Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi a6 c6 3,0 dti 2005 165kw quattro elektri kadu (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 7293)
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 06.01.17 13:56 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema, mu 3.0 hakkas ka esimeste külmadega jamama. Nimelt veab ööga aku tühjaks. Eile mõtlesin, et mis seal ikka, täna öösel auto seisis vaid 8 tundi paigal, mis väljas oli, mingi -11 kraadi, ja aku 100% pealt 10% peale. Ulme. Aku veel väsimuse märke pole näidanud, aga kes teab mis seisukorras ka on reaalselt.
Ühtegi muud jullat (sh võimendeid, supakaid jms) pole autosse lisanud, juba 3 aastat sellise konfiga sõitnud.
Igatahes nii eile kui täna, päeval töö ajal (ka 8h kokku), aku protsente ei kaota mmi järgi.

Hommikul tööle jõudes, kui akus juba vurtsu on tagasi laetud, ei lähe 2 päeva järjest auto ka signa alla puldist. Keera võtmest. Äkki seal erinevus? Hommikul keeran võtmest lukku (samas lõuna ajal läheb puldist), ööseks seisma jäädes panen samuti puldist auto lukku (org pult).

Lisaks ei funksi webasto. Varasematel aastatel näinud, et kui ei käivitu (nt kütet vähe vms), siis ikka vilgutab punast tuld puldil. Hetkel nii, et vilgutab rohelist ja tööle ei lähe. Ka siis, kui proovid mõni minut hiljem. Isegi siis kui akus 100% voolu (hommikust saan aru et ei lähe, kui 10% seal vaid on) aga ikkagi, peaks märku andma punasega et ei lähe, aga hoopis vilgutab rohelist.

Mingi seos neil asjadel omavahel? Õhtul viskan kaabli sappa, vaatan mis näitab.

Keegi audidele orienteeritud elektrik homme või ülehomme, st 7 ja 8 jaan Tallinnas vaba aega ei leia et auto üle vaadata ja vajadusel korda timmida? Alternatiivid vist tööpäeviti reval, autohooldus, forss jne.Kuna nädalavahetuseks jääb auto seisma, ei ole kindel et see esmaspäeval enam kuskile liigub.

-e-
Lükkasin kaabli sappa. Silma jäid sellised vead:


Tsitaat:
Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.lbl
Part No SW: 4F1 910 732 E HW: 4E0 035 729 A
Component: Interfacebox H43 5570
Revision: 00000000 Serial number: 351E-077548793
Coding: 0011002
Shop #: WSC 40088 150 78446
VCID: 2643101A9147002ECEF-8073

Subsystem 1 - Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H01 0060

Subsystem 2 - Serial number: 00000000760376

Subsystem 3 - Serial number: 0114.05.070000000100010410˙

Subsystem 4 - Serial number: 010410˙

1 Faults Found:

01964 - Control Module for Seat & Steering Column Memory (J136)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 2
Reset counter: 10
Mileage: 329277 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 17:05:32



Tsitaat:
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 F HW: 4F0 915 181 B
Component: J0644 BEM H12 0760
Revision: 00000000 Serial number: 00000000001559
Shop #: WSC 20125 133 50966
VCID: 24470A12E77BF23ED0B-8071

Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 E
Component: von VA0 570521L035
Coding: 34463039313531303545205641303537303532314C303335
Shop #: WSC 00000 384 00290

5 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 329264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 07:39:04

02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 329264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 07:45:30

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 329264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 07:45:41

02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 329264 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 07:45:50

02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 329270 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.05
Time: 10:14:56


Esimesega netist leitav et aku tühjaks tõmbamise probleem. Aga mis seda põhjustab, jääb ka seal selgusetuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiik777
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.17 09:08 Tsiteeri


Tere!

Ei hakka uut teemat tegema, aga tundub, et mure on sama.

Kas eelkõnelejad on probleemist jagu saanud?

Lühidalt enda masinast - aku on vahetatud ja õpetatud, generaator remondis käinud. Talve eel leidsin ka vasaku tagaluugi hinge juurest katkise klaasipesu vedeliku vooliku - mis jõudis ka allolevatele plokkide peale lödistada, aga sisemused neil olid kuivad ja rohkem jälgi ei leidnud. Hiljuti märkasin, et ka juhi jalge alune oli märg, aga kuna endal pole hetkel sobivat kohta autoga tegelemiseks, siis jätan selle 11.04 Revali poistele tegelemiseks, kui mõnda paremat soovitust siit ei saa.

Kui auto on iga päev sõidus, siis probleemi ei tähelda. Aga kui seisab 2 päeva, siis süüte sisse keeramisel on raadiost paar sekundit enne puhast heli sahin, MMI'is aku level 10% ja vaevaline käivitumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prix666
huviline

Avatar


Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 15.05.17 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiik777
Tere!

Ei hakka uut teemat tegema, aga tundub, et mure on sama.

Kas eelkõnelejad on probleemist jagu saanud?

Lühidalt enda masinast - aku on vahetatud ja õpetatud, generaator remondis käinud. Talve eel leidsin ka vasaku tagaluugi hinge juurest katkise klaasipesu vedeliku vooliku - mis jõudis ka allolevatele plokkide peale lödistada, aga sisemused neil olid kuivad ja rohkem jälgi ei leidnud. Hiljuti märkasin, et ka juhi jalge alune oli märg, aga kuna endal pole hetkel sobivat kohta autoga tegelemiseks, siis jätan selle 11.04 Revali poistele tegelemiseks, kui mõnda paremat soovitust siit ei saa.

Kui auto on iga päev sõidus, siis probleemi ei tähelda. Aga kui seisab 2 päeva, siis süüte sisse keeramisel on raadiost paar sekundit enne puhast heli sahin, MMI'is aku level 10% ja vaevaline käivitumine.


Kas Revalis saadi probleemi põhjus teada?


Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiik777
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.17 08:11 Tsiteeri


Revalis saadi jälile, et leke (u 0,5A) toimub läbi helivõimendi - pakiruumis vasakul ülemine plokk. Viisin võimendi remonti (mida ma tegelikult ise ka sügisel midagi leidmata lahkasin), aga sealt viga ei leitud - ilusti läheb magama jne. Panin autole peale tagasi ja katsetasin ka u 10 korda ning tõesti vähem kui 5 minutiga läks auto ilusti magama ja voolutarvet kuvas 0,01-0,03A. Seostasin teemat juhi jalge all olnud loiguga, mida ma ise jalgadega autosse olin tassinud (põrandamattide välja vahetamisega sai see mure likvideeritud) - et äkki vesi ajas telefoni üles, mis omakorda võimendi jne. Mõnda aega oli kõik tip-top, aga siis vahepealse külmalainega ilmutas mure end jälle. Kuna olin ise samal ajal tõbine, ei hakanud viga jälitama ning võtsin kaitsme välja. Paar päeva hiljem kaitsme tagasi panemisega pole mure end jälle ilmutanud. Pean miinuskraade ootama ja siis edasi uurima. Võimendi muret on lihtne ise kontrollida - et kui hommikul on see soe, siis on selge, et miski on teda öösel üles ajanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.2% - SQL: 20.8%]