Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 Avant 1.9TDI 96kW Multitronic - 2004 - dislapann (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4245)
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 09.10.16 09:37 Tsiteeri
Audi A6 C5 Avant 1.9TDI 96kW Multitronic - 2004 - dislapann



Tere rahvas!

A4 B6 sai omale vanema venna A6 C5 näol. Võiks vist isegi öelda, et nagu kaks tilka vett ;).

https://s19.postimg.org/5cereks7n/A4_A6_20161008.jpg

Mõlemad siis nagu näha tumepunane metallik (täpselt sama värvikood), 1.9 TDI 96kW ja hele nahksisu. A4 manuaal, A6 automaat multitronicu näol. Ma tean jah,
et see esimese põlvkonna multitronic on üks paras õnnetus, aga ma loodan, et keegi on seda juba remontinud ja 6-pack lamellid 7-pack vastu vahetanud.
Kohe peale ostu sai ka Hõbenooles dünaamiline õlivahetus tehtud ja tunnistati täitsa heas korras olevaks.

Peale ostu siis kohe kohustuslikud asjad ära tehtud.

08.10.2016
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX
Õhufilter WIX
Kütusefilter WIX
Salongifilter M-filter
Roolivõimu vedelik Febi 06161 VAG G004000 2x1L
Hõbenooles dünaamiline õlivahetus Fuchs Titan ATF CVT 12,9l
Ebayst tellitud valuvelje poltide katted, salongi uued nupud-lülitid ja katusele traatantenni asemele Audi A4 haiuim antenn.

13.10.2016
Multitronicu diffri õli 1.3L Fuchs Titan Sintopoid FE 75W-85 VAG G052190

10.09.2017
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX

26.09.2017
TÜV läbitud mõningate pisivigadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 10.10.16 07:44 Tsiteeri


Täna plaanis siis multitronicu difris õli ära vahetada. Juhendi järgi peab õlitase olema 8,5mm alla täiteava. KENIAALNE :D. Selle asemel, et teha tase täitava alumise servaga tasa!
Mnjah, mõnikord tuleb sakslastelt ka imelikke tehnilisi lahendusi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 14.10.16 00:10 Tsiteeri


Multitronicu diffris õli vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ära ka, et palju seal üldse algselt õli oli. 1.3L asemel oli sees ainult 0.8L :o. Pool liitrit oli seega 12a. jooksul jalga lasknud.
Kuna tehas väidab, et diffri õli on "filled for life", siis vaevalt, et keegi kunagi üldse huvi on tundnud, mis seal sees toimub. Häält igatahes see differ veel ei tee, aga eks ta natuke
kuuma on madala õlitaseme pärast juba saanud. Peaks muidugi kaane maha võtma ja pilgu hammakatele peale viskama, aga hetkel ei viitsi. Kui millalgi pooltelje simmerit
hakkan vahetama (sealt kaudu see õli arvatavasti välja tuleb), eks siis vaatan kaane alla ka.

Et kui oma automaatides õli vahetate, siis võiks igaks juhuks diffri õli tasemele ka pilgu peale visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 10.09.17 16:08 Tsiteeri


Aastake nüüd sõidetud ja aeg õli vahetada.
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX

Remondipäevikusse pole midagi lisada olnud, kõik töötab ja midagi küljest pole kukkunud,

Aga kuna käed sügelevad ja midagi tahaks nagu auto kallal teha, siis sai lihtsalt natuke autopedendusega tegeletud.
Kriibitud peeglid sai välja vahetatud S6 alupeeglite vastu, natuke lainetavad alumised ukseliistud asendatud S6 laiade aluliistudega, mustade katusekaarte asemele alukaared.
Ja kuna keldris vedelesid pea uued 17" rehvid, mis mu ühelegi tesiele autole mõõtudelt ei sobinud, siis sai veel ligi võetud Audi A8 D2 17" veljed.

https://s19.postimg.org/fw1q0gdsj/A6_20171010.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 18.09.17 23:13 Tsiteeri


Kuna juhiistme alcantara oli natuke topiline, siis sai uus pandud. Nüüd on jälle mõnus sametine.

https://s19.postimg.org/hp4moryz7/A6_sisu_1_20170916.jpg

https://s19.postimg.org/5ons1sgyb/A6_sisu_2_20170916.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 26.09.17 15:07 Tsiteeri


Sai täna TÜV ära tehtud. Kuna esimene kord selle autoga ülevaatusele, siis kerge võbin oli sees, et kuidas läheb. Põhiliselt muidugi kõigi vanade ja mustmiljon läbisõiduga diislite
põhiprobleemi tõttu - tahmatest. Antud autol peab tahm olema alla kolme. Oli üle nelja. Mis seal ikka, kümmekond korda mootor piirajasse, ülevaatuspunkti hoov korraliku tahmakihiga
kaetud ja läbi ma sain, näitaja kukkus kahe peale. Eks see tahm vast automaadist tingitud ole - linnas hoiab variaator pöördeid 1400-1500 vahel ja kui nii kuust-kuusse lasta,
siis tahmab silindrid ja turbo korralikult ära. Maanteesõit ka eriti ei päästa - 100 peal pöörded umbes 1700, 120-130 sõites saab pöörded 2000 peale ka, aga palju neid 110 lõike ikka on,
kus rahulikult 120-130 lasta saab.

Lisaks oli veel 3 pisiriket, mis õnneks läbisaamist ei takistanud.

1. Esituled paigast ära. Tegelikult olid paigas, aga kui ülevaataja tuled nupust päris alla keeras ja tagasi üles, siis vasak tuli päris üles välja ei sõitnud. Käsitsi saaks vast paika, aga võtan
tule ikkagi küljest ära ja vaatan, mis sel mootoril häda on, et ise päris üles välja ei sõida.

2. Üks numbrituli ei põlenud. Need on plaanis niikuinii ledide vastu vahetada.

3. Spoila küljes oleva lisapiduritule osad pirnid on läbi (või on seal ledid?). Selle peab ka maha võtma ja vaatama, mis karul kõhus on.

Kui kõik need asjad korda saab, siis täitsa vinks-vonks auto jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 26.09.17 15:26 Tsiteeri


Kui katt ka väga kinni siis läheb ka see tahma näitaja suureks. Enamasti peale kati eemaldamkst jäävad näitajad 0, juurde. Esistmel lasid alcantra ära vahetada? Mos selline asi maksis? Endal sama sisu ja tegin topieemaldajaga üle ja nagu uus jälle :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 26.09.17 20:45 Tsiteeri


Tänud. Selle umbes kat-i variandi panen kõrvataha. Kui võimalus avaneb, siis viskan vahelt ära.

Lasin jah mõlemale esiistmele uue alcantara panna. Juhiistme alcantara oli tegelikult suht õhtal omadega - topiline ja õhukeseks kulunud, seal polnud enam midagi päästa. Kõrvaliste oli ok,
aga et toon täpselt kokku sobiks, siis lasin sinna ka uue panna. Umbes 500 läks kokku. Originaal alcantara on juba ise pea 150eur m2. Nahk ja tööraha on köömes sellega võrreldes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 26.09.17 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dislapann
Maanteesõit ka eriti ei päästa - 100 peal pöörded umbes 1700, 120-130 sõites saab pöörded 2000 peale ka, aga palju neid 110 lõike ikka on,
kus rahulikult 120-130 lasta saab.



Kui kast korralikkult ei tööta siis ei ole jah midagi teha. Tavaliselt saab ju madalama käigu panna ja siis sellega natuke sõita:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 26.09.17 21:16 Tsiteeri


Kast täitsa korras, tänan huvi tundmast. Üks kord kogemata läks kang manuaal reziimi peale ja ma ei saanud kohe pihta, et miks pöörded järsku 3000 peal on. See on aasta jooksul ka ainuke kord,
kui manuaal reziimi olen kasutanud :D. Kui mul on isu sõidu ajal kangi näppida, siis võtan käsikastiga auto. Automaadi panen sõitma hakates D peale ja sihtkohta jõudes panen P peale. Selles ju
automaadi mõte ongi või on mul midagi kahe silma vahele jäänud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 27.09.17 20:10 Tsiteeri


Eks see manuaal reziimi mõte olegi, oleks sul käigu lülitid rooli peal siis saaksid roolilt ka käike vahetada:cool:.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.17 17:57 Tsiteeri


Kus kohas rätsepatöid teha lasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.5% - SQL: 29.5%]