Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: veepump (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2249)
Thor
huviline



Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal


sad.gif postitati 12.03.05 09:22 Tsiteeri
veepump



Tere.Kas 2.5TDi 95a mootoril veab hammasrihm ka veepumpa ringi?Juhtus selline asi,et s6idu ajal eestpoolt järsku k6va kolin ja vilin,seiskasin koheselt mootori ja läksin asja uurima.Jahutusvedelik jooksis sorinal maha:mad:.Hammasrihm on ise terve.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.03.05 22:10 Tsiteeri


Hammas rihm veab- nukkvõll,pingutus rull,jooksurull,väntvõll,veepump ja nukkvõll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Thor
huviline



Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.05 22:52 Tsiteeri


Selge.On kellegil kogemusi pumba vahetamiega ja kas on m6tet yldse ise torkima hakata(läheb äkki tarvis mingeid spets tööriistu).Mis rahanumbrist siin rääkida v6ib ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 13.03.05 08:11 Tsiteeri


Veepump 610 krooni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
urmps
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Sigar; Lancia Delta 80.a

biggrin.gif postitati 13.03.05 14:18 Tsiteeri
sama probleem veepumbaga! kas on ise mõtet hakata torkima!? või on targem see jätta asjatundjatele!?






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 13.03.05 15:58 Tsiteeri


2,5 sel diislil pead sa eest nina maha võtma et üldse ligi pääseda,nii et mõtle tiba kas on omal tööriistad ja koht sellise töö tegemiseks, aega läheb ka omajagu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 14.03.05 12:09 Tsiteeri


Kui kõik läheb ladusalt siis poolpäeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 14.03.05 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Thor
Tere.Kas 2.5TDi 95a mootoril veab hammasrihm ka veepumpa ringi?Juhtus selline asi,et s6idu ajal eestpoolt järsku k6va kolin ja vilin,seiskasin koheselt mootori ja läksin asja uurima.Jahutusvedelik jooksis sorinal maha:mad:.Hammasrihm on ise terve.:cool:


Mina lasin omal peale ostu kohe vahetada, sest see on üldjuhul ikkagi odavam kui sinul juhtnud jama.
Ise ei soovitaks seda teha. Liialt jamamist ja isegi vajalike tööriistde olemasolul ei priigi sa vastavate oskusteta midagi ära teha.
Pane näiteks Joes Garaa˛i aeg kinni, teevad ära.
Pärastine dignostka ja reguleerimine poleks ka paha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Thor
huviline



Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.05 23:25 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema.Huvitaks siis selline asi, et mida m6eldakse diisel mootoril syytenurga all.Bensukal antakse sädet vastaval hetkel ja siis käib laks,diislil aga toimub asi max kompressiooni hetkel,mis on see syytenurk siis.Kas kolbide ja klappide liikumise suhe mida saab reguleerida hammasrihmaga?ja pidavat veel ise syytenurka muutma...mida moodi see veel toimib?Kui v6tta hammasrihm maha ja vahepeal mitte liigutada nuka ja väntv6lli rihmaratast,ning asetada rihm tagasi jääb ju k6ik endiseks v6i ei jää?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 16.03.05 09:38 Tsiteeri


Ei pruugi.Muutus võib sisse tulla rihma pingutusega.Kui ma enda omal rihma vahetasin siis liikus ära 2 hamba võrra,krt teab miks ta nii tegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hullmaks
huviline



Registreerunud 09.02.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.05 10:44 Tsiteeri


Diislil on samamoodi pritsemoment oluline, varasema pritsega töötab mootor "teravamalt" hilisema pritsega"pehmemalt" Mõned vanemad diiselautod ja bussid peavadki töötama "diisliklõbina"saatel. ise olen diislitega vähe kokku puutunud peale esimest korda, kui vahetasin plokikaane tihendit ühel vanal golf1 l nukkvõll hammakas on tal koonuse peal, mida ma ei teadnud ja niikui päästsin poldi lahti, nii oli kogu setting paigast ära. Sain asja käima aga jõudu oli vähe ja ajas hirmsta tossu välja. Auto viid töökotta ja selgus, et pump oli paigast ära, kas 90 kraadi või 180 kraadi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Thor
huviline



Registreerunud 26.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.05 13:45 Tsiteeri


palju jahutusvedelikku ka mahutab 2.5 mootor.Millist soovitate osta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]