Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Siduri töösilindri maha võtmine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1467)
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on foorumis

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 17.01.05 17:04 Tsiteeri
Siduri töösilindri maha võtmine



Juba suvel oli plaanis siduri töösilindri mansetid vahetada ja samuti on puruks ka arvatavasti vedru. Suvel üritasin korra silindrit maha saada aga edutult. Võtsin ära kinda laeka ja muud jubinad aga mitte ei saanud ülevat poolt lahti. Õnneks hakkas pedaal uuesti toimima ja nii jäigi. Nüüd aga järsku jälle häda kaelas pedaal vajub juba õrnalt puudutades põhja. On kellelgi kogemust maha võtmisel. Juba ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkis71
huviline



Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo

postitati 17.01.05 18:02 Tsiteeri


Oleneb veel sellest mis aasta audi 100 sul on,kuid minu teada peaks olema siduri silinder kinnitatud poldiga.
Ligi saad auto alt ja see silinder asub käigukasti peal,silindri küljepeal asub polt või tihvt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 17.01.05 19:51 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11164#pid89205

laegas maha, 2 kruvi lahti(tops abiks mudu määrid oma mati ära kui toru maha keerad), silinder kätte juppideks vaata ka veel et ikka pärast oskad kokku ka panna:) mansette ostad siis ära ära ehmata kui mingi firma mansettidel on 3 membraani kaasas üks on tagavaraks. Tõmbad legoks uued jupid peale kokku ja siis käimakasti pealt õhutad veel paar korda ja olemas. Ma tegin esimest korda ja aega kulus 3 tundi. Teeninduses ma arvan et max. 1,5 tundi läheb kui sa ise ei viitsi mässata!
kui miskit arusaamatuks jäi siis u2u abiks.
Simo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.01.05 19:55 Tsiteeri


Käigukasti küljes on TÖÖSILINDER ja mati saab märjaks PEASILINDRIGA.
Ärge ajage inimest segi siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.01.05 04:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Käigukasti küljes on TÖÖSILINDER ja mati saab märjaks PEASILINDRIGA.
Ärge ajage inimest segi siin.


selge selge...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on foorumis

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 18.01.05 16:35 Tsiteeri


Tänan info eest. Jutt jah peasilindrist . Asi selles ,et ma ei saa lahti pedaali hoovastiku külest, sealt ülevalt seda hooba mis läheb silindrisse. Või tuleb silinder nii maha ,et see hoob koos kolviga jääbgi rippu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.01.05 19:06 Tsiteeri


Silindri vars tuleb pedaali küljest eraldi ära.Pedaal jääb auto külge,seda pole mõtet maha lammutama hakata.
Lihtsalt pedaali seest tihvt välja ja ongi käes sul see silinder kogu täiega.
Eraldi laiali võtta silindrit seal all on suht vaevarikas,kui mitte võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.01.05 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Tänan info eest. Jutt jah peasilindrist . Asi selles ,et ma ei saa lahti pedaali hoovastiku külest, sealt ülevalt seda hooba mis läheb silindrisse. Või tuleb silinder nii maha ,et see hoob koos kolviga jääbgi rippu?


see hoob ju splindiga kinni minu mäletamist mööda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on foorumis

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.05 15:55 Tsiteeri


Tänana info ja abi eest. Mansetid vahetatud ja pedaal jälle ok. (ei jää põhja kinni) ja sidur lahutab hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]