Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 ABS / ESP ja Handbrake malfunction vead (brake pressure sensor) (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4665)
erxheins
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q

postitati 19.07.15 11:24 Tsiteeri
C6 ABS / ESP ja Handbrake malfunction vead (brake pressure sensor)



Olen siis ka see üks õnnelik kelle audile need vead ilmusid. Vead tulevad vahest kohe autot käivitades, vahest lihtsalt keset sõitu, vahest harva ei tule üldse. Kui ilmuvad siis ABS / ESP viga kõigepealt ja 1-2 min pärast Handbrake malfuntion viga.
Autoks C6 2005 2.7 TDI. Käisin Pärnu Autoasi teeninduses, loeti välja üks veakood: 059B Brake pressure sensor signal improbable . Ei osatud midagi eriti arvata, et 15 juuli lähen uuesti ja vahetavad pidurivedeliku ära ja vaatavad pistikute ühendused üle. Ja kui ei aita siis ABS plokk ära vahetada (mitusada euri see on?), kus sees see andur asub. Kas seda praegust ABS plokki testida ei saa kuidagi kas viga on selles ikka üldse? Lugedes siin ja mujal foorumites, siis selle ESP / ABS ja Handbrake vea ilmnemisel võib sada põhjust olla.

Mis viimati auto kallal tehtud? Lasin (eelmie omaniku paigaldatud) pool-sportvedrustuse tagasi standardvedrustuse vastu vahetada Pärnu Automaailmas ja selle käigus silda alla lastes lõhuti vasaku tagaratta käsipiduri mingi juhe (armatuuris olevat käsipiduri viga) või oli see nüüd ABS anduri juhe/pistik mis ära lõhuti (Plaan ka sinna tagasi minna). Enivei, kas see võib olla seotud minu praegu ilmunud veaga? Lasen kindlasti üle vaadata tagaratta juhtmed/pistiku.


Olen siit lugenud ka selliste vigade ilmnemise põhjuseks võimalikku piduripedaali lüliti viga, kuna aga minu autol seal midagi tehtud/timmitud pole, siis see viga vast olla ei saa? Piduritulede toimimist ma muidugi veel kontrollida pole jõudnud, siis kui need minu ABS/ESP ja käsipiduri vead aktiivsed on.
Samuti, et kui aku nõrk on, siis võivad erinevad vead ilmneda, aku mõõtmistulemused näitasid et aku on juba nõrk jah aga auto käivitub veel ilusti (ka möödunud talvel). Kas asi võib siis ka akus olla? See oli nüüd ka plaanis enne talve ära vahetada.

Kas kellelgi mingeid mõtteid kustkohast mida edasi uurida/proovida? Kas tõesti arvutit järgi pannes rohkem infot kätte ei saa autost, kui seal Autoasjas vaadati, või pole neil piisavalt võimekust ehk. Viimane variant on Revalisse minna aga sealt ootab ees vähemalt 1000 eurone arve.

Tänan juba ette igasuguse kasuliku info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.15 13:16 Tsiteeri


Minu c6-el lõid samuti kõik tuled põlema ESP,ABS jne....viga oli piduripedaali asendi anduris(lüliti).Andur ise maksis mingi 15raha ja asi ok.Kas sama viga ka Sinu c6-el.Ei oska ütelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.15 15:20 Tsiteeri


Loed ja imestad.

Ma ei saanudki täpselt aru, et, kas pidurivedelik vahetatakse niisama korralise hooldusena või arvatakse, et selles viga.
Igatahes jah, pidurilülititi viga on põhiline, kuid ka selle oleks pidanud suutma sealne "diagnostik" kindlaks oma arvutiga teha. Samuti saanuks diagnostik vaadata arvutiga pidurirõhu väärtust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erxheins
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q

postitati 19.07.15 15:57 Tsiteeri


Nojah nii ta on, siuke tunne, et parandaks ise juba, kui kõik tehnika ja tööriistad olemas oleks.

Kas ja kuidas seda piduripedaali lülitit testida saab, kas asi on selles?

Pidurivedeliku vahetust peeti vajalikuks, kuna pole teada, millal seda vahetatud on (Auto mul 7 kuud olnud). ja et see võib ka midagi sassi ajada seal kui vana vedelik on. Nii arvati seal.
Vale pidurirõhu väärtus näitaks siis, et viga on milles?


Et targem siis juba otse Revalisse minna? Vähemalt ehk leiavad milles üldse täpselt viga on. Või teab Pärnus keegi kedagi kes seda oskaks uurida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.15 22:14 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435

Õli vahetus ei ole totter mõte aga pigem G201-le Basic settings kõigepealt teha.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.07.15 04:19 Tsiteeri


Arvutiga kontrollid brake switch F toimimist, tihti on viga tõesti selles. Kui kässari juhe parandatud, Tuleks test teha ja vead kustutada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erxheins
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q

postitati 30.07.15 10:23 Tsiteeri


Käisin siis Pärnu Reval autos, tuvastasid ikka sama vea: brake pressure sensor viga. Auto korda saamiseks ABS pumba vahetus koos ajuga: 2027 eurot + vahetus 3-4 tundi. Ehk siis maksumus üle neljandiku auto kogu väärtusest :) Öeldi et pump on ilmselt oma aja ära elanud. Kas pumpa taastada vms ei saa? Kas lammutuses oleva auto pealt pole mõtet võtta seda? Ei ole eriti normaalne ju 2005 a. auto mingi junni eest 2200 euri maksta :)

Kas neid toiminguid on enam mõtet proovida, mis te välja pakkusite:

G201-le Basic settings teha.

Arvutiga kontrollida brake switch F toimimist

Njah, kui kellelgi on mõnda head mõtet siis andke teada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
opstii
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b6 1.9 quattro

postitati 30.07.15 10:32 Tsiteeri


Helista sellele numbrile Sven Kimmel +37255510718 ja räägi oma lugu ära, endal oli sama viga, nad saadavad remonti ja saab 2 aastat garantiid kah veel.
Annan maili kah nii igaksjuhuks sven@demontering.ee. Maksumuseks läks 250+ eurot.


Just Quattro!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.15 10:42 Tsiteeri


Kas Reval-is siis ei kontrollitud neid asju seal?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435
Vast ikka vaadati enne, kui sellise diagnoosi panid(?)
Kui tahad kindel olla siis sõida teise arvuti juurde ja lase kõik üle kontrollida. Lambist seda moodulit vahetama või remontima hakata ei kõla igatahes läbimõeldud plaanina.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.07.15 12:14 Tsiteeri


Vaheta brake switch F ära, enne kui midagi muud tegema hakkad. Seejärel kustuta vead moodulist ja vaata mis saab. Kulu on marginaalne, samas võid väga palju võita. Sellest on abi olnud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wildkart
huviline



Registreerunud 18.01.14
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.15 15:53 Tsiteeri


Enda Aadut vaevas juba ostmis hetkel sama häda. Käisin korra möödaminnes Revalis ja seal öeldi 2.5a tagasi ABSi hüdraulika ploki hinnaks 1960.-, tundub et ka seal on hinnaed tõusnud. Aga vahetus 3-4 tundi??? Igatahes peale jubina hinna kuulmist mõtlesin et las põleb ja piiksub. Nagu aru olen saanud, siis probleemiks on hüdraulika moodulis asuv mõne eurine andur mida kahjuks erdaldi vahetada ei saa ja hüdraulika plokki ilma ajuta eraldi osta pole võimalik (aju saab eraldi küll). Sel talvel tekkis ikkagi huvi asjaga tegelda ja tuttava kaudu sai Leedust jubinat otsitud, seal seda kahjuks polnud, aga leedukas leidis selle Varssavi autoturult. Hinnaks kujunes 140.- + postikulu 7.-. mooduli vahetasin ise, tegin töö enda jaoks veidi keeruliseks- vahetasin koos ajuga, oleks pannud uue ploki vana aju külge, oleks pääsenud ainult õhutamisega. kuid tänu teise aju paigaldamisele tuli ühendada vana aju pistikute otsa, võtta arvutiga ajust mingi number, ühendada uus järgi, kodeerida ja õpetada rooli asendi andur ja güroskoop. Alles peale esimest kiirendust kustus tuli ning sellega sai see mure murtud. igatahes alla 2 tunni oli kogu see üritus tehtud, nagu ütlesin pidin omast lollusest kulutama aega ka ületegemiseks ja arvutiga töö võttis liiga kaua aega, kuna ei saanud pihta et tuli kustub alles proovisõidu käigus ise ära.
Vääna lammutus vahendab ka absi plokkide remonti, kuid kataloogis ma vähemalt enda ploki koodi ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 04.10.15 09:31 Tsiteeri


Güroskoop, kuidas seda õpetasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim_106
huviline



Registreerunud 16.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Avant Quattro

postitati 06.03.18 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaheta brake switch F ära, enne kui midagi muud tegema hakkad. Seejärel kustuta vead moodulist ja vaata mis saab. Kulu on marginaalne, samas võid väga palju võita. Sellest on abi olnud.


brake switch F - kas tegemist on detailiga nr.1, OE kood 1K2945511 ?

https://www.upload.ee/thumb/8139780/brake_switch.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erxheins
huviline

Avatar


Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q

postitati 20.03.18 15:19 Tsiteeri


Jah, pildil olev detail nr 1 ongi Brake switch F /brake light switch (kuidas keegi nimetab). Mul juhuslikult vedeleb siin Pärnus laua peal üks -05 C6 oma, originaal, koodiga 3B0945511C. (Miks su ja mu kood vähe erinev on, seda ei oska öelda). Kui huvi, võin selle mõne eurtsiku eest ära anda. Vahetasin ka endal ära aga viga polnud selles ja jäi üle, ABS pump oli õhtal hoopis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 20.03.18 17:30 Tsiteeri


Praegu esindusest ostes saabki 1K2945511 koodiga toote. Sama detail sobib ka B7 kerele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]