margu206
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 quattro
|
postitati 19.01.05 12:49
|
|
|
Rihm
pole kuskil mootori rihma teemat kohanud. Kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, et rihma oleks vaja vahetada ( auto käitumisest, helidest jne.) ?
võibolla teab keegi kuda on hooldusraamatusse
saksa k. kirjutatud rihmavahetus. siis saaks km järgi kindlaks teha
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.05 12:57
|
|
|
Rihma saab kontrolida vaid visuaalsel teel ning siis ka lähtutakse pigem asjale nii, et kuui asi natukenegi juba mineku peal tundub olema vahetatakse
välja.
Isiklikult vahetaks selle ära kui miskit infot vahetuse kohta olemas ei ole, sest selle vahetus on odavam kui moto remont.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 19.01.05 13:13
|
|
|
Kui auto on saksast või mujalt tulnud siis oleks soovitav kindlasti kohe rihm ära vahetada, sest iial ei tea kas ja kui palju on seda odomeetrit
edasi-tagasi keritud... kui aga on eestist ostetud masin ja kindel et keritud pole, siis minuteada oli rihmavahetuse intervall 120k km (pole päris
kindel võib erinevatel autodel ka erinev olla) koos rihmaga siis tuleks vahetada ka rullik(ud) ja kui rihm jookseb üle veepumba siis kindlasti
vahetada ka veepump!
Kui natukenegi kindlust tahad, et rihm sul iga hetk katki ei läheks siis võta kate maha ja vaata visuaalselt rihm üle...kui on ikka kulumisjäljed v
praod sees, siis ei maksaks küll sellega oodata!!
|
|
|
|
lare
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Mustamägi
Kasutaja on eemal
Auto: Rahuliku Sõidu Octavia
|
postitati 19.01.05 13:17
|
|
|
VAG-grupi autodel peaks praegult olema kombeks 90 tuhande tagant rihm ära vahetada.
soovitan ka rihm ära vahetada,kui pole kindel,millal seda viimati teostati
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.01.05 15:00
|
|
|
originaal rihma, rulliku(te) ja veepumbaga on vahetusvälp 120000 km aga B-kat osaga me üle 80000 ei soovita sõita. Visuaalselt võib hinnata igaüks oma
auto rihma seisukorda, sest kui puruks läheb, siis vähemalt on keda süüdistada. Kui ikkagi ei tea millal vahetatud ja ei paista uus olema, siis tuleks
kogu kama välja vahetada - siis endal ka rahulikum
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.01.05 20:21
|
|
|
Visuaalse nägemisega on ka nigu on.
Ja rihma tuleb vaadata seestpoolt,just hammaste põhjad on esimesed kohad kust midagi märgata võib.
Ja see et kirjad on peal jne,ei tähenda mitte midagi.
Samas on ka selle 120 000 nii et kui seda 4 aastaga täis ei sõida oleks ikka hea rihm ära vahetada.Muutub lihtsalt rabedaks ja mingil hetkel käib
kolakas.
Samas see 120 000 on ikka suht julm,ise vahetame neid pideval(mitte küll audi),kuid minule on sattunud 1,5 aasta jooksul 8 rihma,mis oleks purunenud
lähima paari nädala jooksul+ ilma separaatoriteta rullikuid ei oska enam kokku lugedagi vist.
|
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 19.01.05 21:08
|
|
|
Tegelen ise rohkem tööl saksa autodega ja me vahetame 60k tagant. Jaapani autode puhul on see number 90000-120000 km. Üldiselt tuleb vahe sellest, et
jaapanlaste rihmad laiemad.
|
|
|
Riho
huviline
Registreerunud 20.01.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2
|
postitati 21.01.05 12:39
|
|
|
Rihma vahetus
Oleks vaja natuke näpunäited hammasrihma vahetamisel audi 90 2,3 et kuidas selle rihma üldse nõrgaks saab kas seal mingi pingutuse värk või peab mõne
rulliku otsast võtma ja kuidas need märgid pärast peavad seal olema või saab äkki nii ka et üritad mitte liigutada seal rullikuid ja uus rihm lihtsalt
peale. Kui tähtis nende rullikute vahetamine ikkagi on endal pole plaanis vahetada sest rahaga tõsiselt kitsas?
Ja kui pingule selle rihma peab panema et kui näpuga katsud palju läbi vajuma peab.
Imelik text küll sai aga äkki keegi saab aidata.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 21.01.05 12:46
|
|
|
kui sul NG moto, siis on rihma pingutamine veepumbaga ja peale rulliku pead vahetama ka selle veepumba. Kui ise varem pole näinud või
teinud siis võta ikka mõni spetsialist appi...muidu võib tagajärg olla hullem...
muidu on nii et 1. silindri kolb peab olema üleval surnud seisus, hooratta peal peab olema siis näha pool 0-i ja nukkvõlli ratta märk peab olema
kohakuti klapikambri kaane äärega.
Aga kordan veel, kui ise pole teinud siis lase teha kellelgi teisel
P.S. alumise rihmaratta poldile pane KINDLASTI vahele ka keermeliimi kui tagasi hakkad panema...
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.01.05 14:28
|
|
|
Asja peab võtma jah loominguliselt Tegelt kui märgid ilusti paigas siis
läheb ludinal,päris mitmel see tehtud.Ainuke jebla oli sellega et poest anti pidevalt vale mõõduga rullikud.
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.05 11:04
|
|
|
Kus on A100 2,3 -92 rihm ning rullikud mõistliku hinnaga ning kus saab seda vahetada mõistliku hinnaga?
|
|
|