Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootor suri sõidul välja (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1229)
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 28.03.05 17:17 Tsiteeri
Mootor suri sõidul välja



Tervist! Mul on mure 88.a Audi 80-ga. Mootor on tal 1.8L ja pritsega. Seisis teine terve talve kenasti garaa˛is. Eile ajasime siis üle pika aja taas välja. Tuim ja uimane oli, aga mitte midagi hullu. Probleem tekkis umbes peale 40. läbitud kilomeetrit. Maantee pealt tuli väiksema tee peale pöörata. Umbes 100km/h pealt käik välja ja veeres ristmikuni, peale ristmikut avastasime aga, et mootor oli välja surnud, vb juhtus see ka kohe peale käigu välja võtmist, seda kahjuks ei tea. Ja käima ta enam ei läinudki. Starter ajab mootorit kenasti ringi. Summutist kostab sellised summutatud mütse ja plötse, nagu oleks segu rikas. Kas siin võib lihtsalt ükskõik mis andur/juhe läbi olla, või on midagi, mis kindlasti tasuks üle vaadata? Praegu ei oska küll kuskil viga otsida, pritse küljes on kõik juhtmed kinni... Ehk oskate aidata. Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.03.05 17:42 Tsiteeri


Vaata hammas rihm üle, loomulikult vaata ka märgid äkki need nihkesse läinud. Kui sellega asi ok. siis viga arvatavasti süütes. Kas tegu mono või täis pritsega? Mul endal oli sarnane anomaalia eelmisel suvel 1,8 gt motoga, oli vända otsast kiilu ära hammustanud. Siis oli ka käivitamisel selline kahtlane hääl.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 28.03.05 17:45 Tsiteeri


vaata kas niiskus pole kurja teind.jagajas.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 28.03.05 17:52 Tsiteeri


Mono pritse peaks olema, aga kindel ei ole. On võimalik seda äkki kuidagi vaadata? Aitäh seniste vastuste eest, homme lähen uurin neid variante.
Selline küsimus veel, et mis seal jagaja kaane all teha? See on kontaktivaba süsteem, kaane all on ainult rootor. Puhastan rootori ja jagajakaane ära? Või tuleks jagajat rohkem lammutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.03.05 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -markus-
Mono pritse peaks olema, aga kindel ei ole. On võimalik seda äkki kuidagi vaadata? Aitäh seniste vastuste eest, homme lähen uurin neid variante.
Selline küsimus veel, et mis seal jagaja kaane all teha? See on kontaktivaba süsteem, kaane all on ainult rootor. Puhastan rootori ja jagajakaane ära? Või tuleks jagajat rohkem lammutada?


Mono pritse näeb välja nagu tavaline karburaator väliselt, eemalt vaadates suurt vahet pole. Jagaja suhtes ei teeks paha kuivatamine ja auto poodides, tanklates müügil oleva vastava niiskuse eemaldajaga üle lasta. Seda siis kaane alt, pealt, rootor , juhtmed ja piibud kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 29.03.05 19:13 Tsiteeri


Mono pritse jah. Ma täna lasin kõikvõimalikud juhtmed niiskuseemaldaja üle. Ega see vist väga kiiresti ei mõju, et homme proovib, kas läks paremaks.
Kus kohas on tal aga rihmamärgid? Nuki ratta peal peab olema nool? Aga millega see ühtima peab? Klapikambrikaanel on mingisugune rihma kaitse plastik peal, kas selle all on seademärk?
Ja alumised märgid. Üks märk peaks olema geneka rihma rattal (väntvõlli küljes)? Aga vot seda ei leidnud, millega see kokku peab minema. Äkki oskate aidata.
Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
incase
huviline



Registreerunud 12.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 30.03.05 20:15 Tsiteeri


Kunagi ise ka sellise probleemiga kokku puutunud!Sai siis käidud just elektrisüsteemi kontrollimas, ja kohe kolm korda sai käidud, sest esimesel kahel korral ei leitud midagi, siis tuli tee ette võtta Tartu ja seal leitigi, et niiskus oli kuhugi väga pahasse kohta tungind, sry ei mäleta täpselt kuhu sest juhtus juba väga ammu!
Ise arvan et mis muu ikka kui elektrisüsteem, terve talv seist, niiske, sai 40km sooja ja valmis!
Parem käi kusagil teeninduses ära, muidu kui saad ükskord käima ja läed sõitma põleb teine veel käes ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]