õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 08.02.05 19:21
|
|
|
2,0 doch sureb välja
lugu järgmine,tühikäigul töötab mootor ideaalselt,kuid kui sõites gaas maha lasta ja käik välja võtta,sureb mootor välja. Õhu- ja vaakum voolikud on
kontrollitud,lisaõhku ei saa.2 päeva tagasi tehtud ülevaatusel olid mootori co ja kõik muud andmed ülevaataja sõnul samuti ideaalsed.NB probleem oli
juba enne ülevaatust.Mida teha?Auto ise audi 100 94st aastast.
|
|
|
-bombek-
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 08.02.05 19:29
|
|
|
mis sul sisse pritse w???
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 08.02.05 20:13
|
|
|
pritse ikka
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.02.05 20:36
|
|
|
Probleem võib vabalt olla näiteks vigases õhulugejas. Samas infot on liiga vähe, et midagi konkreetsemat oletama hakata.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 08.02.05 20:45
|
|
|
spetsialistid ütlesid et sellel pole kohe kindlasti õhulugejat, arvasin algul ise ka et selles on viga.
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 08.02.05 20:55
|
|
|
Põhimõtteliselt võib tühikäigu mootor ka sellist pulli teha ja doch mootoril peaks ikka õhulugeja olemas olema.
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 08.02.05 21:07
|
|
|
õhulugeja kohta öeldi mulle kahest kohast et seda pole aga kahtlustati mingit segusiibri andurit,ausalt öeldes jään vastuse võlgu kus ta üldse asub
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.02.05 22:42
|
|
|
Sellepärast pakkusin, et minu masinal oli täpselt samasugune viga ja lahenes probleem voltmeetri abil õhulugejat häälestades.
Kui sellist asja sinu masinal pole siis on tegemist ilmselt karburaatormootoriga? Samas minu meelest 94'ndal audidel kasutati juba seda pihustiga
karburaatorit mida monopritseks nimetatakse ja ka sellisel asjal peaks ju õhulugeja mingil kujul eksisteerima?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.02.05 00:13
|
|
|
2.0 16V DOHC mootor (ACE) on raudselt elektroonilise Motronic hargpritsega. Et sisseimetava õhu sisse sobivat kogust kütust pritsida, on seal ka
raudselt õhulugeja. Olgu ta siis teostatud siibri asendit mõõtva reostaadina või kuumutatava takistustraadina.
See on juba piisavalt tark mootor, et juhtme otsas vigasid välja lugeda. Seega mine diagnostikasse.
Bensiinifiltrit on kunagi vahetatud?
|
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 09.02.05 08:14
|
|
|
Ok,aga oskad äkki öelda,mis selle õige vidina nimi võiks olla, ma läheks ostaks selle ära ja prooviks mis teeb.On ta siibri reostaat,siibri
andur,tühikäigu regulaator,õhulugeja või veel midagi muud.Diagnostikasse on suht raske tulla,elan nimelt mättal.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.02.05 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
2.0 16V DOHC mootor (ACE) on raudselt elektroonilise Motronic hargpritsega. Et sisseimetava õhu sisse sobivat kogust kütust pritsida, on seal ka
raudselt õhulugeja. Olgu ta siis teostatud siibri asendit mõõtva reostaadina või kuumutatava takistustraadina.
See on juba piisavalt tark mootor, et juhtme otsas vigasid välja lugeda. Seega mine diagnostikasse.
Bensiinifiltrit on kunagi vahetatud? |
sorri OT pärast, aga kindlasti ei ole tegemist elektroonilise hargpritsega vaid mehaanilise pritsega millel on elektrooniline kontroll (KE- motronic)
nii, et seal on lapakaga õhumõõtja ja pritsepea ühes korpuses.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.02.05 09:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: õnnetu
õhulugeja kohta öeldi mulle kahest kohast et seda pole aga kahtlustati mingit segusiibri andurit,ausalt öeldes jään vastuse võlgu kus ta üldse asub
|
Ilmselt pidasid nad silmas seda reostaati (potekat) mis asub pritsepea juures, mis määrab ära õhumõõtja lapaka asendi.
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 09.02.05 09:31
|
|
|
tänud samru,sinu jutt peab paika see on tõesti mehhaaniline pritse lähen vaatan kas saan kuskilt selle reostaadi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.02.05 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: õnnetu
Diagnostikasse on suht raske tulla,elan nimelt mättal. |
Aga sa märgi see siis ka oma profiili, teistel on nii lihtsam sulle nõu anda.
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
sorri OT pärast, aga kindlasti ei ole tegemist elektroonilise hargpritsega vaid mehaanilise pritsega millel on elektrooniline kontroll (KE- motronic)
nii, et seal on lapakaga õhumõõtja ja pritsepea ühes korpuses. |
No ok, lihtsalt mulle ei mahtunud pähe, et keegi võiks arvata, et 16V kone peale on monopritsungit pandud.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 09.02.05 11:49
|
|
|
kontrolli sellise peene nimetusega asja nagu "closed throttle position switch", ehk siis sulgunud gaasisiibri lülitit. Jääb selline mulje et aju ei
saa sellet lülitilt teadet, et nüüd tuleb üle minna tühikäigure˛iimile.
Asub see "switch" gaasisiibri võlli peal.
|
|
|
õnnetu
huviline
Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw
|
postitati 09.02.05 15:48
|
|
|
asi korras,viga oli tühikäigumootori kinni jäänud klapis, igaljuhul tänud kes vastasid ja nõu andsid
|
|
|