marxxx
huviline
Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 14.01.05 14:22
|
|
|
92a a100 2,8 aut.käigukast jõnksutab
Tervist!
Probleem siis järgmine:
Millegipärast ei taha kerge gaasiga 2-st ja 3-dat käiku sujuvalt vahetada. Sel momendil kui peaks käiku vahetama poob hinge kinni, siis pöörded
tõusevad umbes 1000-2000 võrra ja siis lööb laksuga käigu sisse. Toimub see just kohalt minnes ja kui rahuliku gaasiga sõita. Kui gaasi juba
tugevamalt vajutada lähevad käigud pehmemalt sisse.
Mingi pool a. tagasi oli sama teema aga ainult siis kui peenestada, rahuliku sõiduga oli kõik ok...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.01.05 14:26
|
|
|
Esimene loogiline ja rutiinne küsimus oleks kohe, et millal kastis õli vahetati?
|
|
|
|
marxxx
huviline
Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 19.01.05 11:25
|
|
|
nii õli sai vahetatud .. ja ikka sama jama
Kõige imelikum asja juures on see et kui hommikul külma mootoriga sõidad siis vahetab käike ideaalselt. Peale mingi 5-10 km läbimist hakkab jamama...
Ega siin ja vist ilma lahti võtmata selget sotti saa aga juhul kui kellegil samad sümtomid on olnud oleksin tänulik kui oma kogemusi jagaksite..
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.05 12:02
|
|
|
Omal oli analoogne asi aut.kastiga.Mul vahetas käiku väikse jõnksatusega 3>4 peale .Vahetus toimus 2500 pöörde juures ning langes 1600 peale
(kiirust ei oska öelda, kuna spido ei toimi) Jõnksatus ei olnud küll tugev
kuid tuntav.Eelmisel nädalavahetusel sai filter+õli (Mobil ATF) ära vahetatud, ning mured on kadunud, ehk siis vahetab käike sujuvalt nii üles kui
alla.
Nagu ma su jutust aru saan, siis vahetasid sa ainult õli.Vaheta ära ka filter+õlivanni tihend.Üldiselt õli ja filter käivad ikka käsikäes.Minul läks
kogu komplekt koos 3L õliga maksma 569,- (filter Aaves 225,- ja Forsis õlivanni tihend 98,- +õli 246,- )
|
|
|
|
marxxx
huviline
Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 19.01.05 12:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sniper
Nagu ma su jutust aru saan, siis vahetasid sa ainult õli.Vaheta ära ka filter+õlivanni tihend.Üldiselt õli ja filter käivad ikka käsikäes.Minul läks
kogu komplekt koos 3L õliga maksma 569,- (filter Aaves 225,- ja Forsis õlivanni tihend 98,- +õli 246,- ) |
ka need said vahetatud... aga jah ei aidanud suurt midagi.
Kas kellegil on kogemusi nende õli lisanditega nagu xado. Kui äkki seda lisada äkki läheb paremaks?
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 21.01.05 08:33
|
|
|
jama
Julgen sulle kohe ühe tüüp asja öelda mis viga tehakse kui kasti õli vahetatakse. Nimelt pannakse sinna 2,7 või 2,8 liitrid kasti õli sisse. Kui aga
kast on tühjaks juba korra lastud siis pahub sinna sisse tegelt 0,7 liitrit rohkem. Lase revalis õige vardaga ära mõõta ja usu mind sul on õli vardal
ainult sipa otsa peal.Mul oli sama probla ja sama oli ka mu isa audil peale kasti õli vahetust. Kui vardaga sai ära mõõdetud ja õli normi pandud
kadusid kõik jõnksud ja ebaloomulikud asjad ära. Käi revalis ja küsi varrast oma õli varda numbri järgi.Numbri leiad paemal pool mootorit kui eest
vaatad on see kasti mõõtmise toru.Mingi punane kummi lutt on tavalislelt otsas. Selle kummi luti all on ka üks plastik rõngas seal peal on kirjas
number. Revalisse lähed ütle et selle nubriga kasti varrast oleks korraks vaja.Mulle igatahes anti. Tüüpiliselt peaks see olema number 2 kasti varras
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.01.05 11:27
|
|
|
Mina torkasin lihtsalt prooviks mootorist võetud õlivarda kastitorusse ja näitas ka täpselt õiget normi.
|
|
|
|
marxxx
huviline
Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 24.01.05 09:05
|
|
|
Kui õli vahetamas käidi panid töömehed normi sisse ja ei midagi ... Käisin ka taketis ja seal ütles vend et selle jamaga on neil iga nädal paar audit
sees. Mingisugused silindrite tihendid pidid läbi olema ...Remont 4500 min
või samas peaks vist õnnelik olema kui nii vähe läheb..
Aga jah see sport nupuga Audi/VW kast pidi suht sitt olema... zf (vist oli) pidi parem olema kõvasti
|
|
|
marxxx
huviline
Registreerunud 08.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 03.02.05 11:30
|
|
|
nonii 4800 EEKi ja kast korras... olidki mingid sislindrid kulunud...
|
|
|
rastva
huviline
Registreerunud 03.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.05 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marxxx
Kui õli vahetamas käidi panid töömehed normi sisse ja ei midagi ... Käisin ka taketis ja seal ütles vend et selle jamaga on neil iga nädal paar audit
sees. Mingisugused silindrite tihendid pidid läbi olema ...Remont 4500 min
või samas peaks vist õnnelik olema kui nii vähe läheb..
Aga jah see sport nupuga Audi/VW kast pidi suht sitt olema... zf (vist oli) pidi parem olema kõvasti |
Pullikaka jah endal läks just 11 700 selle remondile
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 04.02.05 09:09
|
|
|
minu autol parandas XADO need haavad, remont läks u 300.-.
|
|
|
|