Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.8T Quattro - 1996 - nimi (Vastuseid: 118 | Vaatamisi: 34324)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.01.19 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Just käsin sõitmas ja autol kadus jõud ja turbo viliseb. Võtsin lahti ja kõva lõtk võllil ning külmapooles õli sees. Minul pole huvi seda autot teha hetkel. Seega 2000-3000km taastatud turbo lõppes ära. Paku hind ja saame auto müügis kokkuleppele.

Kuulsporti taastatud?


Ja. Kuuli juures.



Endal sama kogemus Kuuliga. IMO kõige mõttetum vanamees üldse. Oma vigasi ei tunnista ja tema ei eksi kunagi. Ostsin ebayst turbo, kohale tulles polnud tiivikul mutrit ees aga turbo ise oli lõtkuvaba ja tiivik jms korralik. Viisin temale, et äkki paneb sinna uue mutri ja vaatab üle. Hellas paarpäeva hiljem ja ütles, et oi see turbo täitsa läbi ja tiivik kõver, võll samamoodi ja tihendid läbi. Mõtlesin kohe, et asi kahtlane kuna niipalju kui ise vaatasin oli tiivik ilus ja ringi käis ka ilma kõrvalise helita ja samamoodi polnud kuskil õli. Pakkus kohe, et ta võib selle ära taastada ja paneb ka kohe vingema külmapoole tiiviku ja teeb mulle geomeetria ka rõhupeale. Mõtlesin, et hea diil ja las teeb siis ära. Turbo sain kätte siis oli lõtk suurem kui sinna viies aga mõtlesin, et tema spetsialist ja mis ma ikka vaidlen. Turbo sai peale ja no polnud pooltki seda mis samasugune originaal. Mõnesaja km pärast tekkis järjest rohkem mingit vilinat kapotialla ja 600km pealt otsustasin kontrollida turbot. Lõdvik eest ära ja oli näha, et tiivik loperdab ja turbo täiesti õline. Helistasin kohe talle ja hakkas kohe pihta, et sul saaled ära. Saatsin ta pikalt ja ütlesin ,et tulen turboga tallinna. Sinna jõudes siis vend ei rääkind ühtegi sõna ja hakkas turbot lahkama. Siis tõi mulle mingi võlli ja näitas näe siin kaks kriipsu peal ja sul saaled ribadeks. Saatsin ta uuesti pikalt ja vaidlesime niikaua kuni ta pidi turbo uuesti üle vaatama ja teada andma. Siiani mitu aastat möödas ja ei midagi. Olgu öeldud, et õlirõhk ja saaled olid korralikud. Samuti ka sai ennem seda uus õli ja filter. Ise teda ei seedi silmaotsaski ja rohkem sinna ei lähe. Samuti ei soovita ka kellegile teisele teda. Algselt suudab ta võhikule ikka väga asjaliku mulje jätta aga reaalsus on midagi muud. Samuti olen kuulnud, et ta ise neid turbosi ei taasta ja pidid need lätis laskma ära teha ja siis ise võtab vahelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 05.01.19 22:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Mis modisi see tahab muidu? Kolle otsa istub 1:1 le?

*1 mass hooratas kergemaks treitud
*240mm sidur
*aan pihustid
*k04-015 turbo
*otsetoru
*r8/tfsi süütepoolid
*040 küttepumba alternatiiv 6bar 150l tunnis
*bosch plaatina küünlad
*ajl aju + mingi chip mis seal oli
*vr6 maf korpus
*90mm avaga koonus ja 80mm õhutorustik enne turbo imutoru
*turbo ees jäme silikonist imutoru
*metallist bypass
*cooler ees

Rohkem ei meenu

Kolde otsa läheb 1:1le. Dünograafikut rattast jõu kohta oled vast mu teemast näinud. Duno ajal oli stock kolle. Rattast mootorisse ümber arvestatuna teeb see 200kw ja 400nm mootorist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 07.01.19 15:42 Tsiteeri


https://www.youtube.com/watch?v=f03B5UDWous

Tellisin ära selle K04. Vaatab kuidas istub ja kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 13.01.19 13:34 Tsiteeri


5 ja pool päeva võttis aega ja turbo kohal. Arvestades mis teekonna läbis ikka väga kiirelt. Soovitan tellida. Transa Saksamaa-Soome-Läti-Eesti. Ja transa oli natuke alla 30naela.

Turbo välised parameetrid samad mis K03. Tiivikud suuremad.
Tundub et turbo keskosa on teine aga muud jupid originaalid kus koodid maha lihvitud. Turbo küljes ja töötab ilusti. Aga nagu weix ennustas siis 1 bar juures hakkab puterdama või laseb kuna 1.5bar ja hakkab puristama või hakib boosti ära.
Seega otsin A4/A6 1.8t pealt uuema tüübi 2 pistikuga aju koos mootori juhtmestikuga. Trossiga segusiibriga. Kellel pakkuda andke märku.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/353/0111926701d3a77.jpg?1547382275


LS153569km Uus turbo ja mootori õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 09.02.19 16:17 Tsiteeri


Uuema tüübi aju ja juhtmed peal.
Viga :

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded
35-10 - - - Intermittent

Ehk siis lükkab samat moodi nagu vana aju ja juhtmetega. Laseb u. 1bar ja boost cut. Võtan N75 pistiku lahti ja puterdama ei hakka. Laseb 1.5bar ini. Sügisel sai N75 vahetatud. Peaks homme proovima veel ühte igaks juhuks. Ja wg varrast kontrollima.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/393/0111946731d433f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 08.03.19 09:13 Tsiteeri


Vaatan, et polegi siia midagi kirjutanud vahepeal. Aga teise N75 sain auto käima. Jookseb uue turboga ilusti jõuliselt lõpuni välja võrreldes K03 ga. Ideaalis peaks laskma korraliku seade või chipi teha ja kuna AAN i pihusti ka nüüd peal siis weixi sooritus sellise komplektiga 200kw on vaid seade taga. Suured tänud ka weixile ja Suitsev1 keda palju sella aju ja juhtmete teemaga tüütasin.
Jõudu tundub vähem kui chipitud K03 ga. Aga töötab ilusti ja potensiaali küllaga. Hetke seisuga panen järgmine kuu suvekad alla ja läheb turgu, et kedagi teist veel rõõmustada.

Üks pildike ka niisama.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/393/0111946733a67a5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 19.03.19 08:55 Tsiteeri


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/0112015531bebff.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/0112015541e0735.jpg

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3015258&rhash=698a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 30.03.19 08:46 Tsiteeri


Differ hakkas klõnksuvat häält tegema kohalt minnes või tagurdades. Teine differ garaazis olemas aga hetkel jääb auto seisma ja vahetada hetkel ei jõua. Siiani ootan pakkumisi kui kellelgi peaks huvi auto vastu olema. Järgmine nädal lükkan suvekad ka alla. On mingeid variante saada softist koopia kus odava rahaga pea 100kw juurde saab ka. Selle aasta lõpus tuleb uuesti ju talv ;)


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/50/01120253414932a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 10.06.19 14:21 Tsiteeri


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/208/01121040734865d.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/208/0112104071260ee.jpg


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/208/0112104069f1807.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 25.07.19 08:51 Tsiteeri


Peale talve hakkasid autol jubedalt pidurid viskama ja ei võtnud enam. Supportitele kerge hooldus ja Brembo kettad ja Ferroado DS200 klotsid vahele. Nüüd väga hea.

Vahepeal läks vahele ka üks uus tutikas N75 ja koopia weixi aju seadest millega ta VKM is rattast 171kw 338nm tõmbas. Võrreldes K03+ chipiga on hetkel ikka vahe väga suur.

Aga muidu üritan autot võimalikult palju kasutada ja teda nautida.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/312/01121561977b16c.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 25.07.19 18:32 Tsiteeri


Suht veider küsimus sellise auto puhul aga palju ta kütust võtab ka ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 25.07.19 21:40 Tsiteeri


Väga mõistlik küsimus :) Mul arvestit pole. Pole nagu mõõtnud ka ise aga uskumatult vähe. Isegi kui seljas elad pole hullu. Arvan et kui kiiremini sõita siis umbes 10 keskmine. Mõistlikult äkki 8 keskmiselt. Ma olen aru saanud omadest kogemustest et vahet pole palju isegi jõudu autol on aga kui silinderid palju siis ongi kohe palju kulukam. Isegi S võttis rahulikult sõites väga palju rohkem kui see R4 kangutades.
700hp R5 mõistlikul sõidul normaalse kuluga. 350hp V8 seevastu küll mõistlik pole. Need minu kogemused ja arvamused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 26.07.19 16:29 Tsiteeri


Kui nüüd küsimus pole konkreetse auto kohta mõeldud, siis minul on keskmine kulu 30609 km kohta 9,08 sajale. Seal sees on siis kõik linn, maantee, jäärada, lumi jms.

Rakvere-Tartu on õnnestunud tanklast tanklasse sõita arvutuslikult 6.8 sajale (ilmselt miski 95-100 kmh). Kui ilma püsikata lasta ja teha ökosõitu, saaks ilmselgelt törtsu väiksemaks.

Talvel kipub keskmine sinna 9.5-11 vahele ronima, suvel on 7.5-8.5 vahel. Stabiilselt 140'ga sõites oli kulu 13.5 peal.

Auto on täiesti stock. Ütleks et üpris öko mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 30.07.19 21:44 Tsiteeri


Müüd nüüd järjest oma B5'd maha kõik :I
Mis edasi plaanis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 31.07.19 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Müüd nüüd järjest oma B5'd maha kõik :I
Mis edasi plaanis?


Tundub nii :)
Elu hetkel selline. Olen neid autosi järjest umbes. 18a ehitanud. Võiks midagi muud vahepeal teha. Kes teab mis tulevik toob aga hetkel läheb nii.
Kellel huvi siis saan hinda parandada või vahetusel pakkuda midagi igapäevast ja saan raha vajadusel juurde maksta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 31.07.19 18:01 Tsiteeri


Aa, siis on kindel, et sellest "haigusest" Sa nii lihtsalt välja ei saa :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 06.08.19 06:45 Tsiteeri


ÜV ka taas läbitud ja aasta jälle hooleta. Seekord siis aastaga isegi päris palju sõidetud. Natuke alla 6000km.


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/336/0112168163b4e96.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 23.08.19 14:07 Tsiteeri


Auto sõidab iga päev ringi minu või naise käe all. NV sai käidud Haapsalus ja ikka suudab imestama panna kuidas ta nii öko on ja kuidas see väike k04 võrreldes k03 täiest punaste pööreteni vedada jõuab.
Aga kui kellelgi natukenegi huvi auto vastu siis kirjutage. Saame arutada summas. Ei taha teda auto24 üli odavaks lasta, et keegi selle kuskil jäärajal puruk sõidaks. Pole neid sedaan pre-face autosi enam saada ka. Vahepeal käivad isegi mõtted ,et teeks väljast täiesti originaaliks nagu tehasest tulles.
Tehtud on endale ja tahaks tema elukest siin ikka edasi näha.
Huvitav lugu teistele. kui sai autoga ÜV käidud siis tegin sellest postituse siia ja facebooki müügi kuulutuse alla. Mille peale kohe järgmisel päeval tegi maanteamet ÜV punktile päringu minu auto andmete, tulemuste ja videote peale. Seega on silmad tundub igal pool juba. Aga kui videost neil midagi arusaamatuks jäi siis võivad mulle otse kirjutada ja saadan pildi millise rooliga ÜV käisin :)


https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/401/01122005333df6e.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 29.09.19 19:35 Tsiteeri


Auto vahetas omaniku. Õnneks läks väga hea sõbra kätte ja saan ka edaspidi nõu ja jõuga abiks olla. Usun, et saab selle auto toimetamisi ka edaspidi siin jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]