Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b4 sööb õli (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1806)
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 15.03.05 19:52 Tsiteeri
b4 sööb õli



autoga olen nüüdseks läbi sõitnud 1000 km ja alguses valasin kohe juurde kuna oli peaaegu nullis eile siis hakkas jälle vilkuma kas kurvides või pidurdamisel ja täna vaatasin
ja hea et vaatasin-vardal ei saanud isegi ots kokku ja valasin jälle normi.
millest pean alustama kas klapisääretihendid jne
:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 15.03.05 20:18 Tsiteeri


äkki peaks autot vahetama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
romka
huviline



Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 15.03.05 23:18 Tsiteeri


Ise lasin klapisääretihendid vahetada, tundub, et aitas...ptüi-ptüi-ptüi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 16.03.05 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hardo
äkki peaks autot vahetama


Hardo, äkki peaks foorumit vahetama ?




jah alusta ikka klapisääretihendid, siis läheb ka kambrikaanetihend vahetusse, mis v6ib lekkida. Kui siis ka sööb saab edasi mõelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 16.03.05 08:11 Tsiteeri


Üks tark inimene on öelnud:
Before fixing, you have to know what's broken.

Ühesõnaga proovi selgusele jõuda, mis kanaleid pidi õli su auto mootorist väljub. Klapisääre tihendid on jah neist paljudest variantidest üks. Lisaks on ka igasugu muid simmereid ja tihendeid mille vahelt võib õli immitseda.

Demis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 16.03.05 08:20 Tsiteeri


Omast kogemusest vahetaks kõigepealt klapisääred ja kui pärast on ikka meeletu kulu, siis vaja rõngad vahetada.
Enda autodel olen õli kulu prooblemi lahendatud klapisäärte vahetusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 16.03.05 08:37 Tsiteeri


mul B4-l 2,0 E mootoriga oli nii, et vahetasin klapisääred ära, aga tegelikult ajas õli välja hoopis õlusurve anduri vahelt. Salongi ajas ka kuuma mootoriga sellise rõveda haisu ja natuke ka kerge suitsu.

EDIT: klapisääretihendid, mitte sääred


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 16.03.05 09:08 Tsiteeri


nähtavat õlileket pole leidnud ja ka ei jää maha laiku kui auro seisab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.03.05 10:23 Tsiteeri


Ärge ajage inimest segadusse, vahetasite vast siiski klapisääretihendid, mitte klapisääred. Need on suht totaalselt erinevad asjad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 16.03.05 12:07 Tsiteeri
kogemusest võin rääkida



Esiteks kuidas sul küttekuluga lood on???Näitek mul oli lugu selline et ka õli läks loomamoodi. 1000km peale liiter nagu naksti. Tegin terve ülemise poole remondi aga ei aidanud mõtlesin et milles siis asi. Lõpuks siis sai asjale jälile.Nimelt probleem selles et oli bensiini rõhuregulaatori vaakum toru pooleks ja bena pritsiti kogu aeg tohututes kogustes silindrisse, mis pesi silindri seintel oleva õli lihtsalt maha ja benaga segamini.Teadagi mis siis juhtus õli lihtsalt põles ära. Nii et asi võib olla sul nii klapisäärtes,kolvirõngastest või mootori kütte süsteemis. Kõige targem mine revalisse räägi probleemist lase teha diagnostika. Ma olin kõik võimalikud asjad enne revalit juba teinud, isegi Aava vaatas ja ei osanud öelda midagi ütles et ajan pada et auto üli sööb kui ülemine osa tehtud ja küttekulu kohta ta ka midagi ei uskunud. Nüüd igatahes soovitan alustada revalist ja siis sealt edasi minna. Vähemalt mina edaspidi kasutan seda teed. Muidugi siin on vastakaid arvamusi aga tee nii nagu omal süda ütleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heavy
huviline



Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.05 09:39 Tsiteeri


Soovitan minna endise estonia vormelisõitja Peep Laansoo juurde.

Tema juures diagnostika 200 EEK-i ( linna kõige odavam ).

Mul rääkida lugu, kuidas käisin umbes 5 töökojas (k.a Reval autos ), kuna auto külmalt gaasi andes jõnksutas. Keegi ei teadnud midagi.Mõõtsid ja puurisid, kuid tulutult.

Peep Laansoo ütles ilma mõõtmata 5 minuti jooksul proovisõitu tehes vea peast ära.
Vot sihuke mees.

Tema number 51-68-455

Asub Kirde tänaval valdeku poe lähedal tallinnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.1% - SQL: 47.9%]