Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI V6 kõrgsurvepumpadest. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 6213)
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.01.14 23:15 Tsiteeri
2.5 TDI V6 kõrgsurvepumpadest.



Kuna väga vähe liigub selle kohta infot, siis arutaks selles teemas seda.

Nimelt siis sai jama alguse sellest, et ostetud auto mis oli müügis kõrgsurvepumba veaga.

Veakood oli selline:

01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump
37-00 - Faulty

Ja autoks A8 1998 2.5TDI 110kW AFB

Sai siis pump lahti kiskuda ja ära vahetada pumba sees oleva pöörlemis anduri. Auto ikka ei lubanud isegi mitte käivitades.

Täna sai tuua Audi A4 pealt teine pump, koodiga 059 130 106 C(X). Külge pannes oli mootoris veakood, et ei saa ühendust pumba ajuga. Selge, vale pump.

Kuna omal oli pump koodiga 059 130 106 D, siis sai uurima hakata mis vahe neil on. Tulemus:

059 130 106 D(X) AFB
059 130 106 B(X) AKN Schaltgetriebe
059 130 106 C(X) AKN Automatik
059 130 106 E(X) AKE (A6 bis Mj. 2001, A6 Allroad bis Mj. 2005, A4 bis Mj. 2002)
059 130 106 J(X) AYM, BFC, BCZ (bei A4 nur AYM, BFC und BCZ mit Automatik),
AYM bei SuperB
059 130 106 JV AYM und BFC bei A4
059 130 106 K(X) BDH und BDG bei VW Passat 3BG und BDG bei SuperB
059 130 106 K(X) BDH bei A6 und A4 (A4 BDG mit Schaltung)
059 130 106 M(X) BDG bei A6 (A4 BDG mit Automatik)
059 130 106 L(X) BAU bei Passat 3BG
059 130 106 L(X) BAU und AKE bei A6 (bei A6 AKE ab Mj. 2002,
A4 BCZ mit Schaltung, A4 AKE ab Mj. 2003)

Nüüd siis küsimus, et kas VCDS kaabliga saan mootori ajule selgeks teha, et nüüd küljes C(X) lõpuga pump? Või pean panema ka selle A4 mootoriaju. Või siiski otsima D lõpuga pumba?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.01.14 09:13 Tsiteeri


See pumba asendianduri viga on üsna konkreetne ja ilma pumba pöörlemise signaalita mootor käima ei lähegi, võibolla oleks ikkagi sealt lihtsam edasi liikuda?

Pumba ja ajukoodidest ei tea ma midagi, kuid kas mitte mingist ajast alates need asjad kuidagi immoga seotud ei ole?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 07.01.14 11:40 Tsiteeri


Peale pöörlemisnduri vahetust sai vahetada ka kogu pumba elektroonika osa, kuid ka sellest abi ei olnud. Pumpa õhutades ja mootorit käiates ei tulnud torrudesse sellist laksu nagu tavaliselt tunda on. Ja puump ei hakanud ka ise kütet peale imema. Eile peale pandud pump käega pööritades vähemalt imes kütet peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.14 23:32 Tsiteeri


Õpeta pump ajuga suhtlema, tehtav asi vag-com kaabliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 07.01.14 23:36 Tsiteeri


Oskad sa juhendada täpsemalt või mingi juhtlõnga kätte anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.14 13:18 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 08.01.14 13:48 Tsiteeri


Pump peaks olema immoga seotud alates 2002, see juhend paistab olevat ainult nende autode kohta, millel on immoga pump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 23.02.14 21:07 Tsiteeri


Äkki keegi targem oskab öelda, et kas on kõrgsurvepumpatel ka vahet kas ta on tulnud automaatkasitga või manuaalikastiga auto pealt?


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 25.02.14 07:20 Tsiteeri


Tõstaks ka teema ülesse ja küsiks targematelt nõu. Nimelt käes üks masin mis arvatavasti pumba veaga, pumba koodiks peaks olema mootori koodi järgi 059 130 106 D(X) AFB
Olemas teine sama masin kõrval millel korras pump ja koodiks 059 130 106 C(X) AKN Automatik pealt pärit.

Nii kerge küsimus kas AFB peal hakkab AKN-i pump toimetama või ei tee mootori ajuga koostööd? Samas kui panna ka AFB-le AKN-i pump + mootoriaju siis on lootust asi toimima saada?


Parimat!


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.07.18 06:23 Tsiteeri


Ei leia seda tähega lõppevat koodi ühe Audi pumba pealt, on vaid number 0986444073. Google põhjal võiks see vastata koodile 106L ja oleks nagu mingi Boschi taastatud pump. Oskab keegi midagi arvata sellest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 07.07.18 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ei leia seda tähega lõppevat koodi ühe Audi pumba pealt, on vaid number 0986444073. Google põhjal võiks see vastata koodile 106L ja oleks nagu mingi Boschi taastatud pump. Oskab keegi midagi arvata sellest?


Logid vcds-iga mootori juhtajusse ja seal pumbakood loetav kohe. Näed ära koodilõpu ja mis täht.

Kui pumbal koodilõpus on X siis see tähendab taastatud pumpa. Olen paigaldanud mitu taastatud pumpa ja sõidavad siiani.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 10.07.18 13:13 Tsiteeri


Mul üks a4 b6 2.5 diisel. 6manuaal quattro
Külmalt puterdab ennast käima.
Pumba kood on 059130106lc150
Mklline siis õige on L või C lõpus
Veakoodiks on p1175 35 10 ja 00550


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]