Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.6 -> 1.8 / plokikaas (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1496)
lawrence
huviline



Registreerunud 01.08.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.04 00:44 Tsiteeri
1.6 -> 1.8 / plokikaas



selline esialgu teoreetilist laadi küsimus.

kas on võimalik 1.6 (DT) mootorist AINULT väntvõlli vahetamisega saada 1.8 (DS)? nii palju kui mul kodus materjale leidub, on nendel mootoritel kõik füüsilised parameetrid samad välja arvatud kolvikäik. või eeldaks väntvõlli vahetus ka lühemaid kepse või teistsuguseid kolbe, et klapid pähe ei sõidaks vms? või ongi DS-i suurem surveaste (10.0 vs 9.0) saadud ainult väiksema põlemiskambri(?) tõttu?

ärge siis väga kõvasti karjuge kui liiga elementaarne/loll/naiivne küsimus sai :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 15.12.04 08:39 Tsiteeri


Pakun, et teisi kepse kah vaja, muidu sul kolb kaande kinni lendab, aa võibolla ka kolvi pikkus erinev, krt ei mäleta enam. Aga kuna tegu dislaga siis krt teab, mis seal veel mängima võib hakata, bensukaga oleks asi lihtne.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.04 11:42 Tsiteeri


Loomulikult on ka kepsud teised.

Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Aga kuna tegu dislaga siis krt teab, mis seal veel mängima võib hakata, bensukaga oleks asi lihtne.:P
Ei, tegu on 1.6 ja 1.8 karburaatormootoritega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lawrence
huviline



Registreerunud 01.08.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.04 18:21 Tsiteeri


nii palju kui ma www.elcats.ru-st aru sain, on DT ja DS mootoritel samad kepsud (ühe koodiga), kuid plokid, kolvid ja loomulikult vänt on erinevate koodidega.
kolvi joonisel polnud ka näidatud, et eksisteeriks sälkudega (klappide jaoks) kolbe. samas ei tahaks uskuda, et 1.8 jaoks on tehtud kõrgem plokk, pealegi oli ploki juures märgitud mingi "also use:" ja seal antud koodid olid DT-l ja DS-il samad.
parandage kui eksin, aga mulle tundub suht loogiline, et 1.8 suurem surveaste on saadud sellega, et kolb silindris lihtsalt natuke kõrgemale käib.

karta on, et keegi ei tegele nii väikeste mootoritega, et oskaks täpselt kommenteerida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lawrence
huviline



Registreerunud 01.08.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.04 21:08 Tsiteeri


nüüd tekkis uus küsimus...
kas karburaatoriga ja sissepritsega mootorite plokikaantel on mingi vahe? võtame näiteks DS ja DZ. mõlemal sama töömaht, sama surveaste, ainult toide on erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 21.12.04 06:10 Tsiteeri


Loomulikult ühel on pihustid ja koht kuhu neid kinnitada, teisel pole sellest haisugi leiad koha ainult küünaltele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 21.12.04 06:13 Tsiteeri


oi sorry pihustid on kolektori küljes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]