Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3b mootor suri välja ja enam ei käivitu, jagaja hammasratas puru!! (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2056)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 24.03.05 15:26 Tsiteeri
3b mootor suri välja ja enam ei käivitu, jagaja hammasratas puru!!



Panin auto käima, lasin esimese käigu kohe peeneks ja auto suri välja. Enam käima ei lähe. Kontrollisin kaitsmeid - korras. Tekkis kahtlus, et äkki signa peetis. Signalisatsiooni paigaldanud firmast öeldi, et katkestus on pandud bensupumpa toitele. Süüdet sisse pannes on kuulda, et pump teeb häält. Järelikult võib signa vist mängust välja jätta. Tester näitas, et süütepoolile voolu peale ei tule. Milles asi võib olla veel? Krt auto meriväljal ja nööriotsas linna ei viitsi ka tulla, et töökotta minna (39 palavik hetkel :) ) On kellegil midagi asjalikku välja pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.05 16:08 Tsiteeri


Halli andur või väntvõlli rihmaratta kiil.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 24.03.05 16:15 Tsiteeri


kuidas ma kõige lihtsamini neid variante kontrollida saaksin? Ja mis juhtub vända rihmaratta kiiluga :o ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.05 16:23 Tsiteeri


3b mootori puhul pakuksin siis varianti et purunes jagaja hammasratas või murdus hammasratas nuka küljest, teada saad kui keerad klapikambrikaane maha (ei ole suur töö, kuni 10min ehk)...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 24.03.05 17:11 Tsiteeri


jagaja peaks ju peale süütepooli olema? Et miks siis poolile ikkagi voolu peale ei tule, kui hammakas tõesti puruks peake olema? Või panen nüüd väga liiva...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.05 20:27 Tsiteeri


Kui aju ei saa halliandurist infi siis süüdet peale ei anta.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 24.03.05 20:38 Tsiteeri


ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab asendada millegagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 24.03.05 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab asendada millegagi?


Ossiga saab kontrollida ja asendada seda küll naljalt millegagi ei ole :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 24.03.05 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab asendada millegagi?


Halliandurit saab kontrollida LED kontrolllambiga (valgusdioodiga). Võtad jagajapistikul kummiluti maha ja paned LED kontrolllambi + ja keskmise juhtme (roheline võibolla mingi triibuga) vahele (pistik peab olema jagaja küljes) ning annad starterit, kui LED vilgub on halliandur korras. PS! LED peab olema õigetpidi. Halliandureid on eraldi saada, kuid alati võid ka uue terve jagaja osta umbes 4 kilo eeki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.03.05 15:32 Tsiteeri


Jagaja kaane alt tuli välja mõnusalt õline vaatepilt. Starteriga lastes rootor ei liikutanud ennast. Klapikambri kaant maha ei saanud, kuna polnud piisavalt pikki kuuskant võtmeid, et siibrit eest minema saada. Homme näeb, mis siis tegelikult puruks on, kas hammasratas nuka küljest lahti või genekapoole hammakas saba andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.03.05 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Jagaja kaane alt tuli välja mõnusalt õline vaatepilt. Starteriga lastes rootor ei liikutanud ennast. Klapikambri kaant maha ei saanud, kuna polnud piisavalt pikki kuuskant võtmeid, et siibrit eest minema saada. Homme näeb, mis siis tegelikult puruks on, kas hammasratas nuka küljest lahti või genekapoole hammakas saba andnud.


nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik korras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.03.05 17:43 Tsiteeri


sa mõtled, et kas hammasrihm mõned hambad edasi hüpanud? Seda ei tea sulle hetkel öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 17:48 Tsiteeri


Kas hammasrihm on üldse terve?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.03.05 17:55 Tsiteeri


on küll terve jah :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik korras?


vaidlen vastu, nukvõlli hammakal on omadus lihtsalt otsast ära murduda. Juhtunud nii minul kui Hannesel.

Jagaja hammakaid hakkab siin esmaspäeval 1 treial treima ehk...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.03.05 20:07 Tsiteeri


räägi palun, kuidas nende hammakatega lood on. Olend kuulnud, et pronksist hammasratas pidi häälitsema hakkama. Kas vastab tõele? Juhul, kui hammasratas tõesti katki, siis kas saaksin koos sinuga tellimuse sisse anda?:P Milliseks kujuneb hind sellise peenema käsitöö puhul?

Ja mis saab juhul, kui nukvõlli otsast hammasratast leebet on tõmmanud? Kas läheb uue nukka ostmiseks või ? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.03.05 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik korras?


vaidlen vastu, nukvõlli hammakal on omadus lihtsalt otsast ära murduda. Juhtunud nii minul kui Hannesel.


Ega siin tegelikult vaielda midagi olegi, lihtsalt erinevad kogemused;). Meile on lihtsalt sattunud kliendid kellel on läinud jagaja hammakas. Oli ka plaan seda ise pronksist tegema hakata aga sinna ta jäi.
S4 - jal on jagaja hammasratas terasest aga tal on nukkvõlli hammasratas teise ehitusega (kolisemisvastase süsteemiga)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 22:49 Tsiteeri


See nn. "jagaja" S4-l on vaid esimestel, kuni 92 aasta toodetud mudelitel ja sisaldab vaid halliandurit. Uuematel on halli andur pandud nukaratta sisse...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.05 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
räägi palun, kuidas nende hammakatega lood on. Olend kuulnud, et pronksist hammasratas pidi häälitsema hakkama. Kas vastab tõele? Juhul, kui hammasratas tõesti katki, siis kas saaksin koos sinuga tellimuse sisse anda?:P Milliseks kujuneb hind sellise peenema käsitöö puhul?

Ja mis saab juhul, kui nukvõlli otsast hammasratast leebet on tõmmanud? Kas läheb uue nukka ostmiseks või ? :o


võta lahti ja tee selgeks, mis sii puru on ikkagi, a ilmselt on jap jagajahammakas sul (kui ongi nukvõll, siis saab ka abi). Hea oleks, kui sul hammasratas oleks säilinud tervikuna, st hambad OK, a seda on vist imelik loota. Ma peaks sellele treialile viima ühe terve näidise, siis ta saab pinki võtta ja pole probleemi siis neid mitmeid järjest teha, st teebki. Hinda ma ei teagi, a ilmselt mitte miskit eriti kirvest, ehk kasutaja tonu sai hinna kohta miski vastuse... Kuid jap, esmapäevaks oleks vaja siis üht tervet hammakat, siis saaks liini käima.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.05 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
See nn. "jagaja" S4-l on vaid esimestel, kuni 92 aasta toodetud mudelitel ja sisaldab vaid halliandurit. Uuematel on halli andur pandud nukaratta sisse...


Just, nii ta on jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 26.03.05 17:46 Tsiteeri


Sain siis täna selle faking jagaja lõpuks kätte suuure suuuure n****ga. Hammakas ilusasti puruks. Eks paistab, mis nüüd edasi saab. Tartsilt küsiks, kui terve see hammasratas peab olema, et treial saaks šnitti võtta? Mul üle poole on terveks jäänud, kas on abi äkki? Ja kas teised ei tea kedagi kõva meest, kes oleks suuteline selle järgi tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.03.05 08:23 Tsiteeri


kes saab veel aidata treimise suhtes (st. teab treialit, kes suudab järele jäänud hammasratast jäljendi võtta ja uue teha selle järgi) olen igasuguse info eest tänulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.05 08:59 Tsiteeri


Kui tegemiseks läheb, lase teha kaks tükki (mulle ka juba ette valmis).
Nõus koheselt kaasfinantseerima.
PS! Uurin ise ka, kas kusagilt leiab hammaka või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.03.05 19:50 Tsiteeri


Täna sai käidud mööda tallinna linna kõikvõimalikkes masina ja metaali töötlemis tehastes. Irw, hea nõukaaegne teema on see kõik. Endisel Dvigateli territooriumil asuvas ettevõttes öeldi, et nemad ei ole suutelised sellist asja tegema. puuduvad vastavad tööpingid. Järgmisek läksime mõigu kek'i territooriumil asuvasse firmasse. Seal naerdi mind välja ja öeldi, et sellise asja tegemine maksab vähemalt 10000.- ja pole mõtet sellel :). Siis läksin endisesse ekskavaatori tehasesse. Seal on olemas mees, kes oskab seda teha. Kurtis, et ei ole aega ja oli üldiselt väga tõrksa suhtumisega. Edasi vaatasime Balti Laevaremondi Tehasesse. Seal jäi meil lihtsalt osade KODANIKE umbkeelsuse tõttu asjast rääkimata. Saan aru, et üldiselt on eestis sellise tegemine äärmiselt vaevarikas. Homme lähen uuesti sinna ekskavaatori mehe juurde tagasi ja pakun 1000 krooni. Eks näis, kas teeb ära. Kui loobub, siis pöördun vist kellegi edasimüüja poole :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 29.03.05 16:28 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=14907 :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.1% - SQL: 27.9%]