Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V6 jahutussüsteem (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1719)
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 10.03.05 13:44 Tsiteeri
V6 jahutussüsteem



Üsna värske audiomanikuna tekkis paar lihtsat küsimust:

2,6 liitrisel mootoril paistab olevat nagu kaks radiaatorit,
või olen ma asjast valesti aru saanud?
Väljaspool olevast hakkab jahutusvedelik läbi käima, kui mootor on kuskil 90 kraadini soojenenud. Aga seespool olev läheb kohe soojaks, kui mootor käima panna. Kas see peabki nii olema, et sellest sisemisest hakkab jahutusvedelik kohe läbi käima, see ju tegelikult jahutab mootorit, kuigi normaalne töötemperatuur pole veel käes? Äkki keegi oskab asja lihtsalt ära seletada.


Teine küsimus veel: saksa keelsest juhendist sain nagu aru, et õhufiltri vahetusel peab filtriruumi ka puhsatama. Kas piisab, kui filtriruum lihtsalt niiske lapiga tolmust puhtaks tõmmata või tuleks midagi põhjalikumalt puhastada?
Ei tahaks, et liiv mootorisse satub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.03.05 14:10 Tsiteeri


Välimine peaks konditsioneeriradikas olema. Minul vähemalt on.
Kohe pärast käivitamist tohib soojenema hakata ainult salongi puhutava õhu ees olev soojendusradikas.

Lapiga puhastamisest piisab täiesti. Või siis ime tolmuimejaga suurem sodi (liiv, puulehed) sealt põhjast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 10.03.05 14:37 Tsiteeri


Ei saa nagu välimine konditsioneeri oma olla, sest miks peaks see konditsioneeri radikas soojaks minema, kui mootori temp. 90 kraadini jõuab. Konditsioneer pealegi pole sisse lülitatud.

Mootor on ABC tüüpi muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.03.05 14:49 Tsiteeri


Võibolla õhkub teisest radikast nii palju kuumust? Samas kui temp. sul sõidu ajal 90°C-ni jõuab, pole muretsemiseks põhjust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 10.03.05 14:54 Tsiteeri


usun et pildist oleks abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 10.03.05 15:33 Tsiteeri


Ma võin nüüd eksida, aga kas A6-l see teine radikas mitte õliradikas ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
C6
huviline



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.2 ja A4 Avant Quattro 1.8T

postitati 10.03.05 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Võibolla õhkub teisest radikast nii palju kuumust? Samas kui temp. sul sõidu ajal 90°C-ni jõuab, pole muretsemiseks põhjust.


Ei õhka teisest, välimine radikas püsib üsna jahe kuni 90 kraadini, siis läheb äkki soojaks. Muidu 90 kraadini jõuab küll, aga maru aeglaselt. Ongi kahtlus, et äkki sellepärast, et vedelik käib sellest seespoolsest radikast läbi käivitamisest peale.

Pilti ehk saaks ka homseks, aga ega sealt suurt midagi paista. Seesmine radikas on kohe välimise taga, paremast nurgast (eestpoolt vaadates) veidi paistab ja sealt saab katsuda ka seda.

Kui keegi viitsiks oma V6-l katsuda pärast väikest sõitu, kui temp veel madal on, kas tal ka mõni radikas soe on üldse, siis võiks teada anda. Äkki peabki olema nii, et jahutusvedelik käib kogu aeg sealtkaudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.05 16:34 Tsiteeri


Seal ees ei saa midagi muud olla, kui jahutusradikas ja kondi radikas:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.03.05 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Ma võin nüüd eksida, aga kas A6-l see teine radikas mitte õliradikas ei ole?

Õlijahutus toimub V6-l õlifiltri ja mootori vahel olevas potsikus, kust käib läbi jahutusvedelik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 11.03.05 10:16 Tsiteeri


esimene radikas on kliima oma!!!!sai just endal mõlemad ära vahetatud!!!!!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 14.03.05 22:39 Tsiteeri


totu räägib õigust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 15.03.05 07:15 Tsiteeri


kuumaks võib välimine radikas minna ka sellest, kui ta sul tühi on st. freoonist tühi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]