Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 soojendusmootori vahetus mõne tunniga (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 5008)
masinist
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.07
Asukoht: Viljandi- Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: C4 avant quattro 16v, VW rabbit

postitati 15.01.16 09:50 Tsiteeri
C4 soojendusmootori vahetus mõne tunniga



Leidsin sellise asjaliku juhendi ja toimetasin nii nagu selgitatud, ning mootor vahetatud 2.5 tunniga.
Salongist pidi lahti laskma ainult 2 kruvi, mis hoiavad kinni jalgadele puhuvaid torusid, ning kogu see soojenduskast liigub nii palju üles, et mootor mahub välja, isegi radika lõdvikuid ei pidanud lahti võtma.
Ps. mingeid isearetatud "tõmmitsaid-konkse" jms kräppi pole vaja.
Edu tegemistes.


http://12v.org/urs/HVACblowerRR.pdf


Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.02.16 17:48 Tsiteeri


Mootoriks sobib ideaalselt Boschi koodiga 0130 111 134 jupp. Tegemist mingi Volvo mootoriga, aga kui tinutada mõistate pistiku jaoks ja vana tiivikut ümber vahetada uuele mootorile, saab umbes 3x soodsamalt kui uut C4 Boschi puhurit ostes.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 03.02.16 18:54 Tsiteeri


Tõele au andes ei tea ma mis maksab mingi Vulva jupp 0130111134.
Mõni aasta tagasi vahetasin C4 salongi vent.mootori. Astusin Forssi, küsisin, toodi vidin 4A0959101A/JP. Hind väikese soodustusega 62 raha. Oli see Bosch või mitte, vahet ei ole- ei mingit tinutamist ega tiiviku kangutamist. Lihtne! Ei mingit aretust ega peavalu. Ja toimetab siiani nagu peab. Aga võib olla see on võrreldes Vulva omaga tõesti 3X kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.02.16 19:07 Tsiteeri


Natuke noriksin pealkirja kallal. Ei osanud esialgu arvata mille vahetust ikkagi mõeldakse, kas sooja-külma õhu klappi liigutavat mootorit, ventilaatori mootorit või äkki hoopis midagi muud. Soojendusmootor igal juhul pole õige sõna, suvel ju ei soojeneda, aga ikka selle mootori abil tuleb külm õhk salongi. :) Aga muidu hea info, võibolla läheb mulgi tarvis, vahel töötades krigiseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.02.16 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Tõele au andes ei tea ma mis maksab mingi Vulva jupp 0130111134.
Mõni aasta tagasi vahetasin C4 salongi vent.mootori. Astusin Forssi, küsisin, toodi vidin 4A0959101A/JP. Hind väikese soodustusega 62 raha. Oli see Bosch või mitte, vahet ei ole- ei mingit tinutamist ega tiiviku kangutamist. Lihtne! Ei mingit aretust ega peavalu. Ja toimetab siiani nagu peab. Aga võib olla see on võrreldes Vulva omaga tõesti 3X kallim.


Panin ka mingi jp vms taani pakendaja käsna ja hakkas poole aastaga krigistama.
Boschi lett forsis tundub olevat kodulehel 212 eur.
Tinutamine ja tiiviku vahetamine on kokku 15 min ja ei midagi üle mõistuse. Tegemist siiski DIY rubriigiga ja keegi ei keela odavat saasta autole külge pookida, kui see vahetus nii lihtne endale tundub.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 03.02.16 19:59 Tsiteeri


Ma ei vaidle, kõik on võimalik. Kunagi (aastat 15 tagasi) vastati mulle esindusest, et Boschi mootoril (C4 ja eeldatavalt ka muudel mudelitel) harjasid ei vahetata. paigaldatakse uus mootor. Aga see on esinduse seisukoht- garantii. Tol ajal uus mootor 3800 EEK, 8x8 mõõdus harjad olid vist alla 100. Natuke tööd ja kõik.
Kui sinu tehtud vahetus (ost) ei olnud kõige õnnestunum (nagu nt. Eesti - Iisraeli relvatehing) ei maksa kohe üldistada, et peale Boschi v Volvo toodangu on kõik ülejäänu käsn (kõige algelisem ja vanem hulkrakne loom - kukkel kinnitab!). Saad natuke vanemaks ja targemaks taipad ehk isegi, et kõik odav ei pruugi alati olla SAAST ja et kallis asi (KALLIS on abikaasa, kõik muu maksab) ei ole alati parim. Paljukest maksis see Vulva mootor? Selge see, et veidi isiklikku tööd ja aega kaalub üle 3x hinnavahe, aga palju see rahaline võit tegelikult siis oleks arvestades toonaseid hindu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.02.16 20:25 Tsiteeri


Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see paras juust on oli minu meelest isegi odav hind. :)
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 03.02.16 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see paras juust on oli minu meelest isegi odav hind. :)
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale.


Samuti on ka paljude teiste markide mootorid Boschi toodang, ainult koodid on vastavalt markidele. Sobivuse kokkuviimine on igati tervitatav töölisklassi (ilma irooniata) seas. Äkki oli see 4A.... samuti Bosch?
Ei taha hästi uskuda, et MINGI Volvo ORIGINAAL maksab nii vähe, minule teadaolevatel andmetel (loomulikult võin eksida) on Volvo detailid üsnagi soolase hinnaga.
Kuna teema oli mootori vahetuse kohta, siis radikas on juba kergelt kõrvaline, olgugi, et oluline asi toimetamistes.
Hea, kui on erinevaid arvamusi!
Isegi miljonär-miljardär ei ole vihane oma raha peale, tal ikka puudu vähemalt 1 million.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 03.02.16 21:30 Tsiteeri


Vahetasin ka kuu tagasi oma autol venti. Lugesin ka seda kiire vahetuse varjanti 12vorg-ist, aga läksin siiski kõige pikemat teed pidi, ehk kiskusin pealt maha. Kapoti alune osa on väga lihtne, armatuuri alt seda punast ja sinist pistikut lahti ja pärast tagasi saada juba paras pita. Kuna tagasi pannes seda alumist laia kummilõdvikut ei saanud peale, pidi armatuuri alumist osa veelgi lahti võtma.
laiali lammutades on boonuseks see, et saab ära puhastada piirkonnad, kuhu muidu ligi ei pääse. Lisaks panin kontaktispreid lahti võetud pistikutele. Vendi panin kodus olevalt doonorautolt kasutatu, eks näeb, millal kahetsema peab, et siiski uut ei pannud :P.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 03.02.16 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Volvo mootor on tegelikult Boschi mootor, mis koodi järgi on mingil Volvol peal lihtsalt.
Hind on tal olenevalt aledest 50-60€ tuuri.
Minu ost JP osas oli õnneks väga hea, sest sai ta tuttavalt 10 jevroga kuu vanuselt - sõitis lihtsalt mahakandmisele ja selle teadmise eest, et see paras juust on oli minu meelest isegi odav hind. :)
Boschi pannes tean, et võin ta vähemalt järgmiseks 100k km ära unustada ja ongi kõik.
Samuti oli eelmise omaniku poolt mingi tore salongiradikas pandud. 0 kraadi juures oli juba raskuseid sooja hoidmisega ja peale Behr/Hella ei olegi midagi mõtet sinna panna. Kes paneb peab ikka vihane olema raha peale.


Samuti on ka paljude teiste markide mootorid Boschi toodang, ainult koodid on vastavalt markidele. Sobivuse kokkuviimine on igati tervitatav töölisklassi (ilma irooniata) seas. Äkki oli see 4A.... samuti Bosch?
Ei taha hästi uskuda, et MINGI Volvo ORIGINAAL maksab nii vähe, minule teadaolevatel andmetel (loomulikult võin eksida) on Volvo detailid üsnagi soolase hinnaga.
Kuna teema oli mootori vahetuse kohta, siis radikas on juba kergelt kõrvaline, olgugi, et oluline asi toimetamistes.
Hea, kui on erinevaid arvamusi!
Isegi miljonär-miljardär ei ole vihane oma raha peale, tal ikka puudu vähemalt 1 million.

Kui ise asusin seda vahetama, siis kaalusin ka variante mida siis asemele panna ja kuna kahel tuttaval oli see JP juba lühikese ajaga krigisema hakanud, siis ei soovinud küll õnne proovima hakata kas jääb pidama või mitte ning visuaalselt ka see JP jupp eriti usaldusväärne ei tundunud. Tundus lihtsam natuke nokitseda selle ventikaga ja tinutada kui seda tööd kaks korda teha. Muidugi, positiivne et ta Sind nii kaua teeninud on.
Aga tegemist ei olegi ju otseselt Volvo originaaliga. Boschi tootekood ja toode mis mõeldud mingile Volvo mudelile. Eks igaüks otsustab, kas tahab mängida JP lotot või mitte kuigi mõlemad samas hinnaklassis. Hinnas ei ole nagu siin küsimus. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.0% - SQL: 27.0%]