Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: s4 kellad 2,8 C4 le miks ei tööta (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1872)
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 03.03.05 19:39 Tsiteeri
s4 kellad 2,8 C4 le miks ei tööta



Ühesõnaga kas on teadjaid mehi? Nimelt sai tavalised kellad välja vahetatud s4 kellade vastu.MUl olid samuti pikad vdo kellad. S4 kella box nätab hetke kütte kulu asemel vist turbo rõhku nagu ma aru saan???? See selleks mis mind aga huvitab on see et tahokas käitub imelikult. Nimelt kui autol on tegelikult 2000rpm näitab tema et on 4500. Kas aju on sellel kellal siis kuidagi tesitmoodi üles ehitusega. Kas annab midagi ümber teha et tahhokas korralikult töötaks???? Muud asjad tunduvad normis olevat. Õli rõhuga see asi et enne näitas mingi 1,7 tühi käigul nüüd umbes 2,1. On kellegil kogemusi????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.05 19:44 Tsiteeri


Tahhokas valetab selle pärast, et silindrite arv on erinev.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 04.03.05 08:11 Tsiteeri
heips



Kas annab seal üldse midagi teha????Et asja nagu normaalselt tomima saaks.Kütte kulu ja asju valetab ta ka.Samuti õli rõhkt tunudb olevat ute kelladega veidi kõrgem kui tavaliselt.
Kas on mingi kergem varjant et seda korda saada või suht mõtetu üritus?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.03.05 08:26 Tsiteeri


Proovi näidikud oma vanade V6 kellade blokki ümber tõsta. Tarkus peaks trükiplaadil pesitsema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 04.03.05 08:51 Tsiteeri


Tahhokas õigeks...

seal taga (kellade sees) kruvi mida keerates saad asja paika....nähtud tehtud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 04.03.05 09:04 Tsiteeri
kuidas protseduur toimib



kuidas see protseduur toimib
mille järgi tahoka õigeks seadistada saab.Päris lambist ikka keerata vast ei saa? Pead teadma ikka mis asend on õige.Siis veel kas kompuutrit saab ka kuidagi timmida et ta näitaks õigeid numbreid.Kütte kulu jne jne.Hetkel näitab hetke küttekulu asemel turborõhku kas on võimalik see panna näitama hetke bena kulu. keskmist bena kulu kompuuter näitab ka täiesti valesti.Kas kui tahho paika saada õpib ka sellest aju näidik???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.05 10:29 Tsiteeri


Kas lihtsam ei oleks ära vahetada ainult sihverplaadid.Kellad peaksid ju olema identsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 04.03.05 11:33 Tsiteeri
ni



sihverplaate pole mõtet vahetama hakata kuna siis pead seierid ära katkuma aga oma kogemusest võin öelda et hiljem täpselt nad enam eiri ei näita kuna päris samamoodi sa seiereid tagasi ei pane.seierid on ju väikese pinge all ka vedrudega mõni vedru jääb nõrgemalt või tugevamalt ja ongi jama majas.
Kunagi BMW kui oli jeblasin 2 nädalat et kellad enam vähem korda saaksin. Ise arvan et kui siis on mõttet tõesti kella blokid ümber tõsta vanale plaadile. Usun et kogu tarkus nagu Blackki ütles on trüki plaadi peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]