Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.2tQ - 1989 - kerms (Vastuseid: 132 | Vaatamisi: 29974)
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 11.01.17 08:28 Tsiteeri


Normaalne, hea, et ikka toimetad ta kallal.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 13.01.17 21:34 Tsiteeri


See pardatsoki pilt teeb murelikuks, loodame, et rotid juhtmetega maiustanud pole, sest tavaliselt nad kipuvad ikka ka neist suuremaid ja väiksemaid ampse võtma.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 14.01.17 15:30 Tsiteeri


Kahjuks tundub, et nad türblid on ikkagi juhtmete kallal maiustanud, kompu ja autocheck vilgutavad igasugu võimalikke asju.
Täna ülevaatusel käidud - success

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/445/011072284527089.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 02.02.17 21:47 Tsiteeri


Tagumised supordid said ka kapitaalse remondi enne ülevaatust, pisut liivapritsi ja värvi. Pluss uued käsipiduritrossid.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/01107497293091b.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/0110749727bba22.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/0110749723b1832.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/0110749721981bd.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/0110749719e41f1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 02.02.17 21:54 Tsiteeri


Hetkel lund nkn pole, auto garages ja seis selline

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/499/0110749731396da.jpg

Pihustid välja kistud, pesad välja keeratud. Pöörded mängisid meeletult juba löpus, vahepeal oli kohal seistes 1800-2000 pööret. Hakkasin kapoti all ringi vaatama ja leidsin tõenäoliselt vähemalt ühe suure põhjuse, nimelt ei olnud üks pihusti üldse pesas seeski. Liikus sisse välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 03.02.17 18:10 Tsiteeri


El. süüdet/pritset ikka veel ei ole? :o


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 03.02.17 18:52 Tsiteeri


Ei ole jah kahjuks, auto enamus ajast seisab ka, raha lendab igasse ilmakaarde aga Audile kuidagi pihta ei saa :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerms
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.12
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 10vt Quattro

postitati 24.01.19 19:50 Tsiteeri


Nii, igaaastane update :D El. pritset ikka ei ole
Detsembri algul ajasin auto garaazi, et jälle ülevaatuseks valmistuda.
Roolivõimupumba saaga, kuna pidurid said kunagi vaakumile tehtud, jäi pumbas üks väljavõte üle, sinna sai tookord "pime" polt ette keeratud. Natuke pärast seda hakkasi sealt poldi kõrvalt lekkima, mõra sees. Arvasin et pingutamisega vms tömbas ära. Uus kasutatud pump leitud, vahetasin ära, kõik ilus kena.. umbes 3ks minutiks ja lõi uuesti lõhki pumba ja mahlad põrandal :mad:
Veits guugeldamist ja selgus, et kahe esimese korgi alt tuleb kolvid ka sel juhul välja võtta kurat :D
Siis nipet näpet näppimist ja ülevaatusele rõõmsalt, ja siis tuli uudis et küttetoru lekib, tee korda ja tule tagasi. See ka tehtud ja uuesti ette näidatud.
Järgmiseks oli vaja auto endistviisi liikuma saada. Kuna ajus knock sensori veakood siis, timmitakse süüde täitsa võssa ära
Uurisin andurit, pole pakkuda ja viimati oli hind u 300euri, aga lahenduseks sai Audi V8 andur. Külge, ja toimib.
Vilgutasin siis koode, et kas läinud, oli, ja uus kood platsis(enne oli ainult deto kood), uus viga oli et aju ei saa aru mis rõhk sisselaskes on. Sai uus voolik kollektorist ajuni ja muid lekkeid otsitud, ei midagi. Siis soovitati aju radika peale ööseks panna, uskuge v mitte, aitas :D
Throttle switch oli ka paigast, ei lülitunud tühikäigule lastes, liigutasin pisut ja hakkas klõpsuma, tühikäik ilusam jälle.
Auto oli vähe erksam sellel hetkel juba
Siis hakkasin uurima, et miks segu kiirendusel lahjaks läheb. 18 jne
Tööl päevad läbi CIS ja Jetronicu videosi-pilte-foorumeid uuritud, esialgne plaan kütterõhud ära mõõta.
Juhtrõhk siis, kell vahele ja külmalt käima. Üle 6bari, puterdas ka muidugi käies. Käis soojaks ja ei muutunud midagi näidus.
Sai siis uus vana warm-up leitud, külge, asi korras. Külmalt 1,5 soojenedes 3,5 kandis. Ja trass hoiab rõhku, kui peale poolt tundi ntks vaadata.
Külmalt käima pannes enam ei puterda ja mis kõige tähtsam, segu ei ole enam kiirendusel nii lahja. Nüüd u. 13
Seenädal -20 kraadiga suri aku ka lõplikult ära. Vana Exide oli auto ostust saati peal, 7 aastat. Uus sai ka Exide
Aa ja esivedru murdus ka seenädal ära. Mõlemad vedrud olidki väga väsinud juba, nina suht maas ja kui kätega tiiva peale suruda siis mingit õõtsumist seal enam ei toimugi :D
Viskan mõned pildid ka, muidu maru kuiv jutt


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935267b4d5e.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352693f912.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935271e02b5.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/011193527749244.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/0111935281d818f.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352836d413.jpg

Ja siin arvas kortermaja rahvas, et võiks pool parkla lumest mu auto ette lükata, ei tea miks, ei meeldi ridaviie mürin vist :D Panin auto sooja, kõndisin muiates ümber auto, tegin suitsu ära, istusin autosse ja sahistasin minema :D

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/01119352752d68b.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/447/370/011193527318972.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.3% - SQL: 44.7%]