msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.03.05 21:16
|
|
|
Sureb lambist välja...???
Autoks 93a S4 2,2T automaat.
Aegajalt sureb lihtsalt tühikäigul välja ja enamasti see külma mootoriga,kuid on juhtunud seda ka sooja mootoriga,aga alati just tühikäigul või
fooritaha seisma jäädes.Täna avastasin,et käivitades ja umbes 30sekundit käies ajas nagu musta tossu.Andsin mõned korrad gaasi ja siis kadus must toss
ära.Kas kellegil on mingeid ideid või nõuandeid?Diagnostikasse saan minna alles järgmisel nädalal,aga tahaks ennem juba selle jama korda saada.
|
|
|
m2rk0
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: läänemaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 1992 4.2
|
postitati 03.03.05 00:14
|
|
|
enal ka külma mootoriga samad probleemid. (audi 90 quattro 88a.)
olen tähendanud seda, et oleneb küttest mida tangin.
|
|
|
Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 03.03.05 07:08
|
|
|
Seismajäämise probleem on täpselt sama.Mul ei tahma.Kuid see viga tuli mul ka külmadega.Panin auto käima ,siis klaase puhastama ja äkki
seisab.Seismajäämise aeg on erinev olnud 10-40 sek.Veale pole veel pihta saanud.Blak soovitas aku juhe maha võtta kuid see ei aidanud.Töö juures on
ühel b4 sama jama.Olen aru saanud et see viga esineb automaat kastiga.
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.05 15:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ingo
Seismajäämise probleem on täpselt sama.Mul ei tahma.Kuid see viga tuli mul ka külmadega.Panin auto käima ,siis klaase puhastama ja äkki
seisab.Seismajäämise aeg on erinev olnud 10-40 sek.Veale pole veel pihta saanud.Blak soovitas aku juhe maha võtta kuid see ei aidanud.Töö juures on
ühel b4 sama jama.Olen aru saanud et see viga esineb automaat kastiga. |
Hästi ei taha uskuda,et see automaatkastiga autode probleem on.Ise arvan,et mõni andur,klapp või midagi sellist.
|
|
|
Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 03.03.05 15:40
|
|
|
No ei tea teisipäeval lähen diagnosti.Töökaaslane läheb homme eks ole näha kas leitakse midagi
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.03.05 21:16
|
|
|
Käisin täna Hitehis diagnostikas ja loeti välja pöörete anduri veakood.Sai ka sellel takistus üle mõõdetud ja erinevus tehase andmete järgi väga
minimaalne.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 04.03.05 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: msso
loeti välja pöörete anduri veakood.Sai ka sellel takistus üle mõõdetud ja erinevus tehase andmete järgi väga minimaalne. |
see on normaalne, et veakood tuleb. seisva mootoriga ongi nii.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.05 21:24
|
|
|
Igaks juhuks uuri ka kaasisiibri asendi andurit. Mul oli ka ühel hommikul selline jama, et mitte ei jäänud käima :S Hiljem selgus, et just see sama
jubin jamas omadega ja ei andnud õiget infi edasi.
Sellel ju sees nö. rajad, millelt aju takistust mõõdab ja vastavalt sellele ka siis igast muid asju reguleerib.
Margus
|
|
|
|
tanel565
huviline
Registreerunud 06.03.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.05 07:30
|
|
|
Mul oli sama viga aga lahti sai sellest alles siis kui õhuvaheti sai välja vahetatud. See tegelikult mingi 8000 EEku/tk.
|
|
|
heavy
huviline
Registreerunud 03.02.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.05 08:25
|
|
|
Mul oli sama jama, et lambist suri välja isegi sõidu ajal (audi coupe 2.8 ) .Sõitsin nii mõnda aega, kuni auto enam ei käivitunudki.
Viga peitus siis hallianduris.Hind 3600 EEK-i
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.03.05 21:54
|
|
|
Täna siis suri jälle välja ja viskas CHECK ENGINE tulukese ka põlema,proovisin uuesti käivitada,ei tahtnud käivituda,siis peale mõnda käivitamist
hakkas nagu lubama ja käima hakkas ainult gaasipedaaliga meelitades.Lõpuks jäi käima ja siis pöörded kõikusid 1500-3000,peale pooleminutilist
gaasipedaaliga mängimist läksid pöörded normi.Sõitsin mingi 4km ja parkisin auto,siis tühikäigupöörded järsku langesid 300-peale ja CHECK ENGINE
tuluke hakkas jälle põlema,andsin gaasi neli viis korda ja tuluke kustus.Kas kellegil on mingeid ideid või on juhtunud sarnast asja?
|
|
|
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.03.05 19:01
|
|
|
Käisin täna diagnostikas Laki tn.6 Toomase juures ja ikkagi on probleem pöörete anduris(RPM-sensor).
|
|
|