit efekti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 12.01.17 14:09 Tsiteeri


Vaata mis mootori temp näitab arvutiga kui mootor on soe. Mul kahel ADR'il oli sama jama ja mõlemal oli mootori tempandur (neljajuhtmega) vigane, Näitas, et mootori temp -36c
Peale vahetust kadus igasugune jama mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oke139
huviline



Registreerunud 18.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.17 18:52 Tsiteeri


Vahetasin ära veel ühe vaakumvooliku, üks on veel jäänud mis oli siuke kahtlane pehme aga veel katki ei olnud. Igatahes võtsin samas ka drosseli lahti(see insener kes otsustas et sealt tosool peab läbi käima oli rets geenius ausalt... mõnusas kohas drossel ise ka muidugi... hea et mootori alla ei pannud). Suht must oli, tegin puhtaks, ladusin kõik kokku tagasi ja nüüd enam pöörded ei kõikunud aga rikas on ikka kohapeal ja just kohapeal näitab kuskil -12% kandis trimmi, koormuse all +8%. Rõhuregulaatorit testida ei saanud sest polnud tagasivoolu voolikuks midagi panna ja ei viitsinud teisest otsast lahti kangutada. Eks pean selle otsima kusagilt ja proovima, see suht reaalne tundub sest sellel mudelil solenoidi ju pole ja puhtalt vaakumi peale reguleerib tagasivoolu, seega kohapeal peaks kõige rohkem tagasi paaki kütust laskma vms. Vähemalt kõik parandused seni on olnud asja eest.

Arvuti peale selle vigu ei anna... Temperatuur arvuti järgi nii palju kui kõik plokid läbi käisin oli timmis aga eks vaatab vahetab selle ka kunagi igaks juhuks ära, seal pole keegi vist midagi vahetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T_
huviline



Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 4-mo

postitati 28.02.17 12:35 Tsiteeri


Oled probleemile lahenduse saanud? Endal hetkel sama jama.
Panin veel tähele ,et käivitusel pendeldab väärtus seal -5% kandis ja mootori soenedes käib -10,5 kuni -12%.
Ajus veel selline veakood:

00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]