Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: autom.keskdiffer (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2649)
kahesajane
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: 200TQ

postitati 01.01.05 18:36 Tsiteeri
autom.keskdiffer



tahtsin teada kuda töötaab se nõx uuem keskdiffer endal on 85 .a 200Q , kas on võimalih seda vanemale kastile ka panna või saab kuidagi muidu seda vana pool libisevax teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.01.05 19:06 Tsiteeri


Seda uuemat diferentsiaali nimetatakse TorSen´´iks ehk "torque sensing" ehk eesti keeles momenditundlikuks diferentsiaaliks. Aga tööpõhimte on tal suht keeruline, siin kolme sõnaga ära seletada. Vanale kastile seda sisse panna ei ole minuteada võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kahesajane
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: 200TQ

postitati 07.01.05 22:49 Tsiteeri


küsimuse teine pool: kas keegi on proovind seda vana pool libisevax teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.01.05 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
küsimuse teine pool: kas keegi on proovind seda vana pool libisevax teha


Aga kas seda varianti oled kaalunud, et panna alla Torseniga käigukast. Ma arvan, et kokkuvõtteks tuleb odavam kui piiratud libisemisega keskdifri ehitamine. Lihtsalt ralliaegadest tean, et need asjad ei ole odavad aga kui raha pole probleemiks, siis võin uurida mõne meistri käest kas nad eritellimusel teevad sellist asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kahesajane
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: 200TQ

postitati 08.01.05 10:24 Tsiteeri


aga kas se Torseniga käigukast on mehaanilise difriga või siis kergesti paigaldatav


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.01.05 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
aga kas se Torseniga käigukast on mehaanilise difriga või siis kergesti paigaldatav



Siin natuke üldharivaid näiteid erinevatest diferentsiaalidest
http://www.fortunecity.com/silverstone/lancia/58/technical_school/traction/tech_traction_4wd_2.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kahesajane
huviline



Registreerunud 22.10.04
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: 200TQ

postitati 09.01.05 11:33 Tsiteeri


ja nii lihtne se ongi, lihtsalt keegi pääkis et se uuem differ on peal kuni 30 km/h aga juu ta pani umbluud, aga kas nende jäiga ja torsenig käigukasti kinnitused on samad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.01.05 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kahesajane
ja nii lihtne se ongi, lihtsalt keegi pääkis et se uuem differ on peal kuni 30 km/h aga juu ta pani umbluud


Eelnevalt sisselülitatud tagasilla diffri blokeering lülitüb automaatselt välja, kui kiirus on üle 30 km/h.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 31.01.05 18:56 Tsiteeri


oleks sa manuaali omanik saaksid soovi lihtsalt täita.
aga kasutatud torseniga autommat maksab sama palju kui su auto +elektri töö .

muidu turbo 20v ja S -ide oma sobib sinu moto otsa.

Aga need lülitamis asjad saab lihtsalt ümber teha kõik varjandid.

Honda torsen=42000
auditorsen mitte sinu kastile muidu ~40000
lada torsen ~8000
ja Tapa meeste käsitöö ei pea vastu audi moto võimsusele
minul on ees torsen, keskel torsen, ja taga hammas plokk
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.05 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsinminul on ees torsen, keskel torsen, ja taga hammas plokk
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.

Lihtsalt huvi pärast uurin mismoodi selle torseni sinna ette ära panid? kastis sees ju ruumi sellejaoks pole... või on? ja mis torsen seal on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.02.05 15:31 Tsiteeri


Ilmselt on kasutusel differentsiaal,milles satelliidid on asendatud torsen tüüpi ülekandega.Olen sellist asja näinud rallikatel ja paaril prantsuse mudelil.
Hind on kahjuks väga kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.02.05 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
ja hammas ploki lülitan sisse ka 110+ jäisel/lumisel teel sõites.

Lihtsalt huvi pärast uurin mismoodi selle torseni sinna ette ära panid? kastis sees ju ruumi sellejaoks pole... või on? ja mis torsen seal on?


Jutt käib audi-200 Q kastiks on Quattro 200 turbo 20v 1990a.
Sellel kastil on juba keskel torsen ja esi tifri tõstsin välja, laua peal võtsin sellelt ainult teo mille panin taga torseni sisukülge ja saingi esi silda torseni
(torseni sisu koos laagrite ja kardaani väljuntitega sest need on pikemad ja orig. teoga )
Muidugi tuli kaan ümber treida sest välimine laager on ~6mm suurem.
Ja taga hammas-plokk tifrit lülitan kuna tahes sisse 85.a.Q õhu kraani keerates .
Kraani panin tööle tagurpidi (survega) kaks asendit
1 asend pidev surve (pükstest) plokk alati sees.
2- asend (koldest) enne kurvi gaas(pedaal) maas kolle vaakumis plokk väljas,
surud pedaali põhja kolle turbos (surve) plokk lülitub ise sisse ja annad minna.
0-asendi keeran kui plokk on väljas (ja sõidan linnas asfaldil)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]