Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Masin tossab (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1692)
tarmo13
huviline



Registreerunud 21.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli Audi nüüd Toyota

postitati 04.03.05 18:51 Tsiteeri
Masin tossab



Tere
Juttu tuleb siis "sigar" 1,9 l/74kw/84a/r5/karpa masinast.
Kuna vana plokikaane tihend sai omadega õhtale(hakkas 1 püti juurest leeki välja peksma) sai siis täna hakatud seda vahetama.
Vahetasin plokikaant päris maha kiskumata(kollektor ja sumpa jäid külge, kergitasin niipalju, et sain vana tihendi kätte, siis pinnad puhtaks ja uus tihend vahele, poldid kinni, mingi aja pärast pingutasin veel ja kõik.
Peale muu kraami tagasipanemist tekkis käivitamisel probleem.
Ei tahtnud enam käima minna, kui lõpuks läks siis tossas päris kõvasti kohe.Sõitsin siis masinaga miski 5 km ja peale seda oli paisupaak peaaegu tühi ja paaki tekkis surve ning karteri tuulutusavast tuli auru.
Peale 5 km nii hullult enam ei suitsenud aga tavapärasest rohkem ikka:
Käisisn töökojas küsimas ja töömees arvas, et oleks pidanud algul plokki ja kaant lihvima
Muidu masina minek ise oli päris hea
Kuidas siinne rahvas arvab, mis nihu läks ??
Äkki peaks veel polte pingutama (sai algul pingutatud päris kõvasti)?
Või tuleb alustada otsast ja hakata kaant lihvima ?

Nõuanded kuluks ära.....omal selline masendus peal, et suur töö tehtud aga tolku ei midagi :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erkis71
huviline



Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo

postitati 04.03.05 19:47 Tsiteeri


Alusta mootori remontti uuesti.
Otsi usaldusväärne mees kes sul mootori ära remondib!
Vahetada lase kindlasti sisse ja väljalaskekollektori tihendid siis klapisääretihendid uus plokikaanetihend. Veel lase kontrollida üle kolvigrupp. Siis peaks olema ok!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 04.03.05 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:

Kuidas siinne rahvas arvab, mis nihu läks ??
Äkki peaks veel polte pingutama (sai algul pingutatud päris kõvasti)?


Wild quess..
pingutasid sa õiges järjekorras, kordamööda ning natukenehaaval või lihtsalt ühest otsast tuugalt kinni ja muudkui edasi, kuni teise otsani välja?

--
Galen


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo13
huviline



Registreerunud 21.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli Audi nüüd Toyota

postitati 04.03.05 20:41 Tsiteeri


Sai ikka hakatud keskelt pihta ja väljapoole ja ikka vähehaaval.
Praegu käisin ja kallasin
ennem valatud 5 liitrile veel 2 liitrit jahutusvedelikku juurde.
Kas plokikkan võib mingi aja jooksul kah paika loksuda, et tuleks üle pingutada, sest sai pingutatud seisvat autot aga peale tööle panemist pole polte rohkem keerata proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo13
huviline



Registreerunud 21.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli Audi nüüd Toyota

postitati 04.03.05 20:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erkis71
Alusta mootori remontti uuesti.
Otsi usaldusväärne mees kes sul mootori ära remondib!
Vahetada lase kindlasti sisse ja väljalaskekollektori tihendid siis klapisääretihendid uus plokikaanetihend. Veel lase kontrollida üle kolvigrupp. Siis peaks olema ok!


see töö läheks kallimaks kui auto ise


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 04.03.05 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo13
Sai ikka hakatud keskelt pihta ja väljapoole ja ikka vähehaaval.
Praegu käisin ja kallasin
ennem valatud 5 liitrile veel 2 liitrit jahutusvedelikku juurde.
Kas plokikkan võib mingi aja jooksul kah paika loksuda, et tuleks üle pingutada, sest sai pingutatud seisvat autot aga peale tööle panemist pole polte rohkem keerata proovinud.


Vale tihend või liiga nõrk pingutus, dünamomeetriline võti oli ikka kasutusel või:P ja kui leek juba keskelt välja käis, siis kaane ja ploki pinnad põlenud ja lihtsalt uus tihend ei aita, lihvida ka tuleks ikka:cool:


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.03.05 21:32 Tsiteeri


Mismoodi sa plokikaant maha võtmata üleüldse need pinnad puhtaks said? loogiliselt võttes pole see võimalik. Selliseid töid (tegelikult muidugi igasuguseid töid) tuleb teha kas korralikult või üldse mitte teha.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 05.03.05 11:19 Tsiteeri


no siin näiks,et plokikaane tihend ei ole õeti paigas.nii moodi vahele susates ei saanud sa seda täpselt paika.:D:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 05.03.05 12:26 Tsiteeri


Njah, ega sul muud üle jää kui kaan uuesti maha ja asi korralikut teha, kaane peaks kindlasti üle laskma lihvida, kui juba tuli vahelt välja käis. Ise olen kaant ka uue käia kettaga häda pärast lihvinud ja on ilusti pidama jäänu, aga seda käiaga lihvimist ei soovita parem ikka korralikult pingis üle lasta, siis kindel. Ps. vaata, et kaanel pragusid sees poleks, viga ka sealt võib tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.7% - SQL: 43.3%]