Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Külmalt klõbiseb (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3826)
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.05 07:36 Tsiteeri
Külmalt klõbiseb



Kas see on normaalne, et külma mootorit käivitades ja kohe kaasi andes, hakkab mootor klõbisema? Ootad minuti või paar ja seda klõbinat enam ei ole. On see seotud kuidagi õli määrimise omapäraga Audi puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RoadDawg
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Tallinn/Türi
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 2.0i '87

postitati 20.01.05 07:57 Tsiteeri


Oplaa, kusjuures täpselt sama kala A90-l , kuid klõbin suhteliselt kiiresti kaob, minutites pole pidanud lugema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.05 08:18 Tsiteeri


Klõbin avaldub juhul, kui kohe peale käivitamist gaasi anda. Kui aga käivitada, oodata hetke ja siis sõitma hakata, pole mingit klõbinat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 20.01.05 08:27 Tsiteeri


Mul eile hommikul tundus et autost saanud diisel üle öö max 2 sekundit tegi klõbinat ja siis kadus vahest teeb hommikuti kõvemini vahest vaikselt. Õli vahetatud u 300 km tagasi.

Küsimus siis et kas ta teeb miskit väga hullu kui klõbiseb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 20.01.05 08:53 Tsiteeri


suht kindel, et nookurid...vanematel autodel see tavaline nähtus. Ise sõitsin nii mitu aastat, ei juhtu nendega midagi.
Puhtalt minu arvamus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.05 09:34 Tsiteeri


klõbin kestab täpselt niikaua, kuni õli lõpuks igasse kanalisse jõuab ja see on täiesti normaalne. ei ole mitte mingisugust põhjust paanikaks...sõida aga rõõmsalt edasi...
kui klõbin aga ei lakka ka peale 50km sõitmist, siis on alles põhjust närvitsemiseks ja vea otsimiseks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sahvka
huviline



Registreerunud 18.05.04
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2,3

postitati 20.01.05 11:57 Tsiteeri


Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 20.01.05 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
klõbin kestab täpselt niikaua, kuni õli lõpuks igasse kanalisse jõuab ja see on täiesti normaalne. ei ole mitte mingisugust põhjust paanikaks...sõida aga rõõmsalt edasi...
kui klõbin aga ei lakka ka peale 50km sõitmist, siis on alles põhjust närvitsemiseks ja vea otsimiseks!


selge siis selle asjaga veel aega:D
Tuttava a 90 sama asi ja auto 92a ja sõidab siiani...(isegi pärnu vee upputuse elas üle nii et laine oli pagasniku pealt löönud):D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho
huviline



Registreerunud 20.01.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2

postitati 20.01.05 22:40 Tsiteeri


Tsitaat:

Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.


Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei pannudki? Ta pidi ikka mingit ülessannet ka täitma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sahvka
huviline



Registreerunud 18.05.04
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b4 2,3

postitati 21.01.05 00:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei pannudki? Ta pidi ikka mingit ülessannet ka täitma?


Sa võid võlli välja vahetada ei pidavat midagi erilist maksma.Pumba ülesanne on lisa survet tekidada pidurdamiseks peale selle et mootor ise kah tekitab, millest täiesti piisab pidurdamiseks...ise sõidan mingi 2 kuud juba ilma selle võllita ja pole märganud et pidama ei saa....:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.01.05 07:40 Tsiteeri


Ka sai see võll ühel A90 välja võetud juba eelmine aasta ja pole häda miskit.Kuid juttu oli siin sellest klõbinast, mida võivad hüdrod tekitada.Siis selle A90 oli point selline- hommikuti viskas kergelt klõbinat, hiljem pani üle öö nagu diisel ja kadus klõbin sama ootamatult nagu tuli, kuni jäigi klõbisema ja selle vastu aitas ainult hüdrode vahetus.Nüüd ei ole visanud klõbinat isegi külmalt käivitades.Selline kokkupuude minul selle klõbinaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tafkinmeez
huviline



Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39

postitati 23.01.05 13:05 Tsiteeri


palju maksavad hüdrotõukurid 2,3le ja kuda see vahetus teostatav oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.05 13:09 Tsiteeri


hüdrotõukurid 2.3e mootorile Forsis 120.-tk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.05 17:42 Tsiteeri


Audil külmal mootoril kerge klõbin norm,mis tingitud hüdrotõukuritest...kui üli surve üleval regullivad hüdrotõukurid ise klapivahe õigeks...kui need pees,siis klõbin jääbki.Ise mingit klapivahet hüdrotõukurite puhul küll regullida ei saa....saab ainult uued tõukurid lasta panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 10.02.05 18:11 Tsiteeri


mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.02.05 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud.

Minul on jäänud mulje, et kui õli on liiga paks (külmalt) siis ei suuda vanad ja väsinud hüdrotõukurid oma ülesannet täita. Kahjulik see ilmselt rohkem pole kui väsitab neid tõukureid veelgi. Minu masinal ka täpselt samasugune häda, kuid vaid natuke krõbedama pakasega, sellistel nullilähedastel temperatuuridel probleemi pole. Abiks ilmselt ikkagi kvaliteetse (soovitavalt siis vist sünt) õli kasutamine.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.02.05 08:55 Tsiteeri


Kui veel "sigarit" omasin sellel oli 2,2 vana tüübi mootor,õli kasutasin poolsünti 10W-40 ja oli ka selliseid talvesi kus külmapärast vaevuliselt mootor käivitus,aga hüdrod kunagi ei klõbisenud.Pakun siiski välja et see on märk sellest et hüdrod tahavad kunagi vahetust.Kuskil oli teema et oli neid leotatud ja läbi pestud ja see oli aidanud,aga krt seda teab kaua ta niivisi kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 14.02.05 21:43 Tsiteeri


kusjuures ise olen täheldanud,et see klõbin on ainult külmade ilmadega.soojade ilmadega seda pole olnd.klõbin vist sellest,et õli ei jõua hüdrotõukuriteni kohe.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 15.02.05 12:24 Tsiteeri


Tähelepanek V6 mootori juures - kui õli vähe, siis külmkäivitus klõbises. Õli juurde - mure kadus. Ei osanud ise oodata, et V6 tahab õlivälba jooksul nii 0,3 l õli juurde saada. Hetkel sellest kogemusest 2 aastat möödas, õli taset jälginud, klõbinat pole enam kuulda olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.9% - SQL: 31.1%]