Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: RS7 (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 38882)
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 25.10.14 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.



http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2013/02/go-back-we-fucked-up.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.14 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.


Sinuga nõus, aga sellisel juhul peaksid kõik autod sellised olema. Sest kui ühel päeval läheb kellelgi sinu-kirjeldatud-evolutsionääril see kõike-ise-tegev auto katki ja ta on sunnitud Ladaga sõitma, siis talvel ta kolmandat kurvi ei näe ilmselt.

Just selliste pärast sõidame me praegu 50-ga kohtades kus vanasti oli lubatud sõita 90-ga, ei tohi roolis telefoniga rääkida ja just selliste pärast läheb Tartu maanteel igal talvel kümneid inimesi loojakarja.

Ok, ma olen nõus, et stabiilsuskontroll on tore asi ja et mistahes juht ei oleks võimeline asendama elektroonikat eri rataste erinevalt pidurdamise osas, aga kui ma ikka tahan nelivedust autot enne kurvi kässariga ehmatada ja ta selle peale esiratastega pidurdama hakkab, on kuskil mingi viga tehtud. Rääkimata sellest, et auto ise rooli keerab.

Aga offtopic enivei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 01.11.14 11:37 Tsiteeri


Pole paha - 10.1 sec. on 1/4 mile - https://www.youtube.com/watch?v=yu69ocpbgVc


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.14 00:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Minumeelest tuleks kõigil nendel autodel mingi juhe või paar kuskil läbi lõigata, et see asi halvasti ei lõpeks.


Tegelikult vastupidi, tänapäeval autokoolist tulijatele peaks sellised autod kohustuslikud olema. Kui maanteel raadio näppimise ajal juba vastassuunda kaldutakse, siis on kuskil evolutsioonis midagi väga valesti läinud.

Sul on täiesti õigus, kuskil midagi ongi väga valesti. Mikidemaal on igal pool väljas kirjad "Watch the road, don't drive and text on the same time", sellest hoolimata 90% juhtidest näpib telefoni roolis. Ka pollarid. Ja autod pendeldavadki vasakult paremale, mõni käib ka äärekivis või teisel real ära jne. Loodetavasti siia see kultuur ei jõua.

Läks mulaks ära, kuid RS7 on ikka ilus loom küll :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]