Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: CO2 tehase orig. näidud (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2681)
Gunnar3
huviline



Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90

mad.gif postitati 12.01.05 22:01 Tsiteeri
CO2 tehase orig. näidud



Lühidalt teemast: ülevaatuselt läbi ei lastud kuna co2 oli 0,67(väitsid et norm on 0,1). Läksin Reval-Auto diagnostikasse :(maksis mitte vähe) ja tunnistati auto korrasolevaks. Väidetavalt tehase norm on 1+/- 0,2. Katalüsaator ja lamdaandur olid korras. Keda siis uskuda? Tahaks teada kas need ülevaatuse mehed mingit teemat jägavad või käib kõik ühe vitsaga. Kes selle kordusülevaatuse (praegu tegemata) ja diagnostika siis kinni maksma peab? Tähelepanu küsimus: kas keegi oskab öelda palju peab olema audi 90 (91a) 2,3E
CO2 sisaldus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.01.05 06:21 Tsiteeri


autodata andmetel ei tohiks sinu auto Co ületada summutist mõõtes 0,5% max. tühikäigul.
Normaalne oleks 0,3%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 13.01.05 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
autodata andmetel ei tohiks sinu auto Co ületada summutist mõõtes 0,5% max. tühikäigul.
Normaalne oleks 0,3%

Oskab keegi öelda milline diisli CO sisaldus võib olla ?
2,5TDI Audi siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.05 11:14 Tsiteeri


Vaatan praegu oma sõiduki tehnoülevaatuse kontrollkaarti ja seal on kirjas Lubatud:3,500 Mõõdetud: 0,477 %

Autol on all küll katid (originaalis), kuid reg.tunnistusel on mootori tüüp: bensiin ( ehk siis katti ei ole peale märgitud;) )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.05 11:18 Tsiteeri


kui auto passis ple märgitud KAT-BENSIIN, vaid on lihtsalt BENSIIN, siis ON lubatud CO2 sisaldus 3,5%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 13.01.05 11:46 Tsiteeri


Minu traktoril oli tahm 2 ja see oli ka mingis tehase raamatus lubatud,vahed tulevad veel moto tüübist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnar3
huviline



Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90

postitati 13.01.05 20:30 Tsiteeri


Aitahh kõigile kes infi jägasid. Rääkisin täna PIKALIIVA tehnoülevaatuse meestega:NG mootoritüüp bens+kat=CO2 0,5 tühi ja 0,3 2500-2800 RPM (kui on lamda andur).
Kui aga andurit ei ole siis 0,1-1,1
AAR mootoritüüp CO2 =1,2
No kas ei ole ajuvaba seadus?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.01.05 20:36 Tsiteeri


Kusjuures mingi aeg oli teema nende ülevaatuspunktide aparatuuri kasutamise ja taatlemisega.
Ka analüsaator tahan puhata ennem järgmise auto mõõtmist ja kuskil oli mingi jama kus esinduses olid autol kõik asjad paigas ja ülevaatusel oli asi nii puus kui veel võimalik.Kuskilt siit käis see teema ka kunagi läbi aga ei suutnud hetkel leida.
Järgmine kord kui näkku hüpatakse küsi esmalt seda kus aparaat on taadeldud ja millal.
Ja selle Co-ga on selline paha asi ka-kui autot kasutatakse lühikestel otstel ja enne ülevaatust lastakse ka pikalt kohapeal jorrata,siis ka see muudab gaasid liig kõrgeks.Samuti oleneb ropult bensiinist. 95 kütusega ei julge mina küll ülevaatuspunkti minna.Samuti keerab kõik totaalselt segamini isegi minimaalselt lekkiv summuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 13.01.05 22:33 Tsiteeri


See on jah tavaline värk, et enne ülevaatust peaks korra auto nö läbi puhuma, s.t. korralikult tuld andma, siis peaks nagu ülevaatusel kah asi rohkem normikohasem olema kui autol muidugi kõik enamvähem õige on.:)


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Gunnar3
huviline



Registreerunud 12.01.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90

postitati 14.01.05 19:58 Tsiteeri


Täna siis lõpuks löödi passi tempel. Mida kõike selleks ärategema pidi, võin personaalselt selgitada.
Igatahes "suur aitähh" reval-auto tublidele mehhanikutele, kes niigi kõrge co2 sisalduse suutsid kümmne kordseks keerata ja selle eest 922 eeki küsida. Jätsite hea mulje vähemalt.
I


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]