Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: kui turbo ei lülitu! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2714)
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 21.05.05 20:36 Tsiteeri
K: kui turbo ei lülitu!



probla siis selles et kõigepealt hakkas armatuuris CHECK tuli põlema ja siis pole autol enam jõudu kiirendab ka ühtlaselt turbo lülitusest aru ei saa (varem sain)'
ja kui nüüd kiirendada ntx 3 käiguga pikalt siis mingi hetk kustub tuli ära ja siis on tunda kuda turbo mängib seal et nagu lülitab ja siis läheb järelt ära

millest nüüd viga otsima hakata? kas mingi andur pees või miskit muud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 21.05.05 22:00 Tsiteeri


Nii moodi lampi on väga raske oletada mis viga on. Kui võimalik lase kellegil mootori juht elektroonika üle vadata. Samas võib ka mõne õhu lõdviku viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 22.05.05 07:38 Tsiteeri


tuttaval mul oli MB-ga sama jama et ei lülitunud ja temal peitus viga selles et see vaakum klapp mis seda siibrit liigutab et see oli kinni jäänud

aga eks ma vaatan lõdvikud asjad üle ja äkki saab selle vaakum siibriga ka midagi teha et äkki peitub ka minul viga selles :)

aga ettepanekud on ikka oodatud et mida teha ja millest alustada :)

aga samas ma mõtlen ka seda et kas sel juhul ei peaks mitte mingi elektri kala olema kui armatuuris see CHECK tuli põlema hakkab?

või võib olla ka selles viga et mehhaaniliselt miski ei tööta ja siis tänu sellele hakkab see tuli põlema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 22.05.05 18:39 Tsiteeri


niih täna siis uurisin ja puurisin seal no ei hakka turbo tööle ja nii visuaalsel pilgul kõik lõdvikud asjad ka terved

aga kui kõik kokku tagasi lappasin ja sõitmas käisin(andsin talle vähe tuuri) siis terve selle sõidu ta ei toiminud aga tulin koju ja proovisin et mis hetkel see tuli põlema hakkab (varem peale käivitust auto käis kohapel ca 30 sek-i ja siis hakkas CHECK põlema)
jätsin siis auto seisma ja panin uuesti käima et võtan aega ja ennäe ei hakkanudki põlema läksin siis sõitma ja kõik jälle ok :) väga kahtlane on see asi :o

aga siiski help help vaja nõuandeid mida veel võiks/saaks ise ära teha et viga välja selgitada teadupärast siiski remondi mees võtab tunnist ca 250.- :( ei taha küll et nad mul seal kapoti all päev otsa magavad ja siis kui tööpäev lõppema hakkab et kle näe see pisike viga oligi :D ja siis kõrvaldavad selle 5min-ga aga maksan terve päeva eest :) äkki ikka miski pisike viga seal on :)

tänud vastajaile :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 15.06.05 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Driver
niih täna siis uurisin ja puurisin seal no ei hakka turbo tööle ja nii visuaalsel pilgul kõik lõdvikud asjad ka terved

aga kui kõik kokku tagasi lappasin ja sõitmas käisin(andsin talle vähe tuuri) siis terve selle sõidu ta ei toiminud aga tulin koju ja proovisin et mis hetkel see tuli põlema hakkab (varem peale käivitust auto käis kohapel ca 30 sek-i ja siis hakkas CHECK põlema)
jätsin siis auto seisma ja panin uuesti käima et võtan aega ja ennäe ei hakkanudki põlema läksin siis sõitma ja kõik jälle ok :) väga kahtlane on see asi :o seal võib olla turbo ülerõhuklapp ära põlenud aga kui õhulugeja peal siis arvan et sealt ottsida seda viga ka kohe kindlasti ,sest audidel 1,9 lugejatega probleeme palju

aga siiski help help vaja nõuandeid mida veel võiks/saaks ise ära teha et viga välja selgitada teadupärast siiski remondi mees võtab tunnist ca 250.- :( ei taha küll et nad mul seal kapoti all päev otsa magavad ja siis kui tööpäev lõppema hakkab et kle näe see pisike viga oligi :D ja siis kõrvaldavad selle 5min-ga aga maksan terve päeva eest :) äkki ikka miski pisike viga seal on :)

tänud vastajaile :)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 15.06.05 12:46 Tsiteeri


otsi viga õhu lugejast ku see peal on ültse ja veel turbo ülerõhu klapp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prt
huviline



Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: LR Discovery

postitati 18.06.05 09:18 Tsiteeri


Traktoritel esineb selline viga, kui summuti takistus on liiga suur - ehk siis see on mingil põhjusel umbes ja läbi turbo kulgevad heitgaasid ei pane ülelaadijat korralikult pöördesse.
Ehk on sul katalüsaator umbes - niikuinii kasutad 2t õli kütuse sees. Proovi kat üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 19.06.05 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prt
Traktoritel esineb selline viga, kui summuti takistus on liiga suur - ehk siis see on mingil põhjusel umbes ja läbi turbo kulgevad heitgaasid ei pane ülelaadijat korralikult pöördesse.
Ehk on sul katalüsaator umbes - niikuinii kasutad 2t õli kütuse sees. Proovi kat üle vaadata.


kat oli umbes küll aga selle puhusin õhuga puhtaks oma 15min tuli seda tahma sealt :D
aga krt mine tea äkki uuesti umbes sest puhtaks puhusin ma ta enne seda kui auto jamama hakkas:( lihtsalt oli põhjust kat eest ära võtta ja siis vaatasin et kole tahmane see asi seal :) ja puhusin suruõhuga läbi:)
aga mul tuleb aga uusi vigu juurde ja vanad jälle kaovad :D nüüd turbo töötab aga kui pöördeid alla lasta ntx 2000p-lt 1800p-ni siis pole vahet kas näpid gaasipedaali või mitte, mulje jääb selline et gaasi pedaal ei tööta aga kui lasen pööretel kukkuda 1000p-ni (vajutan siduri alla korra) siis on jälle minekut küllaga aga jälle seni kuni lasen ca 400p alla kukkuda ja tahan uuesti gaasi anda siis kordub kogu see pull mis eespool kirjutasin :)
täna ntx oli kõik korras töötas nii nagu peab :D ei saa ma aru mis point on :( ja ma pole ainuke :( (targad mehed kergitavad ka õlgu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prt
huviline



Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: LR Discovery

postitati 19.06.05 22:04 Tsiteeri


Sõitsime kogu perega b4-ga ja sama jama oli, et käiguvahetusega pidi pöörded tühikäigule laskma, enne nigu minekut ei tulnud. Käisin balmoralis ja vana pani testri järgi ning ütles, et eelsissepritsenurga kolb on kinni - ilmselt oli kõrgsurvepump vett saanud ja veits kuiv. Ehk siis arvuti andis küll käsu mootorile, et nüüd on aeg minna, kuid mehhaanika ei jõudnud järele. Pakuti pumba remonti mingi sümboolse raha eest - mustalt - aga proovisin muidu hakkama saada. Lahendus oli paak parimat kütust täis, hea kütuselisand paaki, mis vaba vee kütusega ära seob ja 2-t õli jurde ning TULD. Tegin pika ringi - 800km - ja probleem hakkas tasakesi kaduma. Oht on see,et kui pump on kõvasti vett saanud, siis võid selle kokku jooksutada - alguses tasakesi ja siis täiega niipalju, kui tahhokas näitab. GOOD LUCK. loodan, et läheb õnneks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robootik
huviline



Registreerunud 02.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 20.06.05 15:51 Tsiteeri


mul oli sarnane viga kui intercooleri ja kollektorivahelisel voolikul pragu sees oli (hakkas ka suitsema ja küttekulu suurenes).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.0% - SQL: 29.0%]