Vabalt võib olla iga silindri (või paari) kohta eraldi pool, eks see sõltub masinast. Üldiselt on vanemad poolid piisavalt head, nendega ei juhtu
naljalt midagi. Antud juhul tundub, et viga tuleb otsida mujalt.
IRW, mulle meenub kohe juhtum kus läksin autoga "diagnostikasse", kuid diagnostikuonu ei viitsinud vist sellel päeval tööd teha. Pani juhtmed külge
ja saatis süütepooli järgi. Kui siis tüütu klient vahetatud pooliga tagasi saabus siis saadeti kohe jagaja rootori järgi. Kahjuks on ka selliseid
"diagnostika"kohti. Ma ei hakka siinkohal mainima kus see "diagnostika" paikneb, kuid seda on ka siin foorumis suht tihti reklaamitud. Infoks
niipalju, et masin sõidab esialgse süütepooliga (peale vea kõrvaldamist muidugi) väga edukalt siiamaani.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|