Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V6 termostaadi probleem (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 1876)
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 19.12.04 20:14 Tsiteeri
V6 termostaadi probleem



On tegu A 100 2,8 g . On keegi sellel termostaati vahetanud, äda on selles kui palju peab seal lammutama et sinna välja jõuda. Ja kas on keegi kohand sellist varjanti et termostaat avab 50 pealt ja ühtlasi läheb ka radiaatori vendikas tööle :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.12.04 20:20 Tsiteeri


Oled sa kindel et temp on tegelikult 50*? Termostaadi vahetus on suht suur töö, sest hammasrihm tuleb kah eest ära võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 19.12.04 20:50 Tsiteeri


kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.12.04 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martaan
kui suudad käega vabalt kinnihoida ja lõdvikud on ühtse temperatuuriga siis siis on asi norm temist küll kaugel


Jaajaa, siis on lisaks termostaadile ka ventilaatori andur pees, kui see 50*C tööle hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 19.12.04 21:05 Tsiteeri


minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000 km pärast. egas vist midagi ullu juhtu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.12.04 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tamm112
minu 2,8 jälle selline jama, et maanteel temp u 50 C kogu aeg ja linnas 70C. aga ma ei viitsi termot momendil vahetama hakata, mul rihma vahetus 15000 km pärast. egas vist midagi ullu juhtu?


peale suurema bensiinikulu ei juhtu vist midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 20.12.04 08:01 Tsiteeri


Oli endalgi selline jama, et linnas vee temp. üle 70 kraadi ei läinud. Sai lastud termostaat ära vahetada ja nüüd hoiab umbes 85 kraadi peal linnas. Aga ole ettevaatlik kus lased vahetada, sest ise käisin paaris kohas ja nad hakkasid rääükima et see on ühel mehel päev otsa tööd ja läheb maksma min 800 krooni. Lollus. Sai siis ühe tuttavaga räägitud ja see vahetas 300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 20.12.04 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:

300 kr eest ära ja aega kulus 1 tund.


hammasrihma kiskus ka maha selle ajasees ja pani peale tagasi, või vahetas mingi nipiga ?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 20.12.04 12:12 Tsiteeri


Kõige pealt kolm plastik juppi ära, siis hammasrihmale märgid peale, see kah ära, ja juba saigi termostaadi kätte. Ise olin kõrval, oma silmaga nägin. :P. Ok, kui väga täpselt öelda siis kulus 1h 15 min. 15 min kulus ühe õhumulli tagaajamiseks jahutussüsteemis, aga lõpuks sai see kah välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 20.12.04 19:28 Tsiteeri


Tegelikult on ju loogiline et, mingi tühise vidina pärast ei pea tervet autot ära lammutama, alti on mingi lihtne lahendus kuid see tuleb esmalt leida. Mina ei kavatse küll autos külmetada ja bensiini lisa kulu selle eest maksta. Kavatsen ta juba homme ära vahetada. Ja samas on see tavaline asi eriti kui auto on äsja euroopast tulnud siis termokas on väsind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 23.12.04 11:04 Tsiteeri


kas sai siis vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 23.12.04 19:51 Tsiteeri


uuriks kuidas jahutussüsteemi mullivabaks saada??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 23.12.04 23:06 Tsiteeri


Väga lihtne ,vedelik läheb lausa ludinal ise sisse (natuke lõdvikuid pumbates) ainult õhu kott jääb soenduse radikasse. Soendus mootori kõrval on selleks ventiil ja õhu sain sealt kätte ilma igasugu jeblata . Peale seda mootor käima - ühe sõnaga kontroll ring kõik toimis. Kuid üks point on alati ära ehmata kui esimastel päevadel tosool mõne grammi võrra langeb sest mingi väike mull jääb alati kuid see tuleb juba ise välja, põhiline on see et väikse ja suure ringi taha võtab ilma et temp lõhkuma läheks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 23.12.04 23:21 Tsiteeri


Ma ei tea peast öelda kas on või kus on sinu Audil õhutus ventiil. Kuid kui auto ei taha tosooli sisse võtta ja mida mõned Audid tihti armastavad teha on asi selles et termostaat on ilma tilata, selleks olen puurinud 2mm augu termostaadile ja tosool läheb kolinal sisse. Ja kui ei taha võtta soendus radikat taha tõma selle lõdvik mõneks sekundiks lahti, kui juba mõlemad ringid toimivad on asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 23.12.04 23:39 Tsiteeri


2,8 mootoril termostaadi vahetus suht lihtne töö. Eemalt katted maha järgmisena rooli gene rihm koos pingutiga maha võti; 10nene kuuskant. Edasi hammas rihma katted maha, vändal on märk ilusti näha kuid nukkvõllidel ei leidnud (arvatavasti nagu tavaliselt võlli taga otsas) tuli ise teha (alati ei tasu huraaga kohe neid tegama hakata võibolla on keegi nad juba sinna teinud) Rihma pingutus rullik vabaks (8 ane. kuuskant, parempoolsel nukvõlli rattal rihm maha ja edasi kaks kuuest polti lahti ja termostaat on käes. Edasi uus sisse asi kokku ja on mootor soe ja tuba soe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 24.12.04 09:17 Tsiteeri


tänud for martaan.::)
kuid mull nüüd selline jama, et kui alumine lõdvike soojenema hakkab (ehk siis kui termostaat avaneb) on armatuuris temperatuurinäidik alles u 75kraadi juures?? ning ventikas hakkab ka kohe tööle kui suur ring lahti läheb??.. huvitav? kas peaks veel õhutamist proovima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 24.12.04 09:44 Tsiteeri


Kui õhk on veel sees siis ei toimi tavaliselt väike ring või ei käi üldse ringi (4minutui ja vesi 100*). Alati ei saa uskuda armatuuri näidukit 100%, tuleb täpsemini mõõta, kui soovid teada. Aga mis termostaat sul sees on uus või vana? Kuid selles olen kindel õhk süsteemis ei pane teda varem avama vaid pigem hiljem sest veepump ei ole võimaline õhku ringi ajama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 24.12.04 11:07 Tsiteeri


termostat tutikas just panin kuna enne seda temp üle 70 ei läind? (87kraadine)
nüüd armatuuri näidiku jägi avab ka samuti 75kradi peal ja panem ventika ka toole 75 peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 27.12.04 08:22 Tsiteeri


hmm..
keegi ei viitsi süveneda? raudselt läbikäidud teema kuid ei loe kuskilt oma probleemile vastust:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 27.12.04 09:24 Tsiteeri


minu arvates, kui õhk on sees, siis käib ainult väike ring, sest termo ei avane, või...?
kui tupa sooja tuleb, ja vent tööle hakkab, kõik voolikud soojaks lähevad - peaks nagu kõik ok olema. näidik võib lihtsalt petta!
võimalus on veel termo uuesti maha võtta, potti keema panna - mis tempiga avaneb?
samuti tosool välja, mootoriplokki minevast voolikust hakata uut sisse valama (nii kaua kui üle tuleb, paisuka kork lahti), edasi valada paisukasse normini, siis mootor käima ja nii kaua kui termo avaneb, vent tõõle hakkab ja tuppa sooja õhku puhub, valada tosooli uuesti normini (juhul kui võlja mullitas) - peakski kõik ok olema. sai 2,8 just termo ära vahetatud ja klubiliige QUATTRO sõnade järgi tegutsetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.12.04 13:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
olen minagi olukorra ees, et ei taha asi seest soojaks minna, aga samas temp näidik väljas tõuseb u.70*+-5* aga soojas töökojas tõusis üle 90* ja isegi ventika tõmbas järgi, aga salong soojaks ikka ei lähe :(
Kas peaks proovima soojendusradika läbipuhumist,-pesemist surveõhu või-veega?
Soojendusradikasse minev(või on see tulev ehk oskab keegi öelda, et kumb on kumb? Autoks Audi B3 91a. 1,6 elektr. karbuss)lõdvik on soe aga teine on jahedam?
Jätkem see teema siin V6-spetsiifiliseks. Tee palun oma 1.6 kohta uus teema või otsi mõni sobivam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.04 11:42 Tsiteeri


Kas keegi tallinnas mul selle termostaadi vahetax ära????? Ei viitsi Forssi viia seal öeldi 900-1000 + termostaat :o Et sama mis rihmavahetus aga nagu siit lugeda siis tehaxe seda oluliselt kiiremini :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 28.12.04 12:21 Tsiteeri


sellega on nii,et kui õhk sees on tuleb soojendusest vaid külma õhku.soojendus vooliku küljes on ventiil millel keerad korgi pealt ja lased õhu välja ja ei mingit probleemi.see ju imelihtne ja mina küll termostaadi sisse auku ei hakkaks puurima,nagu eespool soovitati.PS!mul ka 2.8 Ja neile kes on hädas R5 mootoritega on veel lihtsam nipp.Pumpama pead käega ülemist radika voolikut lisades tosooli paisupaaki ja vaatad kuni enam õhku ei tule.Ongi kogu tõde asjast,miks seda nii keeruliseks ja katastroofiliseks ajada?


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 28.12.04 12:55 Tsiteeri


to graabel: vahetamisekse on vaja näpitsaid; 6, 2X10 ja 12 kuuskantvõtit; pulka, millega fikseerida lamerihmapinguti; 10 võtit; vähemalt 5 litra tosooli; vahendeid, millaga eemaldada karteri kaitse ja peakski kõik olema. aega kuskil max 1,5 tundi - soovitavalt kahe mehega. suhtkoht lihtne töö, kui varem teinud oled. Tegelikult ei maksa see suurt midagi u 400-500 eek.
Aga papp võetakse just riski pärast, sest maha tuleb võtta hammasrihm kahelt nukilt ja see risk maksab. seepärast ma ei usu, et keegi seda tööd palju odavamalt tegema hakkab (sõbrad on muidugi sõbrad).
mina soovitan maksta see 1200 eeki (termo+töö) ja spetsalistid forsist teevad sul selle vahetuse lipsti ära. Kui midagi persse keeravad - mis sitasti see uuesti. samas tavalisel asjaarmastajal on raske neid nukke pärast õigeks ajada, kui miskit kuskilt ära liigub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.9% - SQL: 32.1%]