Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diiselauto kiirendusrajal? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3223)
incase
huviline



Registreerunud 12.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.05.05 13:58 Tsiteeri
Diiselauto kiirendusrajal?



Vaatasin üks päev siit samast foorumist videot, kus kiirendas diiselauto ja tekkis küsimus?
Miks ei ole näha eestis kiirendusvõistlustel diiselautosid?Mõnele mehele tundub see küsimus jube naljakana ja hakkab kohe siin teemat maha tegema(nagu siin paljudele kombeks on)!!!Aga ikkagi tahaks asjakohaseid vastuseid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 29.05.05 14:13 Tsiteeri


kust sa võtad, et neid pole? On, aga vähe !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
incase
huviline



Registreerunud 12.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.05.05 14:59 Tsiteeri
Diiselauto kiirendusrajal?



võib olla tõesti on!
Ma vist liiga vähe käind eestis võistlustel...aga mina pole küll näind
ehk konkreetseid näiteid???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 29.05.05 15:11 Tsiteeri


Materdage mind kui eksin, aga diisli jõukõver ja väändekõver on olemuselt lühemad (st diislit ei vajuta 7000 pöördeni), kuid diisli pöörded kukuvad aeglasemalt, mis teeb käiguvahetuse uimasemaks. Soomes näeb kiirendustel rohkem diisleid, eelkõige vanu 3.0 TD Mersusid, kuid neil ei ole korralikku pidamist (st kummid vilisevad all mistahes käiguga), ja pidamist poisid suurendada ei julge, sest sellele väändele ei pea siis muud asjad enam vastu. Sellepärast need diislid jäänudki rohkem rahvale show tegemiseks, mitte võistluste võitmiseks. Diislil on tegelikult potentsiaali küllalt. Nt enda auto (51kw 2.0 R5 diisel) kiirendus peaks olema tehaseandmetel esiveolisena 18.6s 100-ni. Kuna muudetud nii sisse- kui väljalaset ja veel muudki, siis tahtsin kah testida, kuidas ta praegu neliveolisena kiirendab. Normaalselt 1-2-3 käik kiirendades tuli aeg just käiguvahetuste tõttu väga kehva. Sellepärast kiirendasin ainult 2-3 käiguga, kus siduri säästmiseks omakorda kaotasin aega, kuid 2 katse ajaks tuli 13.2 ja 13.6 sekundit 100-ni, seda siis veel täiesti legaalsete pumbaseadetega (tahm alla 2.5, kuu hiljem ülevaatusel lubatust kõrgematel pööretelgi vaid 1.4, mootor on aastast 1978!). Siin on siis see KIIRENDUSVIDEO (tänu suurtele ratastele spido valetab, nii et 100 saab täis enne, kui spido seda näitab). St oma autoga kõlbaks kiirendama minna ainult talvel jääpeal, kuna suvel pole vist nende mõningate diisli puuduste tõttu mõtet proovida ka alla 55kW klassis:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 29.05.05 17:16 Tsiteeri


sellepärast et diislitega liiga palju tööd et mingi koht saavutada :) bensukaid vähe lihtsam modida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 29.05.05 18:00 Tsiteeri


nädalavahetuse one mile ch. üritusel olid diislid täiesti esindatud ja mitte kehvade tulemustega.


Priit
priit@made.ee
5109332
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 29.05.05 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: incase
võib olla tõesti on!
Ma vist liiga vähe käind eestis võistlustel...aga mina pole küll näind
ehk konkreetseid näiteid???



Jah, oota ära Tapa OMC tulemused !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
incase
huviline



Registreerunud 12.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.05.05 22:16 Tsiteeri


One Mile Challengit ei saa vist päris kiirendusvõistluseks nimetada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 30.05.05 07:48 Tsiteeri


http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14679


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.4% - SQL: 47.6%]