Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V8 pihustite juhtimine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1634)
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 05.04.05 10:17 Tsiteeri
V8 pihustite juhtimine



Teab keegi, mis andur/andurid juhivad V8 pihusteid? Eeldatavasti peaks olema tal kas nuka või väntvõlli andur? Kuidas mõõta (testriga) korrasolekut? Tegemist 3.6 mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 05.04.05 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tige Kala
Teab keegi, mis andur/andurid juhivad V8 pihusteid? Eeldatavasti peaks olema tal kas nuka või väntvõlli andur? Kuidas mõõta (testriga) korrasolekut? Tegemist 3.6 mootoriga.


Kui ostsid pihustitele tulevat signaali, siis see tuleb otse ajust. Ajul peaks iga pihusti jaoks eraldi klemm olema.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 05.04.05 11:33 Tsiteeri


Väljendasin ennast veidi valesti. On vaja just teada, mis andur annab siis ajule signaali, kuna on õige aeg pihusti lahti teha. Selleks peaks tal siis olema üks andur, kas nukkvõllil või väntvõllil, vähemalt teoreetiliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.04.05 11:35 Tsiteeri


Nukkvõlli asendiandur ehk halliandur peaks ajule ütlema, mida süüte ja pritsega hetkel teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 05.04.05 16:07 Tsiteeri


Aga kui nukkasid on 4.tk ja jagajaid 2.tk? On siis hallandureid ka 2.tk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 05.04.05 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maqmaq
Aga kui nukkasid on 4.tk ja jagajaid 2.tk? On siis hallandureid ka 2.tk?


mõlema jagaja sees üks halliandur.

Edit: Autodata andmetel on Halliandur parema jagaja sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 08.04.05 23:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: Maqmaq
Aga kui nukkasid on 4.tk ja jagajaid 2.tk? On siis hallandureid ka 2.tk?


mõlema jagaja sees üks halliandur.


Mina mingist V.A.G. Selbststudienprogramm raamatust loen välja, et halli andur on vasaku silindrirea jagajas.
Halli anduri järgi saab aju teada esimese silindri ü.s.s., ülejäänu käib hooratta andurite järgi. Samas, kui ühes neist(k.a. halli andur) mingi jama tekib, siis peaks aju sellest ise aru saama ja veakoodi tekitama ning mootorit mitte käivitada laskma.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]