siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 15.03.05 19:52
|
|
|
b4 sööb õli
autoga olen nüüdseks läbi sõitnud 1000 km ja alguses valasin kohe juurde kuna oli peaaegu nullis eile siis hakkas jälle vilkuma kas kurvides või
pidurdamisel ja täna vaatasin
ja hea et vaatasin-vardal ei saanud isegi ots kokku ja valasin jälle normi.
millest pean alustama kas klapisääretihendid jne
|
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
postitati 15.03.05 20:18
|
|
|
äkki peaks autot vahetama
|
|
|
romka
huviline
Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 15.03.05 23:18
|
|
|
Ise lasin klapisääretihendid vahetada, tundub, et aitas...ptüi-ptüi-ptüi
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
postitati 16.03.05 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hardo
äkki peaks autot vahetama |
Hardo, äkki peaks foorumit vahetama ?
jah alusta ikka klapisääretihendid, siis läheb ka kambrikaanetihend vahetusse, mis v6ib lekkida. Kui siis ka sööb saab edasi mõelda.
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 16.03.05 08:11
|
|
|
Üks tark inimene on öelnud:
Before fixing, you have to know what's broken.
Ühesõnaga proovi selgusele jõuda, mis kanaleid pidi õli su auto mootorist väljub. Klapisääre tihendid on jah neist paljudest variantidest üks. Lisaks
on ka igasugu muid simmereid ja tihendeid mille vahelt võib õli immitseda.
Demis
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 16.03.05 08:20
|
|
|
Omast kogemusest vahetaks kõigepealt klapisääred ja kui pärast on ikka meeletu kulu, siis vaja rõngad vahetada.
Enda autodel olen õli kulu prooblemi lahendatud klapisäärte vahetusega.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 16.03.05 08:37
|
|
|
mul B4-l 2,0 E mootoriga oli nii, et vahetasin klapisääred ära, aga tegelikult ajas õli välja hoopis õlusurve anduri vahelt. Salongi ajas ka kuuma
mootoriga sellise rõveda haisu ja natuke ka kerge suitsu.
EDIT: klapisääretihendid, mitte sääred
|
|
|
siim76
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5´05
|
postitati 16.03.05 09:08
|
|
|
nähtavat õlileket pole leidnud ja ka ei jää maha laiku kui auro seisab
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.03.05 10:23
|
|
|
Ärge ajage inimest segadusse, vahetasite vast siiski klapisääretihendid, mitte klapisääred. Need on suht totaalselt erinevad asjad.
|
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 16.03.05 12:07
|
|
|
kogemusest võin rääkida
Esiteks kuidas sul küttekuluga lood on???Näitek mul oli lugu selline et ka õli läks loomamoodi. 1000km peale liiter nagu naksti. Tegin terve ülemise
poole remondi aga ei aidanud mõtlesin et milles siis asi. Lõpuks siis sai asjale jälile.Nimelt probleem selles et oli bensiini rõhuregulaatori vaakum
toru pooleks ja bena pritsiti kogu aeg tohututes kogustes silindrisse, mis pesi silindri seintel oleva õli lihtsalt maha ja benaga segamini.Teadagi
mis siis juhtus õli lihtsalt põles ära. Nii et asi võib olla sul nii klapisäärtes,kolvirõngastest või mootori kütte süsteemis. Kõige targem mine
revalisse räägi probleemist lase teha diagnostika. Ma olin kõik võimalikud asjad enne revalit juba teinud, isegi Aava vaatas ja ei osanud öelda midagi
ütles et ajan pada et auto üli sööb kui ülemine osa tehtud ja küttekulu kohta ta ka midagi ei uskunud. Nüüd igatahes soovitan alustada revalist ja
siis sealt edasi minna. Vähemalt mina edaspidi kasutan seda teed. Muidugi siin on vastakaid arvamusi aga tee nii nagu omal süda ütleb.
|
|
|
heavy
huviline
Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.05 09:39
|
|
|
Soovitan minna endise estonia vormelisõitja Peep Laansoo juurde.
Tema juures diagnostika 200 EEK-i ( linna kõige odavam ).
Mul rääkida lugu, kuidas käisin umbes 5 töökojas (k.a Reval autos ), kuna auto külmalt gaasi andes jõnksutas. Keegi ei teadnud midagi.Mõõtsid ja
puurisid, kuid tulutult.
Peep Laansoo ütles ilma mõõtmata 5 minuti jooksul proovisõitu tehes vea peast ära.
Vot sihuke mees.
Tema number 51-68-455
Asub Kirde tänaval valdeku poe lähedal tallinnas.
|
|
|