Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI 66kw manuaal TDC (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3760)
dimand
huviline



Registreerunud 08.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B5 1.9TDI

postitati 26.06.16 21:20 Tsiteeri
1.9TDI 66kw manuaal TDC



Tere!

Otsin vastust küsimusele, milline on TDC õige asukoht hoorattal olevate märkide järgi.
Auk on ovaalne ning hoorattal on nii 0 kui ka | ehk selline:

https://www.upload.ee/thumb/5917355/joonis.png

Reaalne pilt (netist):

https://www.upload.ee/thumb/5917413/2.jpg

Milliselt peaks märk olema, kas

1
https://www.upload.ee/thumb/5917356/joonis_1.png

või

2
https://www.upload.ee/thumb/5917357/joonis_2.png

või on veel mingi variant?

Hetkel on pandud viimase pildi järgi.
VCDS näitab, et "Timing too advanced to be plotted" ehk süüde on liiga varane, et graafikul kuvada, pumbast hilisemaks ehk pumpa päripäeva keerates läheb käivitumine halvemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.06.16 05:52 Tsiteeri


Pilt nr 2 peaks olema enam-vähem õige, aga 0 peaks olema tervenisti näha, mitte serva taga poolenisti. Arvatavasti pole viga muidugi selles, vaata reaalseid numbreid measuring block alt alustuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.16 14:39 Tsiteeri


Kas mitte kriips ei peaks augu servaga olema nagu variandil 1? Pole hetkel autodatat käepärast, et vaadata aga sedasi on meeles...

Ega juhtpihusti veakoodi pole? Mis näitusid kanal 004 (vist oli 004 kus süüdet nägi?) all näitab ja kas pump ikka õigesti paigas ehk pole hamba jagu vale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimand
huviline



Registreerunud 08.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B5 1.9TDI

postitati 29.06.16 09:20 Tsiteeri


Aitäh kiirete vastuste eest!

Teet82 jutt vastab tõele. 0 peab tervenisti näha jääma. Katsetasin ka väntvõllist hamba võrra varasemaks ehk vastupäeva keeramist, kuid sellisel juhul lähevad märgid liialt mööda.

Hetke seisuga on füüsilised märgid paigas. Graafikul näitas pisut hilisemat süüdet, pumbast keerates sain varasemaks, kuid polte pingutades läks läks veelgi varasemaks. Õnneks enamvähem normipiiresse.
Suurendasin ka kütusekogust, mitte "haamri meetodiga" vaid VCDS-s, kuid tühikäiku või kävitumist see ei mõjutanud. Sõitnud ei ole. Algne ~2,5mg/str on nüüd ~4 mg/str.
Kütuse temp on ~125 celsiust, netist otsides leidsin, et see pidi normipiires olemas. Kas on?


Nüüd on veel jäänud hooratta vahetamine, sest käivitub ja seisma jääb nagu traktor, vähemalt arvan, et viga kahemassilises hoorrattas. Mootori töötamise ajal probleeme ei ole, va vibratsioon tühikäigul, mis häirib. Pöörete suurendamisega see kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.16 20:13 Tsiteeri


Lihtsalt teadmiseks, et tegelikult peaks nukkvõlli otsast rihmaratta vajadusel lahti laskma ja õiges kohas pärast kinni keerama ehk ei pea hamba jagu tõstma. ;) Autodatat uurides on tõesti see 0 õige, mitte ei olnud kriipsuga, minu mälu pettis. :)
Kütusekogust hoopis vähendasid, mida suurem number seda väiksem kütusekogus.
Kas esimest mootoripatja oled reguleerinud? Isiklikult olen sellega ühel 81kw mootoril vibratsioni oluliselt väiksemaks saanud. Teisel mootoril tundus, et aitas ka õlivahetus (muud seletust ei näe miks peale õli vahetust ja mootoripadja reguleerimist vibratsioon peaaegu kadus ja mõne tuhande pärast tagasi oli).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimand
huviline



Registreerunud 08.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B5 1.9TDI

postitati 01.07.16 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Kütusekogust hoopis vähendasid, mida suurem number seda väiksem kütusekogus.
Kas esimest mootoripatja oled reguleerinud? Isiklikult olen sellega ühel 81kw mootoril vibratsioni oluliselt väiksemaks saanud. Teisel mootoril tundus, et aitas ka õlivahetus (muud seletust ei näe miks peale õli vahetust ja mootoripadja reguleerimist vibratsioon peaaegu kadus ja mõne tuhande pärast tagasi oli).

Hea tähelepanek kütusekoguse osas!
Uurisin natuke ning viga antud suhte mõistmisel tekkis lühendi IQ tõlkimisel, kus arvasin seda olevat Injection Quantity, kuid tegelikult on hoopis Injection Quotient ehk tegu on koefitsient-väärtusega.

Esimese mootoripadja vahetasin koguni välja, kuna vana oli katki. Reguleerisin selliselt, et padi läheb oma pesasse vabalt. Kas peaks mingi suunas eelpinge tekitama? Näiteks, et paigaldan padja kergelt tõstetud või langetatud mootori korral? Kui palju peaks eelpinget olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimand
huviline



Registreerunud 08.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B5 1.9TDI

postitati 01.07.16 13:12 Tsiteeri


Natuke uurisin esimese mootoripadja (snub mount) reguleerimise kohta ning talitasin järgnevalt: vabastasin pingest mootorpatja mootori küljes hoidva kronsteini poldid, käivitasin mootori, kergelt suurendasin ka pöördeid, kuid mitte üle 1000rpm, suretasin mootori ning pingutasin kronsteini poldid.

Tegin ka helisalvestise mootori käivitusest ja tööst.
Link
Ise kahtlustan kahemassilist hooratast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimand
huviline



Registreerunud 08.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant B5 1.9TDI

postitati 14.04.17 11:54 Tsiteeri


Tagasiside tehtud töödest ja tähelepanekutest.
Vahetatud käigukasti- ja mootoripadjad, kahemassiline hooratas ning eesmine rihmaseib-võnkevähendaja.

Käigukasti- ja mootoripatjade probleemsust oli võimalik tuvastada ainult konkreetse padja eemaldamisega. Ainult mootori või käigukasti liigutamisega ei suutnud ma vigaseid detaile tuvastada.

Kahemassiline hooratas ei andnud ennast tunda ei käikude vahetamisel ega ka viisil, kus sidurit alla vajutades mingi kolin või müra väheneks või ära kaoks. Ainuke asi, millega ma oskan enda vigast hooratast kõige paremini iseloomustada alt ära võtmata on see, et mootorit käivitades jäi mulje nagu starter viskaks korraks tagant ära või siis hammastest üle ja alles siis läks käima. Mootorit suretades kostus aga heledamaid kõlksatusi, kuid mis ei olnud väga häirivad.


Rihmaseib-võnkevähendaja. Põhjus, miks ma rihmaseibi vahetuseni jõudsin oli selles, et peale hooratta ning mootoripatjade vahetust oli keres endiselt ebanormaalne vibratsioon, kuigi mootor käivitus nüüd juba ilma igasuguste kõrvalhelideta.
Ainuke asi mida ma täheldasin oli, et silmaga vaatlustel rihmaseib visuaalselt viskas. Eemaldasin rihmaseibi ja käivitasin mootori ilma selleta - vibratsioon ei kadunud. Rihmaseibil endal kahjustused puudusid, kumm oli terve.
Olin üpris skeptiline rihmaseibi vahetuse osas, sest oma Audi 2.5tdi-l, andis rihmaseib alles siis tunda, kui hakkas reaalselt küljest ära kukkuma, kuid liigset vibratsiooni ta ei tekitanud, vähemalt juhi kohale see ei kandunud.
Antud rihmaseibi müüakse nimetusega võnkevähendaja-rihmaseib, mis panigi mõtlema, et ehk lisaks tavapärasele rihma vedamise ülesandele on tal veel ülesanne mootori tööd stabiliseerida, sest katse näitas, et ilma rihmaseibita vibratsioon ei kadunud.
Ja nii oligi uus rihmaseib enam ei visanud ja kerest kadus ka ebaloomulik vibratsioon.

PS! 1.9tdi 66kw (rida 4) on igaljuhul vibreerivam, kui seda 2.5tdi 110kw (v 6), nii et neid ei tasuks üks-ühele võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.8% - SQL: 32.2%]