On kellelgi kogemusi. Ilmselt on vist läbi õlirõngad kuna kõik muu on juba ära remdnitud. Õli kulub ka umbes 1l 2000km peale. Auto ei tossa
absoluutselt ainult kui siis tuleb auru kogu aeg. Õliks Castrol poolsünt. Eile võtsin välja varda peale pikemat sõitu ja nuusutasin õli tundud
bensiini lõhnaga. Kas keegi teab kui lihtne on vahetada kolvirõngaid ja kas kui neid vahetada peaks ka saaled ära vahetama? Kas teeb see et bena
õlisisse sattub ka muudele detailidele liiga??? Autoks siis c4 2,8 quattro 128kw aah mootor
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
postitati 02.02.05 09:43
Sõidad ilmselt palju lühikesi otsi, mis tõttu ei saavuta moto töötemperatuuri ning põlemata kütus valgub õli hulka. Mina Sinu asemel ootaks rõngaste
vahetusega. Kui nüüd pikk ots maha sõita, aurustub see bensiin sealt õli seest ise ära. Kui asi nii, soovitaks Defa elektrilist blokisoojendust,
muidugi samas on meie talved nii nagu nad on!?
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 02.02.05 10:06
Niikaua kuni sul mootoris õli iseenesest juurde ei tule, ära muretse.Ja proovi selle poolsündi asemel miskit muud asja.Äkki kulutab siis vähem.
audi2.3e
huviline
Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6
postitati 02.02.05 12:42
Minu oma aurab ka kogu aeg. Linnas valgusfoori taga seistes ei paista auto väljagi.Olen 2 korda esinduses käind nende sõnul kõik ok. Ükski teine auto
pole nii aurand (pole vahet kas mootor soe või külm või väljas +10 või -10)
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
postitati 02.02.05 18:07
Mul ka kui hommikul sõitma lähen siis aurab päris kõvasti ja kui kusagilt suurest kallakust üles sõidan siis vesi lausa tilgub sumpast
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]