Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kiirendus?? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2520)
Reigo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kiire!

postitati 19.10.02 09:34 Tsiteeri
Kiirendus??



On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 19.10.02 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo


Ot, mismoodi see asi sul ongi? Et peale 10 sekki jääb lahjaks või? Kaob jõud ära? Kogu aeg on nii olnud?

Kuule, aga peale 10 sekki on sul juba oluliselt suurem kiirus sees, kui EV-s lubatud...;)

Mul sama mootor, sellist asja justkui nagu ei tea. Ootan teadjate kommentaare.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reigo
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kiire!

postitati 19.10.02 14:08 Tsiteeri


Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....

reigo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 01.09.04 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....

reigo

Ilmselt tuleneb see lihtsalt sellest, et mootor on soe ja soojana on metall teadupärast kergelt paisunud (kulunud mootori puhul peaks tunda andma).
Uuesti käivitades on küttesegud ja muud temp. sobivamad ja seetõttu on alguses minek veidi parem.
Puhas oletus muidugi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 01.09.04 13:54 Tsiteeri


Minul oli S4-l näiteks nii, et kuskil umbes sama aja pärast peale käivitamist kadus jõud. Tegu oli sellega et mul oli õhulugeja läbi ning auto hoidis ennast niiöelda "tagasi". Et aru saada ajul et kõik pole päris OK, läks umbes niipalju aega ning minek kadus.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.09.04 20:14 Tsiteeri


Põhjuseid on mitu, esimesed sekundid töötab lisaks käivitus pihusti. või
Pihustid kusevad seistes bensiini sisselaske kolektorisse ja käivitades on bentsu milest tulevad lisa jõud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 03.09.04 22:04 Tsiteeri
pea aegu teema väline



mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt vajutad ,siis kogub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.09.04 22:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audi5000
mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt vajutad ,siis kogub.

sullamulla:D
Kas selle külmkäivituspihusti rakendumisega mitte sooja mootori segu üle ei kipu rikastama? Millegipärast tuleb silme ette palju aastaid tagasi soome tv'st vaadatud seriaal kus autol ka kiirendamiseks nupp oli. Nupu peale oli vist "turbo" kirjutatud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 03.09.04 23:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo

Pakun omalt poolt varjandi(läbitud aga ei pruugi kehtida sinu autol)küttesegu oli lahja ja esimesed~10 sek. töötas külmkäivituspihusti mis rikastas segu parajaks aga pärast jälle uim


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 04.09.04 21:27 Tsiteeri


:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.09.04 06:25 Tsiteeri


On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo


Mina arvan et kui sa jätad sooja mootoriga auto seisama, siis pigem see õhk seal intercooleris soeneb, mitte ei jahtu. Kuna kapoti all olev mootor kiirgab kuuma. Sellest ei saa see minek tekkida. Ei oskagi kohe seletada seda lugu. Samas jällegi kui pihustid kusevad siis peaks käivitus väga pikaldane olema, kuna pihustid jooksevad tühjaks ja auto ei taha käima minna enne kui süsteemi surve jälle ülesse tuleb. Aga selle aja peale kui auto üks kord käima läheb on see rikas segu sealt mootoris juba välja puhutud. Ja külm käivitus pihusti töötab minu arust ainult siis kui mootori temp on õige ja ka seda ainult siis starteri andmise hetkel. Kui auto on juba käima läinud, peale seda külm käivitus enam lisa rikastust ei anna. See nupu varjant mida keegi juba eel pool mainis, on valesti ühendatud, kui minek kaob peale mõnda seki. ära. Ilmselt on vana omanik ühendanud nupu enne termo aeg lülitit ja kui sina seda nupu pressid, siis külm käivitus pihusti töötab nii kaua kui kuni termo lüliti kuumeneb ja lükkab pihusti tagant ära. Nimelt elekter ka soendab teda ja kui sa lased nupu lahti siis jahtub ta natuke ja mingi aja pärast saad jälle uuesti vajutada mõneks sekiks. Nupp tuleks otse külm käivitus pihusti peale vedada, siis on lisa rikastus nii kaua taga kuni nupu vajutad.:)

Oeh väga segane jutt sai, aga äkki saate aru mida ma mõtlesin. Kõik ei pruugi ka absoluutne tõde olla, kõigest minu arvamus.

Ja PS-sse pole mõtet hakata saatama teemadel ala kui jobu ma olen ja midagi ma ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 05.09.04 16:07 Tsiteeri


Tegemist pruuni 86. aasta avandiga?
Minu mäletamist mööda polnud tollel aju või mootor päris õiged. Ploki peal oli kirjas 1B ja ajul MAC-05B? Viimane on tegelikult KG mootori aju, 1B'l peaks olema vist MAC-12, aga ma pole kindel.
Ma vaataks sellel kõik andurid jms. jubinad varuosakataloogi põhjal üle, siis saaks teada, mis täpselt on vahetatud (ilmselt siiski mootor, sest tolle aasta autodele veel 1B'd ei pandud) ja mille vastu, praegu on võimalik, et mingid asjad lihtsalt ei sobi.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.04 18:05 Tsiteeri


KG aju peaks olema MAC11 äkki?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.09.04 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
KG aju peaks olema MAC11 äkki?


KG motol siiski MAC-05

Omal ka selline peal ja KG moto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.04 07:47 Tsiteeri


vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi :P
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 06.09.04 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi :P
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on.


Minu KG oli MAC-05B või C, ei mäleta enam täpselt. MAC-11 peaks olema MC-1 mootori aju, ju siis MAC-11B jälle pole. Samas peaks ju seal ka tehasekood peal olema, mille järgi kontrollida.
Lisaks ei muuda see fakti, et 1B mootorit tehases 1986.a. autole ei pandud: midagi on seal aretatud. Mis ulatuses ja kui korralikult seda tehtud on, see tasub välja uurida, kui aparaat kunagi korralikult pole töötanud.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 06.09.04 15:18 Tsiteeri


SJM Autotechnik abistab pisut selles teemas (kahjuks küll mitte ammendavalt!).
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/10vtecu.htm


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.4% - SQL: 36.6%]