Tsitaat: | Algselt postitas: erko009
Lugu selline, et kui auto on praeguse ilma juures ühe öö garaazis seisnud siis hommikul käivitamisel peab sidurit päris kaua all hoidma. Kui seda ei
tee siis auto nagu tahaks minema sõita( kuigi käiku sees pole) Äkki keegi teab öelda , et mille see häda on? |
Sa oled tõenäoliselt vahetanud regulaarselt küll piduriõli jt vedelikke, kuid pole peale Saksast toomist raatsinud vist käigukastis õli vahetada ? Need paksud õlid (või tont teab mida sinna on pandud, nt kulunud käigukasti
undamise peitmiseks) lihtsalt ei sobi meie kliimasse. Endale läks selline õlide vahetamata jätmine eelmise auto puhul maksma roolivõimulati, kuna koju
Soome tulles ootas ees -42 kraadine pakane ning järgmine hommik järgnes auto käivitamisele ja lati simmerlingide laialilendamisele pumbarihma
mahavõtmine (sellise külma käes), enne kui tööle sai sõita, et mitte
pumpa ennast kah p***e keerata...
PS: kui sõidad rohkem lühikesi otsi, säästaksid käigukasti korraliku vedela täissünteetilise õli panekuga raha suht kiiresti tagasi ka langenud
kütusekulu arvelt
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|