Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: hallandur (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3417)
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 03.03.05 17:54 Tsiteeri
hallandur



hallandur või midagi sarnast, igatahes diagnostikas öeldi, et see läbi.
mind nüüd huvitaks, mis ja kus see asub !
hind olevat 800


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 03.03.05 18:03 Tsiteeri


halli andur asub jagaja sees
ligipääs sõltub ilmselt mootorist, minul tuli jagaja maha võtta (1 polt + pärast reguleerimine tagasi) ja jaga enda võll tuli välja võtta (torniga ristitift välja taguda) ja oligi halli andur sealsamas 2 kruviga

Selline siis nägi välja minu oma, see pistikuosa on jagaja allosas küljelt väljas. Asendusosa oli välimuselt mõnevõrra erinev (rõngana ümber jagaja võlli). Ehk on abiks sullegi õige jupi leidmisel

http://www.hot.ee/spacefly/audi/halliandur.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.05 20:02 Tsiteeri


Või siis selline:

http://www.hot.ee/pikk00/hallandur.jpg

Selline on siis hallandur AAH mootoril (2,8 128kw)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 19.03.05 19:32 Tsiteeri


halli andurit vahetades ei märkinud oma lolli peaga õiget "asendit", nüüd ei oska rootorit ja liblikat õigesse asendisse panna.

Help !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 19.03.05 21:46 Tsiteeri


täpsustaks siis:
kas jagajat kokkupannes peavad rootori "labidad" anduri vahel olema või rootori "tühimikud"(hammaste vahel tühjad lõigud).
Ja kas rootoril endal on ka mingi kindel asend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 19.03.05 23:28 Tsiteeri


kuna pole jällegi täpsemalt mootoritüüpi mainitud, siis pakun huupi oma kogemuse põhjal.

jagajal on 2 võimalikku asendit, kuidas teda on võimalik peale panna (hammasratas ja võlli otsas olev lõhe).

Ajad hammasrihma märgid enamvähem kohakuti (näiteks jupihaaval süütega). Nüüd peap rootori ots olema kohakuti jagajast väljuva nr1 juhtmega. Juhtmete numeratsiooni leiad netist või võin ka sulle öelda, kui jätad oma mootori info.

Muu ei olegi eriti oluline. Nüüd peab hakkama mootor juba käima või lubama käimaminekut ja on aeg asuda juba täpsema timmimise kallale. Strotoskoobiga oleks õigeim aga võid ka kõrva järgi, kui tead kuidas olla ei tohi ja saad näidud ja bensiinikulu normi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 20.03.05 10:12 Tsiteeri


mootor 2,o R5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 20.03.05 13:09 Tsiteeri


nüüd on küll ainukeseks lahenduseks jagaja kokku panemise "plaan" :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 20.03.05 15:06 Tsiteeri


Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 20.03.05 18:07 Tsiteeri


a90 2.0R5 süütejärjekorrad on kõigil mootorikoodidel sama.
NM,PS,HP,JS,SK 1-2-4-5-3
lugema hakkad siis kõige esiotsapoolsemast ja jagaja peal liigud edasi päripäeva

märgid kohakuti
rootor peale, suund ja asend polegi otseselt oluline, peaasi ,et sees istub korralikult
jagaja kaas peale nii, et rootor jääks suvalise küünlajuhtme peale osutama
sellele pistikule 1. juhe peale
edasi skeemi järgi ülejäänud juhtmed peale
auto käima ja süüde paika

the end

rohkem täpsemat infot küll ei oska anda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kristo90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic

postitati 20.03.05 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest.


neid rootoreid on kahte tüüpi: ühed on tõesti tihvtiga aga minul see variant millel seda pole ja nüüd on võimalus see rootor sinna peale ükskõik mis asendis peale visata. Kokku saaks ta igal juhul !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.4% - SQL: 47.6%]