Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 24.03.05 15:26
|
|
|
3b mootor suri välja ja enam ei käivitu, jagaja hammasratas puru!!
Panin auto käima, lasin esimese käigu kohe peeneks ja auto suri välja. Enam käima ei lähe. Kontrollisin kaitsmeid - korras. Tekkis kahtlus, et äkki
signa peetis. Signalisatsiooni paigaldanud firmast öeldi, et katkestus on pandud bensupumpa toitele. Süüdet sisse pannes on kuulda, et pump teeb
häält. Järelikult võib signa vist mängust välja jätta. Tester näitas, et süütepoolile voolu peale ei tule. Milles asi võib olla veel? Krt auto
meriväljal ja nööriotsas linna ei viitsi ka tulla, et töökotta minna (39 palavik hetkel ) On kellegil midagi asjalikku välja pakkuda?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.05 16:08
|
|
|
Halli andur või väntvõlli rihmaratta kiil.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 24.03.05 16:15
|
|
|
kuidas ma kõige lihtsamini neid variante kontrollida saaksin? Ja mis juhtub vända rihmaratta kiiluga ?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.05 16:23
|
|
|
3b mootori puhul pakuksin siis varianti et purunes jagaja hammasratas või murdus hammasratas nuka küljest, teada saad kui keerad klapikambrikaane maha
(ei ole suur töö, kuni 10min ehk)...
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 24.03.05 17:11
|
|
|
jagaja peaks ju peale süütepooli olema? Et miks siis poolile ikkagi voolu peale ei tule, kui hammakas tõesti puruks peake olema? Või panen nüüd väga
liiva...?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.05 20:27
|
|
|
Kui aju ei saa halliandurist infi siis süüdet peale ei anta.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 24.03.05 20:38
|
|
|
ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab
asendada millegagi?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 24.03.05 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab
asendada millegagi? |
Ossiga saab kontrollida ja asendada seda küll naljalt millegagi ei ole
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.03.05 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
ok, halliandurit saab kuidagi kontrollida ka ilma diagnostikaseadmeta? Palju muidu 3b motole maksab selline vidin? Kas liigub kasutatuid ka? Saab
asendada millegagi? |
Halliandurit saab kontrollida LED kontrolllambiga (valgusdioodiga). Võtad jagajapistikul kummiluti maha ja paned LED kontrolllambi + ja keskmise
juhtme (roheline võibolla mingi triibuga) vahele (pistik peab olema jagaja küljes) ning annad starterit, kui LED vilgub on halliandur korras. PS! LED
peab olema õigetpidi. Halliandureid on eraldi saada, kuid alati võid ka uue terve jagaja osta umbes 4 kilo eeki.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.03.05 15:32
|
|
|
Jagaja kaane alt tuli välja mõnusalt õline vaatepilt. Starteriga lastes rootor ei liikutanud ennast. Klapikambri kaant maha ei saanud, kuna polnud
piisavalt pikki kuuskant võtmeid, et siibrit eest minema saada. Homme näeb, mis siis tegelikult puruks on, kas hammasratas nuka küljest lahti või
genekapoole hammakas saba andnud.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 25.03.05 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Jagaja kaane alt tuli välja mõnusalt õline vaatepilt. Starteriga lastes rootor ei liikutanud ennast. Klapikambri kaant maha ei saanud, kuna polnud
piisavalt pikki kuuskant võtmeid, et siibrit eest minema saada. Homme näeb, mis siis tegelikult puruks on, kas hammasratas nuka küljest lahti või
genekapoole hammakas saba andnud. |
nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik
korras?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.03.05 17:43
|
|
|
sa mõtled, et kas hammasrihm mõned hambad edasi hüpanud? Seda ei tea sulle hetkel öelda.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.05 17:48
|
|
|
Kas hammasrihm on üldse terve?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.03.05 17:55
|
|
|
on küll terve jah
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.05 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik
korras? |
vaidlen vastu, nukvõlli hammakal on omadus lihtsalt otsast ära murduda. Juhtunud nii minul kui Hannesel.
Jagaja hammakaid hakkab siin esmaspäeval 1 treial treima ehk...
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 25.03.05 20:07
|
|
|
räägi palun, kuidas nende hammakatega lood on. Olend kuulnud, et pronksist hammasratas pidi häälitsema hakkama. Kas vastab tõele? Juhul, kui
hammasratas tõesti katki, siis kas saaksin koos sinuga tellimuse sisse anda? Milliseks kujuneb hind sellise peenema käsitöö puhul?
Ja mis saab juhul, kui nukvõlli otsast hammasratast leebet on tõmmanud? Kas läheb uue nukka ostmiseks või ?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 25.03.05 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
nukkvõlli hammakaga ei juhtu midagi, jagaja hammakas on plastmassist, mis tavaliselt otsad annab ja eraldi ei müüda. Kas hammasrihmaga on ikka kõik
korras? |
vaidlen vastu, nukvõlli hammakal on omadus lihtsalt otsast ära murduda. Juhtunud nii minul kui Hannesel.
|
Ega siin tegelikult vaielda midagi olegi, lihtsalt erinevad kogemused. Meile
on lihtsalt sattunud kliendid kellel on läinud jagaja hammakas. Oli ka plaan seda ise pronksist tegema hakata aga sinna ta jäi.
S4 - jal on jagaja hammasratas terasest aga tal on nukkvõlli hammasratas teise ehitusega (kolisemisvastase süsteemiga)
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.05 22:49
|
|
|
See nn. "jagaja" S4-l on vaid esimestel, kuni 92 aasta toodetud mudelitel ja sisaldab vaid halliandurit. Uuematel on halli andur pandud nukaratta
sisse...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.05 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
räägi palun, kuidas nende hammakatega lood on. Olend kuulnud, et pronksist hammasratas pidi häälitsema hakkama. Kas vastab tõele? Juhul, kui
hammasratas tõesti katki, siis kas saaksin koos sinuga tellimuse sisse anda? Milliseks kujuneb hind sellise peenema käsitöö puhul?
Ja mis saab juhul, kui nukvõlli otsast hammasratast leebet on tõmmanud? Kas läheb uue nukka ostmiseks või ? |
võta lahti ja tee selgeks, mis sii puru on ikkagi, a ilmselt on jap jagajahammakas sul (kui ongi nukvõll, siis saab ka abi). Hea oleks, kui sul
hammasratas oleks säilinud tervikuna, st hambad OK, a seda on vist imelik loota. Ma peaks sellele treialile viima ühe terve näidise, siis ta saab
pinki võtta ja pole probleemi siis neid mitmeid järjest teha, st teebki. Hinda ma ei teagi, a ilmselt mitte miskit eriti kirvest, ehk kasutaja tonu sai hinna kohta miski vastuse... Kuid jap, esmapäevaks oleks
vaja siis üht tervet hammakat, siis saaks liini käima.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.03.05 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
See nn. "jagaja" S4-l on vaid esimestel, kuni 92 aasta toodetud mudelitel ja sisaldab vaid halliandurit. Uuematel on halli andur pandud nukaratta
sisse... |
Just, nii ta on jah.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 26.03.05 17:46
|
|
|
Sain siis täna selle faking jagaja lõpuks kätte suuure suuuure n****ga. Hammakas ilusasti puruks. Eks paistab, mis nüüd edasi saab. Tartsilt küsiks,
kui terve see hammasratas peab olema, et treial saaks nitti võtta? Mul üle poole on terveks jäänud, kas on abi äkki? Ja kas teised ei tea kedagi kõva
meest, kes oleks suuteline selle järgi tegema?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.03.05 08:23
|
|
|
kes saab veel aidata treimise suhtes (st. teab treialit, kes suudab järele jäänud hammasratast jäljendi võtta ja uue teha selle järgi) olen igasuguse
info eest tänulik.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.05 08:59
|
|
|
Kui tegemiseks läheb, lase teha kaks tükki (mulle ka juba ette valmis).
Nõus koheselt kaasfinantseerima.
PS! Uurin ise ka, kas kusagilt leiab hammaka või ei.
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.03.05 19:50
|
|
|
Täna sai käidud mööda tallinna linna kõikvõimalikkes masina ja metaali töötlemis tehastes. Irw, hea nõukaaegne teema on see kõik. Endisel Dvigateli
territooriumil asuvas ettevõttes öeldi, et nemad ei ole suutelised sellist asja tegema. puuduvad vastavad tööpingid. Järgmisek läksime mõigu kek'i
territooriumil asuvasse firmasse. Seal naerdi mind välja ja öeldi, et sellise asja tegemine maksab vähemalt 10000.- ja pole mõtet sellel . Siis läksin endisesse ekskavaatori tehasesse. Seal on olemas mees, kes oskab
seda teha. Kurtis, et ei ole aega ja oli üldiselt väga tõrksa suhtumisega. Edasi vaatasime Balti Laevaremondi Tehasesse. Seal jäi meil lihtsalt osade
KODANIKE umbkeelsuse tõttu asjast rääkimata. Saan aru, et üldiselt on eestis sellise tegemine äärmiselt vaevarikas. Homme lähen uuesti sinna
ekskavaatori mehe juurde tagasi ja pakun 1000 krooni. Eks näis, kas teeb ära. Kui loobub, siis pöördun vist kellegi edasimüüja poole
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
|