Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rehvi kiirus- ja koormusindeks (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3479)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.02.14 08:50 Tsiteeri
Rehvi kiirus- ja koormusindeks



Härrased.
Kas võib kasutada ja mis "lisaboonused" kaasnevad tootjapoolsetest normidest madalama kiirus- ja koormusindeksiga rehvil?
Sõiduato.
Tehas annab 225/55 R16 99Y. Just 99Y on maru suur indeksihunnik.
Kavas kasutada alternatiivina 95-96 V-W indeksiga suvesusse. TÜV-l sellest numbrit ei tehta, küllaga võib üksus "sini-valge" värvilise sõidukiga normia hakata. Tehn. passis pole ühtegi märget rehvide kohta.
See juriidilinepool niiväga ei huvitagi, küllaga sõidumugavus 99Y vs 95-96 V-W.
On mdalamate indeksitega rehv n-ö "vedelam", peaks vist nagu olema?
Masin iseenesest C6 avant naftapress nelikvedu.
Tulistage arutelu, mis tugineb praktikal. Teoreetiliselt annab 96 koormusindeks välja ilusti registrimassi ka telgedele.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.14 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Härrased.
Kas võib kasutada ja mis "lisaboonused" kaasnevad tootjapoolsetest normidest madalama kiirus- ja koormusindeksiga rehvil?
Sõiduato.
Tehas annab 225/55 R16 99Y. Just 99Y on maru suur indeksihunnik.
Kavas kasutada alternatiivina 95-96 V-W indeksiga suvesusse. TÜV-l sellest numbrit ei tehta, küllaga võib üksus "sini-valge" värvilise sõidukiga normia hakata. Tehn. passis pole ühtegi märget rehvide kohta.
See juriidilinepool niiväga ei huvitagi, küllaga sõidumugavus 99Y vs 95-96 V-W.
On mdalamate indeksitega rehv n-ö "vedelam", peaks vist nagu olema?
Masin iseenesest C6 avant naftapress nelikvedu.
Tulistage arutelu, mis tugineb praktikal. Teoreetiliselt annab 96 koormusindeks välja ilusti registrimassi ka telgedele.



Sõitsin ise ca 10 000 km, talverehviga, mille koormusindeks oli 94/T. Autoks oli 2007 C6 3.0 TDIQ. Rehvid kulusid ühtlaselt, olid mugavad ja probleeme ei esinenud. Ühe rehvi sõitsin löökaugus puruks, aga see oli selline auk, et seal oleks ka õige koormusindeksiga rehvi puruks sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 25.02.14 11:19 Tsiteeri


99 on ju 775 kg. 4x775=3100 kg, mis on kõvasti üle C6 täismassist. Kiirusindeks Y = 300km/h, mis on samuti täiesti ajuvabalt suur. Reaalselt piisaks V = 240 km/h kindlasti juba. :)
Mida suurem on kiirusindeks seda pehmem reeglina rehv on = kulub kiiremini. Omal kogemus käes W indeksiga Pirelliga, mis kulus 1 hooajaga sama palju kui H indeksiga Cont 2 hooajaga.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.14 14:19 Tsiteeri


C6 V8-l olid ka talveks sellised lamellid, kuigi nõutud olid reinforced ehk siis tugevdatud küljega, sai alguses tavalised pandud. Nendega polnud muud midagi kui et kole vedelaks tegid auto.

Praegusel autol tootja nõuab samuti tugevdatud rehvi. Eelmine aasta, jällegi lamellid, paar kuud sõitu tegi just esimeste rehvidega 1-0. Ise ei saanud midagi aru, et valesti oleks aga kui alt ära võtsime, siis olid seest rehvipuru täis ja küljed mõralised. Teisisõnu oli paari kuuga rehv selline, mida töökoja juhataja sõnul autole alla ei tohiks panna. Mine sa tea, ehk oleks pidanud lihtsalt rohkem rõhku sees hoidma, kuid enam isiklikult katsetama ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 25.02.14 20:57 Tsiteeri


Kui viis paksu ja raske pagas autos on, siis sõida ettenähtust madalama koormusindeksiga rehviga läbi aukude pisut ettevaatlikumalt. :) Kui enamasti vaid paar inimest autos on, siis on 95 koormusindeksiga rehv täiesti piisav. Muus osas vaevalt midagi märkad. Kiirusindeks on nagunii Eesti teedel sõites huumor. Sõidumugavuse ja juhitavuse koha pealt mängib rehvitootja ja mudel palju suuremat rolli.

Siim89, lihtsalt neljaga korrutades koormusi arvutada ei saa. Isegi Quattrotel langeb esisillale ligi 60% auto massist, esiveolistest rääkimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 26.02.14 09:59 Tsiteeri


V200, mida rohkem läheneb auto täismassile, seda rohkem hakatakse koormama tagaistet ja pagasiruumi. Seega vist ikkagi võib üsna tuugalt seda asja neljaga korrutada. :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 23.05.18 08:34 Tsiteeri


Tõstatan uuesti seda vana teemat natuke.
Kätte jõudis aeg hakata uusi suverehve ostma ning sooviks natuke teiste kogemusi/nõu küsida. Auto, mis vajab uusi jalavarje on A6 2.5TDI quattro '99a sedaan.

Rehvide osas on hetkel kaks pakkumist, kas 225/45 R17 91Y või 225/45 94Y XL. Erinevus siis selles, et viimane on suurendatud kandevõimega rehv.
Auto maksimaalse lubatud telgede massi (E 1205 kg T 1160 kg) järgi võiks justkui 91 koormusindeks olla piisav, kuid kas siin tuleks võtta arvesse ka veel rehvi muid parameetreid (rehvi serva kõrgus) ning eelistada siiski tugevamat rehvi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 23.05.18 10:47 Tsiteeri


Isiklikult sõiduauto puhul nagu C5 ja C4 hoiaksin XL rehvidest eemale kui kasutad autot tavalise liikumisvahendina, millest ootad ka mugavust.
Rehvidest sõltub nii suur osa sõidumugavust. Näiteks olen kasutanud talveks XL rehve 16 tolliseid(205/55 ja 205/65 indeksiga 96) ning üllatuseks oli R17 225/45/17 91V suverehviga sõita isegi pehmem ja mugavam. Arvasin, et 16 tolli on igatepidi ikka mugavam ja pehmem. Muidugi oleneb ka rehvi tootjast ja mudelist mugavus, aga isiklikult ostan enda autole ainult õige kaaluindeksiga rehve, et mugavam sõita oleks. Ehk 91 oleks massiindeks mida mina eelistan ning võimalusel eelistan madalamat kiiruseindeksit näiteks V(240km/h) on suht madal suveka kohta juba.
C5-l peaks ka 91 olema sobilik.

https://www.car.info/en-se/audi/a6/c5-102962/specs


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.18 13:12 Tsiteeri


Kõik oleneb ka rehvitootjast ja muide ka konkreetsest rehvipartiist. Paljud rehvimüüjad on pikemat aega hädas müüdud soodsa hinnaga rehvidega, millel on probleem ka rehvile kaasa tikitud speksiga lubatud koormustel.
Põhiline klientide kaebus seisneb selles, et kui auto on seisnud üle 4-6 tunni kuskil ja alustada sõitmist siis auto teeb 5-10 minutit teel plöta-plöta üles-alla enne, kui läbi vajunud ovaalistunud rehviraamistik "pöörleva olukorraga" jälle kohaneb. Hiina rehvide kohta on see juba habemega teema, aga kui seda teevad ka hea brändi nimega rehvid juba siis pole millestki enam nagu rääkida.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 24.05.18 04:56 Tsiteeri


Neljakandistunud rehve olen täheldanud Hankook V12 Evo2 ja Federali rehvidel, samas Goodridel pole sellist muret olnud (rehvid on uued).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 24.05.18 06:11 Tsiteeri


Hetkel oli plaan selline, et uuteks rehvideks võtaks Sava Intensa UHP 2 rehvid. Internetis leiduva info põhjal tundub, et üldiselt on tagasiside nende suhtes positiivne.

Kas piiripeal koormusindeksiga rehvide kasutamisega võib kaasneda ka kiirem kulumine? St, kas neil XL rehvidel on vaid küljed tugevemad või mustri enda osa ka?

Avastasin dokumentidest, et veermiku kontrollis prinditi kunagi välja selle auto reaalsed teljekoormused. Mainiks ka ära, et autos oli testimise hetkel julgelt 100+ kg mees.

https://i.imgur.com/rG4fWhx.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 24.05.18 06:25 Tsiteeri


Kui tehas näeb ette sellist indeksit, siis ei saaks öelda, et piiri peal. Kulumise kohta ei oska öelda. Pole sama rehvimudelit ja mõõtu erinevate indeksitega tarbinud. Kui sa leiaksid sellised tehnilised andmed C5 kohta nagu see link, siis võiks vist kindlam olla selles.
See on C4 kohta tehase tehnilised andmed: https://www.dropbox.com/s/ngw1xvyq9bl5ss7/1996_10_a6av_c4_25tdiquattro.pdf?dl=0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 27.07.18 10:44 Tsiteeri


Panen siia teiste jaoks ka kirja enda teema lahenduse. Võtsin siis ikkagi juuni alguses need Sava Intensa UHP2 225/45 R17 91Y rehvid ära. Natuke jäi see koormusindeksi teema küll kripeldama, kuid tagantjärgi võib öelda, et toimivad küll C5 all. Mõni aeg tagasi käisin selle autoga suhteliselt täislastis Austrias ära ja ei saa öelda ühtegi kehva sõna antud rehvide kohta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.18 20:09 Tsiteeri


Koormusindeks on number, kuni milleni tootja garanteerib asjade toimimise nii, nagu nad toimima peavad. Koormusindeksit ületades tootja ei garanteeri, et rehv vastu peab. See ei ole mitte "kõlblik kuni" vaid pigem "parim enne".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]