Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Karteri tuulutusest lendas vett ja vahtu (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2715)
Hai
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.04
Asukoht: põlvamaa metsad
Kasutaja on eemal

Auto: GT

shocked.gif postitati 22.12.04 19:29 Tsiteeri
Karteri tuulutusest lendas vett ja vahtu



Sihuke asi juhtus siis: töötaval mootoril(1,9 karburaator) võtsin õhupuhasataja kaane pealt ja panin näpu karterituulutus ava ette, hoidsin seda seal max 5 sek ja kui ära võtsin lendas mulle vastu veepritsmeid ja mingit halli vahtu ja ikka korralikult tuli seda sealt, hea, et prillid veel ees olid. Ei tea, millest sihuke asi tingitud on? Kas see muidu on normaalne, et sealt nagu aurumasinast auru tuleb :(?


rebane sumpsis............rähn mootoris
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rax21
klubiliige



Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 4wd

postitati 22.12.04 19:31 Tsiteeri


plokikaane tihend või kaan kõver ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 22.12.04 20:12 Tsiteeri


võta õlivarras välja, kui on vahune, siis on plokikaane tihend ja arvatavasti ka plokk kõver.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.12.04 20:23 Tsiteeri


See on praeguste niiskete ilmadega täiesti normaalne juhul kui sul jahutusvedelik ära ei kao.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 22.12.04 20:31 Tsiteeri


kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.12.04 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.


Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides) lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 22.12.04 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui sealt ikka vahtu tuleb, siis see pole sugugi normaalne.


Loe postitus lõpuni - kui jahutusvedelik ära ei kao kuidas see vaht siis tekib? Ja teiseks selliste totrate katsetustega (tuulutust kinni hoides) lasete oma mootoril simmerid pesast välja ja siis imestate miks mootor kokku jooksis. Sama juhtub ka siis, kui tavel tuulutus kinni külmub (seesama valge emulsioon) - eriti 4 -ja silindrilistel mootoritel. Seda emulsiooni soodustab kui sõita suhteliselt lühikesi otsi ja mootor ei soojene korralikult. PS! jutt kehtib ainult sel juhul kui jahutusvedelik ära ei kao!!!


täpselt nii ta on jah. kunagi aegu tagasi pidin ka ise poolsurnuks ehmuma kui selle avastasin ja mõte juba liikus mootori lahtikiskumisele. aga õnneks kaine mõistus võitis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.12.04 21:51 Tsiteeri


täiesti normaalne nähtus...

Minu autu (A80 66kw) klapikambri kaan (karterituulutuse ava inc.) enne ja pärast..

http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1202.jpg
http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1296.jpg
http://orav.terasvara.ee/remont/images/IMG_1310.jpg

külmad ilmad, lühiksed otsad jne... seda muidu ei pritsi välja aga näppu ees hoides tekitasid sa mootoris ebanormaalse surve ja näpu ära võttes pääses surve sealt välja ja võttis sita ka kaasa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Hai
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.04
Asukoht: põlvamaa metsad
Kasutaja on eemal

Auto: GT

postitati 22.12.04 21:53 Tsiteeri


Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt?


rebane sumpsis............rähn mootoris
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 22.12.04 21:56 Tsiteeri


auru peab kogu aeg tulema, kui auru ei tule, siis on põhjust muretseda, et tuulutus umbes näiteks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.12.04 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Hai
Jahutusvedelik ära ei kao, ilmade süü ikka siis vist.
Aga mis moodi need smmerid siis paigast lähevad kui kinni hoida korraks karteri tuulutust? Ja kas sealt peabki kogu aeg sellist auru tulema? Kui suvel tuttav seda auru nägi ütles, et lööb surve põlemiskambrist karterisse ja et rõngad läbi - kas see on õige jutt?


Vahevõlli (4-ja sil. mootoril, mis jägajat ringi ajab) simmer tuleb välja nigu lupsti kui karteris ülesurve tekib. Oleme neid juhtumeid mitmeid näinud ja just talveperioodil. Niikaua kui tuulutusest õli ei lenda ja õlikulu suur ei ole pole rõngaste pärast vaja muretseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hai
huviline

Avatar


Registreerunud 12.07.04
Asukoht: põlvamaa metsad
Kasutaja on eemal

Auto: GT

postitati 23.12.04 18:57 Tsiteeri


Suured tänud info eest, asi sai kohe palju selgemaks.


rebane sumpsis............rähn mootoris
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]