Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,0 doch sureb välja (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1405)
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

sad.gif postitati 08.02.05 19:21 Tsiteeri
2,0 doch sureb välja



lugu järgmine,tühikäigul töötab mootor ideaalselt,kuid kui sõites gaas maha lasta ja käik välja võtta,sureb mootor välja. Õhu- ja vaakum voolikud on kontrollitud,lisaõhku ei saa.2 päeva tagasi tehtud ülevaatusel olid mootori co ja kõik muud andmed ülevaataja sõnul samuti ideaalsed.NB probleem oli juba enne ülevaatust.Mida teha?Auto ise audi 100 94st aastast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-bombek-
huviline



Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 08.02.05 19:29 Tsiteeri


mis sul sisse pritse w???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 08.02.05 20:13 Tsiteeri


pritse ikka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.02.05 20:36 Tsiteeri


Probleem võib vabalt olla näiteks vigases õhulugejas. Samas infot on liiga vähe, et midagi konkreetsemat oletama hakata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 08.02.05 20:45 Tsiteeri


spetsialistid ütlesid et sellel pole kohe kindlasti õhulugejat, arvasin algul ise ka et selles on viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 08.02.05 20:55 Tsiteeri


Põhimõtteliselt võib tühikäigu mootor ka sellist pulli teha ja doch mootoril peaks ikka õhulugeja olemas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 08.02.05 21:07 Tsiteeri


õhulugeja kohta öeldi mulle kahest kohast et seda pole aga kahtlustati mingit segusiibri andurit,ausalt öeldes jään vastuse võlgu kus ta üldse asub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.02.05 22:42 Tsiteeri


Sellepärast pakkusin, et minu masinal oli täpselt samasugune viga ja lahenes probleem voltmeetri abil õhulugejat häälestades.
Kui sellist asja sinu masinal pole siis on tegemist ilmselt karburaatormootoriga? Samas minu meelest 94'ndal audidel kasutati juba seda pihustiga karburaatorit mida monopritseks nimetatakse ja ka sellisel asjal peaks ju õhulugeja mingil kujul eksisteerima?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.02.05 00:13 Tsiteeri


2.0 16V DOHC mootor (ACE) on raudselt elektroonilise Motronic hargpritsega. Et sisseimetava õhu sisse sobivat kogust kütust pritsida, on seal ka raudselt õhulugeja. Olgu ta siis teostatud siibri asendit mõõtva reostaadina või kuumutatava takistustraadina.
See on juba piisavalt tark mootor, et juhtme otsas vigasid välja lugeda. Seega mine diagnostikasse.
Bensiinifiltrit on kunagi vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 09.02.05 08:14 Tsiteeri


Ok,aga oskad äkki öelda,mis selle õige vidina nimi võiks olla, ma läheks ostaks selle ära ja prooviks mis teeb.On ta siibri reostaat,siibri andur,tühikäigu regulaator,õhulugeja või veel midagi muud.Diagnostikasse on suht raske tulla,elan nimelt mättal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.02.05 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
2.0 16V DOHC mootor (ACE) on raudselt elektroonilise Motronic hargpritsega. Et sisseimetava õhu sisse sobivat kogust kütust pritsida, on seal ka raudselt õhulugeja. Olgu ta siis teostatud siibri asendit mõõtva reostaadina või kuumutatava takistustraadina.
See on juba piisavalt tark mootor, et juhtme otsas vigasid välja lugeda. Seega mine diagnostikasse.
Bensiinifiltrit on kunagi vahetatud?


sorri OT pärast, aga kindlasti ei ole tegemist elektroonilise hargpritsega vaid mehaanilise pritsega millel on elektrooniline kontroll (KE- motronic) nii, et seal on lapakaga õhumõõtja ja pritsepea ühes korpuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.02.05 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: õnnetu
õhulugeja kohta öeldi mulle kahest kohast et seda pole aga kahtlustati mingit segusiibri andurit,ausalt öeldes jään vastuse võlgu kus ta üldse asub


Ilmselt pidasid nad silmas seda reostaati (potekat) mis asub pritsepea juures, mis määrab ära õhumõõtja lapaka asendi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 09.02.05 09:31 Tsiteeri


tänud samru,sinu jutt peab paika see on tõesti mehhaaniline pritse lähen vaatan kas saan kuskilt selle reostaadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.02.05 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: õnnetu
Diagnostikasse on suht raske tulla,elan nimelt mättal.

Aga sa märgi see siis ka oma profiili, teistel on nii lihtsam sulle nõu anda.
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
sorri OT pärast, aga kindlasti ei ole tegemist elektroonilise hargpritsega vaid mehaanilise pritsega millel on elektrooniline kontroll (KE- motronic) nii, et seal on lapakaga õhumõõtja ja pritsepea ühes korpuses.

No ok, lihtsalt mulle ei mahtunud pähe, et keegi võiks arvata, et 16V kone peale on monopritsungit pandud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 09.02.05 11:49 Tsiteeri


kontrolli sellise peene nimetusega asja nagu "closed throttle position switch", ehk siis sulgunud gaasisiibri lülitit. Jääb selline mulje et aju ei saa sellet lülitilt teadet, et nüüd tuleb üle minna tühikäigure˛iimile.

Asub see "switch" gaasisiibri võlli peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
õnnetu
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Hiiumaakas
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.0 doch 16v 103kw

postitati 09.02.05 15:48 Tsiteeri


asi korras,viga oli tühikäigumootori kinni jäänud klapis, igaljuhul tänud kes vastasid ja nõu andsid :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]