veiks
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 2,3
|
postitati 30.01.05 18:40
|
|
|
plokikaane tihendi vahetus
Vaja oleks teada siis üks hea remondi töökoda, kus saaks oma audi viia.
Juhtus siis selline asi, et jahutusvedelik kadus paisu paagist ära... ja arvata on et mootorisse... ...
Et siis keegi oskaks soovitada mingit kohta.....
Suured tänud
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 31.01.05 07:38
|
|
|
kõigepealt kontrolli muid võimalusi nt lekkiv radikas
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.01.05 13:40
|
|
|
Kui mootorisse siis peaks õli ka halli värvi olema.
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 31.01.05 14:21
|
|
|
kus kandis asud?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
veiks
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 2,3
|
postitati 01.02.05 18:34
|
|
|
Õemees lihtsalt reageeris üle, kuna sõbral oli taoline laks olnud, et võttis ummistuse ette ja siis surus jahutusvedeliku läbi plokikaane tihendi.....
Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja
jahtudes tagasi...
Kuid mingi poomine ikka ennem mootoris oli..... nii minuti jagu ja päris ära ehmatas.... kuid siis jäi järgi ja mootor töötas ilusti edasi.......
lähen teen ikka diagnostika ära..... vähemalt asjad selged.
Õli hall ei ole.... kuid ega ta päris korralik ka ei ole.. Viin ta kõigepealt Laagri maksimarketi vasta, kuna seal kõige lähem teenindus..... eks
edasine paistab
Tänud teile!
|
|
|
Rix99
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3
|
postitati 01.02.05 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veiks
Arvatavasti on lihtsalt õhk sees, mis mängib...... Valasin uuesti täis ja panin mootori käima.... jah vesi kadus kuid tuli mootori seistes ja
jahtudes tagasi...
Paisupaagist ei tohiks midagi kuhugi kaduda ja pärast tagas tulla. |
|
|
|
darkSlide
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 02.02.05 23:19
|
|
|
mul kadus ka, mootorisse polnud läinud ja uus vedelik pole ka kusagile kadunud :p
|
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 08.02.05 08:06
|
|
|
tõenäoliselt tuleb ka omal tihendi vahetus ette võtta. kui palju aega töökojas sellele kuluda võiks?
ainult quattro
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 09.02.05 13:39
|
|
|
tihendi vahetuse aeg oleneb mootori tüübist. kui see töö juba ette võtta tasuks kindlasti kaan survestada ja kontrollida ega kõver pole..vajadusel
lihvida.
kui tallinnas asud või tihendi vahetamisel aidata
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
pnen
huviline
Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.05 16:41
|
|
|
krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on äkki plokikaane tihendiga midagi
tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma
korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on
jälle maru must.
|
|
|
jansa
huviline
Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,6
|
postitati 11.02.05 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pnen
krt ,mulle tundub ka ,et mu autol on äkki plokikaane tihendiga midagi
tegu.
Kui mootor töötab ja on korralikult soe ja radika kork on peal,siis ylemine jahutustoru muutub täiesti kõvaks,yhesönaga systeemi tuleb surve.Kui ma
korgi maha keeran, on näha ,et paisupaaki hakkab ylevalt peenikesest torust jooksma õhusegust tosooli. Samas õli on kyll enam vähem, aga tosool on
jälle maru must. |
Mootori (jahutusvedeliku) soojenedes (toimub paisumine) peabki jahutussüsteemi väike surve sisse tulema, see, et voolik "kõvastub" on normaalne. Kui
ma ei eksi, siis peaks paisupaagi korgis asuv klapp avanema 0,8 atisel survel, kuni sinnani on kõik norm, kui töösooja mootoriga paisupaagi korgi
vahelt auru ei tule, on surve normi piires eeldusel et kork on korralik!(minu tõld läks peetis paisupaagikorgiga keema ennem kui ventikas tööle
hakkas, vt koolifüüsika: vedelike keemine surve all) Kui süsteem saaks plokikaane tihendist ehk siis silindrist survet, tekib rõhk jahutussüstemi ka
külma mootoriga, lisaks õhumullikesed, jne. Samuti jookseks mootori seismise ajal katkisest tihendist silindrisse jahutusvedelik, lõpuks jõuaks see
karterisse ja summutisse(käivitades), neis kohtades on jahutusvedeliku olemasolu raske MITTE märgata, vat siis on plokikaane tihend peetis. See, et
jahutusvedelik on hägune pole eriline dragöödia, vaheta lihtsalt vedelik ära. Üldiselt on plokikaanetihendi puhul vastupidi(jah.vedelik sattub õli
sisse) aga siiski, oleks see plokikaane tihendi jama (õli sattumine jahutussüsteemi), ujuks sul paisupaagis tõsine s*tt, e emulsioon e, õli ja
jahutusvedeliku segu e hallikas-beezikas ollus, samasugune näeks välja ka õli karteris. Pnen, sõida rahulikult edasi, pole sel plokikaanetihendil häda
miskit.
.
|
|
|
|
pnen
huviline
Registreerunud 07.02.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.05 19:38
|
|
|
jah, ega ei tasu vist enne yldse midagi torkkida ,kui päris peetis on.
|
|
|