Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.02.05 18:10
|
|
|
K:audi 80 87a kas on sissepritsega?
tahaks osta kuid enne küsin et kas A 80 1.8 87a on sissepritsega või karbussiga.ehk keegi teab
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.02.05 18:18
|
|
|
arvan, et mõlemat varianti on. Isen olen näinud 87a. Audi 80 sissepritsega. Ise sõidan 88 aasta omaga ja see on karbussiga. Äkki said natuke abi
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.02.05 18:26
|
|
|
sain lootus.st- tahan osta seda autot kuid karpaga nagu ei soovi
|
|
|
Alz-J
huviline
Registreerunud 18.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 02.02.05 19:17
|
|
|
Mul `87 1.8 ja on karbaga - sitt lugu sellega
Karbussi patja vahetasin kolm korda kahe aasta jooksul (300-400.-/tk.). Siis lõikasin karb. kinnituspoldid tiba lühemaks ja siiani on muretu
olnud.
A pritse kindlasti ökom!
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.02.05 22:30
|
|
|
See padja viga on jah neil karbussiga audidel. Mul sama jama olnud!
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 03.02.05 08:55
|
|
|
samas see karpaga(KEIHIN I) variant on odavam pidada. Omanud sellist 9 aastat ja võrreldes K-Jetronikuga on toitesüsteemi tükkidest vaja läinud ainult
sedasama kummipatja 2 korda ca 315 EEK/tk. See eest K-Jetronik kui nöökima hakkab......ainuüksi orig. lamdaandur maksab juba ca 1500....2000 EEK,
tühikäigu õhuklapp ca 4000 EEK, pihusti ca 900 EEK/tk, benapump ca 2500 EEK jne, neid "pudinaid" seal piisavalt.
Ahjaa korra vahetasin benapumba ka....360 EEK/tk(B-osa).
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 03.02.05 09:12
|
|
|
sõbral 66 kw karpa ja bensu võtab nagu tõukeratas.
|
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 03.02.05 09:41
|
|
|
Krt. mul 65 Kw ja karpa, kuid bensu võtab kuskil 10/100 linnas. samas küsiksin, et millise käiguga on kõige ökonoomsem sõita. Kuulnud olen, et
viiendaga, kuid samas koormab see ju mootorit rohkem, või ma eksin? Näiteks tuttaval on vW golf 3 millega peavad pöörded koguaeg üle 2500 olema, sest
muidu hakkab piiksuma. Sellisel juhul ei ole ju mõtet rääkida vieenda käiguga linnas sõitmisest. Kõnealla tuleb ainult kolmas käik. Mis siis on kõige
otstarbekam? 3, 4 või ikkagi 5 käik?!
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 03.02.05 10:15
|
|
|
mul ka see 65 kW versioon (mootor SF) ja linnas 5-da käiguga kusagil 1600....1800 rpm kiirusel ca 60 kella järgi. Kui mootoris detonatsiooni ei kuuldu
pole häda midagi. Ma arvan põhiline selliste madalate pöörete juures on käigukasti paiskõlitus. Kuid kui kastis õli normis on peaks ka see toimima.
Aga eks teadjamad mehed oska täpsemalt vastata.
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 03.02.05 11:20
|
|
|
5 käigu juures kui kiirus on umbes 50 km/h, siis tahhomeeter näitab umbes 1200 pööret. Selline loll küsimus, et mille järgi seda öelda ja vaadata kas
on mootor mingi SF või midagi muud?
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 03.02.05 14:09
|
|
|
nii, minu omal käigukast AKM= peaülekanne 4,222; V-käik ülekandearv 0,683; rehvid 185/65R14 teeb kokku 1200 rpm-i juures 46,75 km/h. Samas 1600 rpm
annab 62,3 km/h. See oli siis arvutuslik.
Mootori ja käigukasti tähised on B3-l pagasiluugi siseküljel asuval kleepsul kirjas koos varustustaseme ja värvikoodiga. Seda juhul kui see kleeps
seal alles on.
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 03.02.05 15:38
|
|
|
ok niisiis on mõlemaid
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 03.02.05 17:16
|
|
|
Ühesõnaga (tegelikult kyll kahe) On Mõlemaid variante
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 04.02.05 14:36
|
|
|
aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit?
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 04.02.05 22:20
|
|
|
Krt vot selle kohta ei oska kyll midagi öelda. Sissepritset peaks minu teada ainult i - tähistama, aga võin ka eksida. Pealegi arvan , et sissepritse
puhul peaks tal märksa rohkem kW olema. Isegi mul karburaatoriga KW on 65. Ise olen näinud 88.a. audi 80 1.8 sissepritsega ning sellel oli 83 KW.
|
|
|
Audi 18
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 05.02.05 15:22
|
|
|
olgu siis
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 05.02.05 15:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi 18
aga kirjutatud on 1,8 E (55kw)kas see E täht tähendab pritsungit? |
kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung)
|
|
|
|
Al
huviline
Registreerunud 30.09.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B3 ja C4 Audid
|
postitati 05.02.05 20:06
|
|
|
Minu audi80-nel on 1,6 karpa ja tal kah 55kw ,kas tõesti on 1,8 monopritsungil kah 55 kw ,arvasin et peaks ikka rohkem olema.E on Einspritsung
(sissepritse ) ,mitte entspritsung(tähendaks tõlkes ära pritsimist .Selline
küsimus kah veel ,et kas 1,6 -sel motol mingil viisil mõne kw kah lisada saaks,pole vist eriti võimalik ega ka eriti mõttekas või?Aga kas
teoreetiliselt saaks?
|
|
|
irbusk
huviline
Registreerunud 25.11.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1,8 91.a.
|
postitati 06.02.05 09:54
|
|
|
Mul on monopritse ja 66kw.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.02.05 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
kui on E, siis on tegemist monopritsungiga (Entzpritsung) |
Ei, saksa keeles on Einspritzung, inglise keeles Injection. Seda, kas ta on mono- või harg-, sellega ei kirjeldata.
|
|
|
|