trivor
huviline
Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.05 22:47
|
|
|
Mootori külmalt käivitus
mure siis siuke: et kui mootor külm, siis ei taha hästi käivituda. Läheb küll nagu korraks käima, kuid kohe sureb taas välja. Ja niimoodi miski kymme
korda järjest, kuni jääb käima, ja siis käib korralikult. Ja soojalt läheb ilusasti käima. Ja see ei sõltu ilmast. Vahepeal paar nädalat oli korras, a
nüüd hakkas taas jamama.
Oskab keegi nõu anda?
Autoks audi 80, B3, 83kw.90 aasta
|
|
|
aq200
huviline
Registreerunud 21.01.05
Kasutaja on eemal
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.01.05 06:11
|
|
|
Võta külmkäivitus pihustil ots tagant ära ja vaata kas sinna utleb külma mootoriga vool peale,siis kui starterit annad.
Eraldi olev pihusti,sinise pistikuga.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 26.01.05 10:16
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.
Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid
variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis
hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.
Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt
võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.01.05 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.
Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid
variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis
hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.
Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt
võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...? |
Sellele tühikäigu stabiliseerimise klapile ei peagi stabiilset pinget peale tulema, voolu saab see impulssidena, seega tavalise testriga sealt pealt
niimoodi mingit pinget mõõta ei saa. Reguleerib selle asja tööd (vähemalt sigaril) juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja
temperatuurianduritega. Temperatuuriandur peaks olema nii vanal masinal lihtsalt lüliti mis rakendus mingi nullilähedasel temperatuuril. (enam ei
mäleta millisel).
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 26.01.05 11:40
|
|
|
Tsitaat: |
juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja temperatuurianduritega.
|
Huvitav kus kupeel selline asi võib olla?
|
|
|
|
geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 12:13
|
|
|
Kontrolli termoandurit
Oli taoline probleem kunagi, et külmalt turtsus ja tahtnud käia. Selgus, et termoandur andis ajule sooja mootori infot, mistõttu mootor ei töötanud
ettenähtud külmal reziimil suurematel pööretel.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.01.05 12:57
|
|
|
Tsitaat: | Huvitav kus kupeel selline asi võib olla? |
Ma millegipärast arvan, et sama koha peal?! See on selline umbes kahe pika relee mõõdus karbike millel reeglina on oran˛ kleeps peal. Proovi
kõigepealt (eeldusel muidugi, et tegemist on vana mehhaanilise pritsega) temp anduri otsad kokku panna, sellisel juhul peaks ta olema "külmas"
reziimis ja tõstma pöördeid.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 26.01.05 13:10
|
|
|
muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid.
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 26.01.05 14:03
|
|
|
Audi 80 b3 ja 83 kw puhul on suht tõenäoline see parempoolne pistik (õhulugeja küljes, õhu filtri peal) ja selle küljes olev andur. Või siis suht
realne selle tüübi puhul et CO kruvi on ise paigast liikunud
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.01.05 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid. |
Siis on ju ilmselt termoanduri viga. Ma eelmise igapäevasõidukiga (A200) ka täpselt samade asjadega jändasin, (lõpuks sain ikka korralikult tööle ka)
see andur oli forsis miskit 100.- kandis. Kontrollida on teda tubastes tingimustes ka väga lihtne, vaja on vaid külmkappi ja testrit. Praeguste
ilmadega saab ka hommikul õues kontrollida.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
trivor
huviline
Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 17:37
|
|
|
ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal
surkima hakata
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 26.01.05 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: trivor
ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal
surkima hakata |
Hannes Krikk, OÜ Speedster, Tallinna ARK taga.
|
|
|
trivor
huviline
Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 18:18
|
|
|
oskab keegi numbrit öelda?
|
|
|
trivor
huviline
Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.05 18:54
|
|
|
ok, juba leidsin
kui vähegi kasutada otsingut, seega annan ka siia numbri igaks juhuks: 56565458.
a oskab keegi öelda, hindadest seal?
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 27.01.05 07:56
|
|
|
Hind on näo järgi!
|
|
|
|
trivor
huviline
Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.05 21:32
|
|
|
no nii. käisin speedsteris hannese juures ära
hannes kohe võttis testri väja, vahetas termostaadi anduri ära, ja asi töötab nyyd väga hästi ja kokku läks aega miski 10 min
a enne seda käisin sama murega forsis, seal üleoleva suhtumisega öeldi, et mine käi diagnostikas, siis asi selge, mis viga, ja siis alles hakkame
remontima.
|
|
|