Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 200 aju (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2078)
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 10.05.05 19:51 Tsiteeri
audi 200 aju



http://www.hot.ee/enzoposse/aju.JPG

on kellelgi teadmisi millega tegu?
selline asi on siis 200 peal ja mootoriks kg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 11.05.05 09:23 Tsiteeri


Selle originaal peaks olema 447 905 383 F

Kas aju kaane peal polnud marki?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 11.05.05 19:20 Tsiteeri


kaanepeal on 447 905 383C MAC-05B ühel teisel 200 ajul on aga 447 905 383F MAC-05C. lihtsalt see LAS kirjaga aju oli toonorautol. ise pole eriti proovida saanud mis neil vahet on, kuid kuulduste kohaselt peaks selle viimasega midagi tehtud olema. lisaks on veel üks väike potekas pandud mapile vahele. autod pärinevad mõlemad 86aastast. ja minu vanal ajul on täiesti tavalised kivid sees, tavaliste kirjadega. aga sellel uuel on siis see LSA klepsuga kivi mille all ei ole midagi kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 11.05.05 19:53 Tsiteeri


Kui rõhuandurile on takisti vahele pandud (pin1 - >pin10), siis selle tulemusena ei "näe" aju mingist rõhust alates kõrgemat rõhku. Sõltuvalt takisti väärtusest on see rõhk erinev. Lühidalt - see aju peaks lubama kõrgemat turbo rõhku kui originaal. Selline meetod oli kasutusel siis kui veel chippe hästi teha ei osatud. Pandi takisti vahele, kleeps mingile suvalisele kivile peale = chiptuning! Raha küsiti muidugi palju... Halb on see, et sellest hetkest kui aju enam kõrgemat rõhku ei näe kui tegelikult on, töötab mootor "pimedalt".
Kivi, millel kleeps peal, ei tohiks asjaga küll seotud olla... isegi joode on originaal.

MAC-05B ja MAC-05C on põhimõtteliselt sama asi, lihtsalt soft on teisiti paigutatud vms. Täiesti vabalt võib neid omavahel asendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 11.05.05 20:29 Tsiteeri


pole joodet altpoolt vaadanud, kuid kui see peaks olema originaal kivi siis miks ei ole tal ühtki kirja klepsuall. tehase kividel on ju kiri peal. või on siis maha lihvitud see kiri?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 12.05.05 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kui rõhuandurile on takisti vahele pandud (pin1 - >pin10), siis selle tulemusena ei "näe" aju mingist rõhust alates


Takisti peaks tähendama ikka seda, et aju näeb koguaeg madalamat rõhku, kui tegelikult on. Et pinge teatud maksimumist üle ei läheks, kasutatakse stabilitroni.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.05.05 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kui rõhuandurile on takisti vahele pandud (pin1 - >pin10), siis selle tulemusena ei "näe" aju mingist rõhust alates


Takisti peaks tähendama ikka seda, et aju näeb koguaeg madalamat rõhku, kui tegelikult on. Et pinge teatud maksimumist üle ei läheks, kasutatakse stabilitroni.


Ulvar


Neid meetodeid oli mitu, kuidas aju petta. Oli võimalus, et aju ei näe enam ühest kindlast hetkest/punktist kõrgemat rõhku ja teise meetodiga näeb kogu aeg madalamat rõhku kui tegelikult on. Hetkel ei mäleta tõepoolest peast kuidas need ühendused tehti...

Aga minuteada peaks olema see "õige" chip 28pin. Seal peituvad need võluväed, mis õigesti muutes hobuseid annavad. Nii on see vähemalt MC mootori ajul (MAC10, MAC11, MAC13, MAC14) ja ilmselt ka 1B/2B (MAC12). KG mootori ajuga pole mind lähemalt tutvustatud, aga usun, et ka seal peaks olema 28pin.

Kas orig. kividel kõigil on kirjad peal või mitte, ei mäleta peast... aga siis uuel kivil peab olema kleepsu all aken, kust kaudu uus soft optiliselt sisestatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 12.05.05 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Aga minuteada peaks olema see "õige" chip 28pin. Seal peituvad need võluväed, mis õigesti muutes hobuseid annavad. Nii on see vähemalt MC mootori ajul (MAC10, MAC11, MAC13, MAC14) ja ilmselt ka 1B/2B (MAC12). KG mootori ajuga pole mind lähemalt tutvustatud, aga usun, et ka seal peaks olema 28pin.


Kuna KG mootoril aju ei juhi ei wastegate'i (ehk siis rõhku) ega kütust, siis kivi saab seal muuta ainult süütenurka ja maks. lubatud rõhku.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 12.05.05 19:25 Tsiteeri


nii, võtsin aju korra lahti ja piilusin plaati altpoolt, kivi on igatahes maha käinud ja samamoodi ka map, need ei ole tehase jooted seal. milline näeb välja aken kivil? kas ümmargused lohukesed?

kas siis kg mootori ajul on ainult kaitsefunktsioon? kas ta siis põhimõtteliselt käib ka ilma ajuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.05.05 19:43 Tsiteeri


Aken on nagu klaasist "silm"... ümmargune.
Tavaliselt kui kivi ära võetakse, joodetakse sinna pesa alla, et mitte uut kivi kuumutades kahjustada.

KG aju juhib süüdet ja nagu Ulvar juba ütles, ka lubab turbo rõhul tõusta kusagile maani. Fuel cutout'i saab erinevate meetoditega (nagu eelpool mainitud) edasi viia/kõrgemale tõsta. Kuna aju turbo rõhku ise tõsta ei saa, siis tuleb mehaaniliselt WG vedru jäigemaks keerata või jäigemaga asendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 12.05.05 19:58 Tsiteeri


http://www.hot.ee/enzoposse/ilma%20klepsuta.jpg

nii, väike pilt ka ilma klepsuta kivist. kas aju muudab siis ainult süütenurka ja üleliigse rõhu korral takistab mootorit mingil moel. ja kohe tekib ka küsimus et millega, kas süüte katkestamisega või kütuse piiramisega ja kas sama asi toimub ka pöörete piiramisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 12.05.05 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
siis uuel kivil peab olema kleepsu all aken, kust kaudu uus soft optiliselt sisestatakse.


Selle nn akna kaudu ei sisestata soft. See on kivilt softi kustutamiseks (UV kiirgusega kustutatav eeprom siis). Softi sisestus käib programmeriga ikka jalgade kaudu.


Vana auto on must auk!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.05.05 10:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Endo
nii, väike pilt ka ilma klepsuta kivist. kas aju muudab siis ainult süütenurka ja üleliigse rõhu korral takistab mootorit mingil moel. ja kohe tekib ka küsimus et millega, kas süüte katkestamisega või kütuse piiramisega ja kas sama asi toimub ka pöörete piiramisega?


Pumbal võetakse toide maha. Pöörete piiraja nii äkiline pole (kui ajule rõhk liigne tundub, on juht kõhuli roolil), see tehakse ilmselt süütega.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 13.05.05 16:16 Tsiteeri


Fuel cutout on suht ebameeldiv kogeda tõepoolest...

Aga siiski tundub mulle, et see kivi on lihtsalt mingi asjasse üldse mitte puutuv kivi, millele kleeps selga tõmmatud. Võibolla on tahetud ka kirjasid sealt pealt maha kustutada, aga samas midagi sealt ju ka siiski paistab (MAC või MAO vms.). Ning kui kivi juba lahti on joodetud, siis tagasi teda vaevalt ilma socketita (pesa) pannakse.

Rõhuandurist pole pilti näidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 13.05.05 19:51 Tsiteeri


http://www.hot.ee/enzoposse/map.JPG

potekas on paigaldatud nii et seda annaks reguleerida ilma aju lahtivõtmata pistikupesa vahelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 14.05.05 19:21 Tsiteeri


kas detonatsiooni korral hakkab mingi tuli ka põlema armatuuris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 14.05.05 19:24 Tsiteeri


Sul peaks detonatsiooni korral hakkama mootori tuli põlema armatuuris. Oranzi värvi ja nool on läbi, see põleb ka siis kui sa süüte sisse keerad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 14.05.05 19:48 Tsiteeri


ah õige jah, sa oled mulle seda korra juba öelnud:) kuid see hakkab ka igal muul pritsungi rikkel ju põlema? sa rääkisid mulle kunagi veakoodide lugemisest, saad mind veel valgustada selles osas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.05.05 20:06 Tsiteeri


KG veakoode loetakse nii nagu sellel lingil näidatud:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html
Jutt küll KH mootori kohta, aga KG-ga sama protseduur...

Ja mis sellesse rõhuandurisse puutub, siis mina ei tea, mis sellega tehtud on - pole kuulnud/näinud sellist meetodit enne... Aga oleks ääretult huvitav teada saada, mis seal siiski tehtud on. Uuri välja ja teavita meid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.8% - SQL: 33.2%]