Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Q7 (4L) Aeglasel keeramisel ees kolks (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 6464)
even
huviline



Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.16 21:46 Tsiteeri
Q7 (4L) Aeglasel keeramisel ees kolks



Q7-l midagi teeb kolksu esiosas ja välja pole krt nuputanud..
Kolksu teeb aeglasel kiirusel, näiteks aiast välja tagurdades ja keerates, ristmikul/väiksemal ringteel keerates. Vahest teeb ühe kolksu, vahest paari sek jooksul mitu korda.
On võimalik, et mingi jama on esidiffris? Esisild on tip-top.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 27.11.16 22:16 Tsiteeri


Omal sama asja tähele pannud,viimased kolm aastat juba:-)Vaikselt manööverdades,näiteks äärekivilt mahakeerates roolristi vahel õrn kolks kuulda(mitte igakord).Samas aukudes sõites kiiresti või aeglaselt ei kuule midagi.Hoolduses korduvalt käidud, ja seda silda tehtud,aga kõik kolinavaba.Siiani pole häirinud ka ja hullemaks pole läinud.Ise olen mõelnud,et äkki padjal seal üleval mingid kinnitus puksid teevad seda mingis asendis v siis roolilattil midagi vaiksel kiirusel jeblab.Keegi targem äkki teab siin vastust sellele,siis oleks tore endalgi teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 27.11.16 22:23 Tsiteeri


Kas päris eesotsas? Sel juhul kontrolli pooltelgi. Kui natuke kaugemal (loe: salongi pool), siis kahtlustaks vahekasti. Samas on vahekasti mure läbi auto kere kandunud ka mööda autot kaugemale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
even
huviline



Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.16 17:18 Tsiteeri


Poolteljed pole. Algul ka kahtlustasin, vahetasin ära ning sellega probleem ära ei kadunud.
Intsu - ei usu eriti, et patjade juures probleem on. Mul on endal tavaline vedruvanker.

Seda vahekasti juttu olen poole kõrvaga ise ka kuskilt kuulnud. Ehk Tiit oskad lähemalt rääkida, mis seal pahandust teha võib ? On see mingi levinud probleem mida googeldada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kosekas
huviline



Registreerunud 14.02.12
Asukoht: Lõuna
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.16 17:33 Tsiteeri


Võib aidata ka lihtne asi.Põhjaalune mootorikate maha, proovisõit ja vedamise korral hääled kadunud.Polnud küll Q7 aga põhjaplastikus oli viga.Just pöörates ja pöördega pidurdades oli kuulda.Otse sõites vaikus.Pole väga kulukas ettevõtmine kah ,et järgi proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 28.11.16 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: even
Poolteljed pole. Algul ka kahtlustasin, vahetasin ära ning sellega probleem ära ei kadunud.
Intsu - ei usu eriti, et patjade juures probleem on. Mul on endal tavaline vedruvanker.

Seda vahekasti juttu olen poole kõrvaga ise ka kuskilt kuulnud. Ehk Tiit oskad lähemalt rääkida, mis seal pahandust teha võib ? On see mingi levinud probleem mida googeldada?


Kui nüüd järele mõelda, siis vahekastis saab häält teha vaid veninud ja üleviskav kett, kuid see väljendub raksudes, kolksu sealt seest kätte saada pole väga võimalik. Sissemineva ja väljuva kardaani võid üle loksutada, samuti igaks petteks ka korra punn maha keerata ja vaadata milline näeb välja sees olev õli.

https://www.upload.ee/image/6395010/Audi1.jpg

Mingi teema on kõrvu jäänud, et kui vahekastis ei kasuta spets torsen lisandit, siis võivad jamad tekkida, mis pididki väljenduma just väikesel kiirusel ja manööverdamisel. Kuid see pidi väljenduma pigem rataste lohisemisena (nagu oleks keskdiffer lukus vms).
Peaksid keskenduma teemale, et kolks(ud) tekivad vaid väikse hooga ja keeramise peal. Et mis detail väljendub just keeramisel.

https://www.upload.ee/image/6395012/Audi2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 28.11.16 23:46 Tsiteeri


See põhjakatte test tuleks küll ära proovida,äkki tõesti see teeb miskit kobinat.Tuli meelde,et kunagi ühel sõbral oli ka sillas kobin sees.,auto marki ei mäleta.Vahetas ka kõik jutud seal ja ikka kobises.Pärast avastas kuskil mingi kivike oli vahele lennanud ja tegi häält.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
even
huviline



Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.16 22:01 Tsiteeri


Põhjakattes minu probleemi puhul asi pole..
Näiteks igapäevaselt aiast välja tagurdades tänavale (rool välja keeratud ja koormus esisillal) siis on kuulda hästi tihedalt tõks-tõks-tõks-tõks. Mitte ei tambi kõvasti, aga ikkagi on olemas.. No ütleme paar x sekundis intervalliga. Võibolla tõesti hambumises asi.. Aga krt kurioosne ongi see, et otse sõites-pidurdades-vedades ei ole midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.12.16 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: even
Põhjakattes minu probleemi puhul asi pole..
Näiteks igapäevaselt aiast välja tagurdades tänavale (rool välja keeratud ja koormus esisillal) siis on kuulda hästi tihedalt tõks-tõks-tõks-tõks. Mitte ei tambi kõvasti, aga ikkagi on olemas.. No ütleme paar x sekundis intervalliga. Võibolla tõesti hambumises asi.. Aga krt kurioosne ongi see, et otse sõites-pidurdades-vedades ei ole midagi.

No nüüd räägid sa hoopis muust helist ju? Kolks ikka midagi muud. Kui vaid keeramisel ja selline heli, siis mis pooltelje otsad endast kujutavad? Või vahetasid poolteljed koos otstega? Samas ei väsi end kordamast, et vahekasti veninud kett teeb üleviskamisel ka metalset klik-klik heli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
even
huviline



Registreerunud 03.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.16 22:33 Tsiteeri


Tihedamalt ja õrnemalt ongi siis kui kõnnikiirusel manööverdada - aiast välja tagurdamine või parklas parkimine.. Ristmikul/ringteel paarkend km/h teeb keerates kõvema, üksiku kolksu. Poolteljed ja poolteljeotsad vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.12.16 22:47 Tsiteeri


Kui pooltelgi vahetasid, siis mis nägu esidifri õli oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.1% - SQL: 42.9%]