Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ei tõmba starterit järgi/kas osta uus süüteluku tagumine osa (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3658)
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.04 10:26 Tsiteeri
Ei tõmba starterit järgi/kas osta uus süüteluku tagumine osa



Mõni aeg tagasi oli mure,et süütelukk tuksis.Sai siis ära vahetatud ja 5!!!!päeva sõidetud kui uus probla. Nimelt ei tõmba starterit järgi. (Tõmbe)relee,see mis kaitsmeteblokis on (nr.213) plõksub süüdet keerates,aga starterit järgi ei vea. Sai ka kanali peal käidud ning starterit otse proovitud,tõmbas naksti edasi. Vool tuleb ka relee nr.213 klemmile nr.30 (kuskilt kuulsin,et seal peab alati vool olema). Mõni päev tagasi suvaliselt juhtmeid armatuuri all käperdades sain asja tööle ja olin lõpp rõõmus, aga ainult pooleks päevaks ja siis keeldus taas käivitumast. Endale tundub,et viga on lihtsalt mingi juhtmete ühenduses,aga ei tea missugused need käivitamisega seotud on. Oskab keegi midagi soovitada,mida ja kuidas veel kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 18.12.04 14:45 Tsiteeri


Ei tea kas see just kõige parem varjant, aga ise annaksin starterile korra otse voolu, kui järgi laksab ja kudima kukub, siis jah asi juhtmetes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.04 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Ei tea kas see just kõige parem varjant, aga ise annaksin starterile korra otse voolu, kui järgi laksab ja kudima kukub, siis jah asi juhtmetes.

Tekstis ju kirjas, et otse prooviti ning asi töötas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 18.12.04 16:56 Tsiteeri


Siis ehk tõmbe relee kui vool peale tuleb aga tasub ka juhtmed üle kontrollida.Muidugi mul endal midagi sarnast aga mul old harjad läbi.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.04 17:33 Tsiteeri


kas armatuuri all on (tõmbe)releel pistik või on paar üksikut juhet? Ma ei suuda kuidagi neid ülesse leida,kuigi kuulen et plõksub,aga täpselt aru ei saa kus. Kui relee plõksub,kas siis süüteluku pistiku ühenduses ei saa viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 18.12.04 17:43 Tsiteeri


kui starterit otse proovisid siis ei saa süüteluku pistikus viga olla kui siis ka järgi ei võtnud.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.04 18:07 Tsiteeri


To Po18 kas sa teemat üldse loed ka???
Tsitaat:
Siis ehk tõmbe relee kui vool peale tuleb aga tasub ka juhtmed üle kontrollida.Muidugi mul endal midagi sarnast aga mul old harjad läbi.

Kirjas oli eespoolt et starterile lasti otse vool peale ja toimis asi.
Tsitaat:
kui starterit otse proovisid siis ei saa süüteluku pistikus viga olla kui siis ka järgi ei võtnud.

Ka see on eespool kirjas, et asi toimis otse ühendades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 19.12.04 08:46 Tsiteeri


lase süüteluku pistikus starteri otsale vool peale ja kui see ei aita lühista relee.kui peale seda ka ei ole mingit kasu siis katsu veel ülevaadata(puhastada) tõmberelee ots starteri peal.ja kui sul see starteri relee rakendub siis peaks olema viga selles juhtmes mis läheb releest starteri tõmberelee peale.See,et sul seal võtit starteri positsiooni keerata ja miskit plõksub ei pruugi olla starteri relee sest starteri positsioonis lülituvad autol välja osad tarbijad mille releed võivad ka plõksuda.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.12.04 09:46 Tsiteeri


Audide va automaatkastiga isendid sellist asja nagu starteri relee, ei ole. Vta süüteluku pistik tagant ära ja anna punansele musta triibuga juhtmele vool peale ja vaata kas starter rakendus, kui ei siis viga juhtmetes, kui jah siis süütelukus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.04 13:21 Tsiteeri


to samru
selline juhe on olemas küll,aga see ei lähe süüteluku pistikusse (ilmselt seotud signa ja immokaga,et segadust tekitada). Enne süütelukku on väike pistik,kust ühel pool 2musta ja teisel pool see nimetatud punane musta triibuga ja must. Kui selle pistiku lahti tõmban,siis kustuvad armatuuris tuled ka ära ehk siis läheb süüde välja. Süütelukku läheb 2jämedamat punast, peenike punane, 2-3musta juhet, peenike hall ja siis oli vist mingi must rohelise triibuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.12.04 14:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ponkskar
to samru
selline juhe on olemas küll,aga see ei lähe süüteluku pistikusse (ilmselt seotud signa ja immokaga,et segadust tekitada). Enne süütelukku on väike pistik,kust ühel pool 2musta ja teisel pool see nimetatud punane musta triibuga ja must. Kui selle pistiku lahti tõmban,siis kustuvad armatuuris tuled ka ära ehk siis läheb süüde välja. Süütelukku läheb 2jämedamat punast, peenike punane, 2-3musta juhet, peenike hall ja siis oli vist mingi must rohelise triibuga.


Juu on keegi seal ümberehitusi teinud, originaalis seal ei tohiks pistikut olla ja eriti veel nii, et juhtme värv muutub (äkki mingi immo).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fle
huviline



Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 22.12.04 18:17 Tsiteeri


Endal just samasugune asi oli.. siis kui süüdet keerasid tegi ühe plõksu ja kui keerasid veel starteri asendisse siis tegi mootori ringi vedamise asemel ainlt plõksu. Viga oli selles et too teine juhe, "emane-isane" otsadega oli ära oksüdeerunud. Tolle puhastasin ära ja 100% korras :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 23.12.04 10:53 Tsiteeri


Mul oli ka kevadel samalaadne probleem...soovitaksin starterilt juhtmed maha võtta ja ära puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.05 18:45 Tsiteeri


Läksin aastalõpul Tln-st maale ja asi sai siis ka lõpuks korda. Viga olevat olnud selles,et üks immoka juhe ei andnud hästi ühendust. Rohkem seadmeid rohkem probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ahto ava
huviline



Registreerunud 07.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 09.01.05 18:14 Tsiteeri


otsad lihtsalt oksydeerunud puhasta ara ja tootab jalle
]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.05 19:36 Tsiteeri
Taas jama



Sai siis 2,5 kuud sõidetud ja jama taas selle käivitumisega. Nüüd siis nii, et süüde läheb ilusti sisse,aga võtit keerates mõnikord tõmbab starteri järgi st. läheb käima,aga mõnikord vaja keerata süüdet 20 korda sisse-välja ja alles siis tõmbab starteri järgi ja läheb käima. Sai enda arust eelmise 2,5kuu taguse jama ajal starteri juhtmed ka ära puhastatud st. see viga ei tohiks olla. Mida võiks teha ja kuidas viga kontrollida? Otse starterile voolu anda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.05 08:44 Tsiteeri


Probleemi lahendus on üks:oleks vaja uut süüteluku tagust. See mis sai Forsist ostetud,ei taha kuidagi fungata, peale susimist paar kuud käib ja siis on asi taas jama ning vaja auto käivitada otse starterilt. Nüüd on nii siiber ees,et mõtlesin osta uue süüteluku tagsue ja võimaluse korral originaali. Kas Reval 90.a. autodele ka originaalvaruosi müüb või kust oleks mõistlik osta see?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]