Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi turbomootorite erinevused MC ja KG (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2354)
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 14.12.04 00:20 Tsiteeri
Audi turbomootorite erinevused MC ja KG



huvitaks siis eelnimetatud mootorite erinevused lähtudes
*surveastmed, jõumomendid, kolvikäigud jne
*turbo erinevused
*pritsepeade erinevused
*muud iseärasused


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.12.04 09:07 Tsiteeri


mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda

See oli kõik mis esimese hooga leidsin.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.04 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
mootor: KG MC
Töömaht: 2,14 2,23
Võimsus: 134/5700 121/5500
P/m: 252/3600 240/3000
Sil. Läbimõõt: 79,5 81
Kolvikäik 86,4 86,4
Surveaste 8,8 7,8
Kütus 98 95
Lisaks on MC’l katalüsaator ja lambda

See oli kõik mis esimese hooga leidsin.


minu kg omas ka lambdat ja kati


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 14.12.04 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
minu kg omas ka lambdat ja kati


Äkki Sulle juhtus mingi soperdis? Aju oli ka ju sama, mis MC'l, kui ma Su jutust õigesti mäletan.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 14.12.04 16:18 Tsiteeri


Ei tasuks ka unustada, et MC-d on 2 varianti:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/eng.html#early_late_MC
MC-de nukad:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/eng.html#camspec


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 15.12.04 19:28 Tsiteeri


Jah,on MC esimene ja teine põlvkond, erinevus juhtelektroonikas ja väljalaskekollektoris,
MC täienduseks,kuna tal on täiselektrooniline süütenurga juhtimine võib temaga sõita kõikide kütustega, mis on paremad kui 91 ROZ.
Pead samad, juhtelektroonika erinev. KG-l puudu kloppimisandur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.04 19:33 Tsiteeri


kloppimisandur,ehk siis detonatsiooni andur on olemas nii KG kui MC I mootoril.
MC II-l on neid aga kaks tükki.
Samuti on minu KG-l süütenurga juhtimine ajust,kuna jagajat torkida ei tohi.
Või räägime me eri asjadest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 15.12.04 19:55 Tsiteeri


Vabandust, räägime jah samadest asjadest,aga KG varasematel versioonidel kloppimisandur tavaliselt puudub,kuna KG oli lihtsalt WJ modifikatsioon,MC aga uue põlvkonna alustala, millest ka suurem kolvi läbimõõt. MC - l on lisaks kõigele igaks juhuks plaat jagaja jala kinnitusmutri ette needitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 15.12.04 20:30 Tsiteeri


Leidsin tabeli, kus olemas nii KG kui MC:
http://www.audi100-online.de/Technik/Motor/motor.html

Natuke ikka abiks :P


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 20.12.04 19:23 Tsiteeri


nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.

järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.12.04 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
nii nüüd teoreetilisest aspektist mingisugune pilt ees.

järgmine küsimus oleks et kas keegi on sõitnud nii ühe kui ka teise mootoriga...kumb tundus erksam/parem(kas see 13kw vahe annab pedaali vajutades ka tunda?)...paluks siis kogemusi ja arvamusi ka töökindluse kohapealt

Annab ikka tunda ;)
Pigem KG, kuna ei ole katalüsaatorit ja lambdat, seega vähem vidinaid, mis võiksid peavalu tekitada...



lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 20.12.04 20:02 Tsiteeri


KG lajatab turboga järsemalt ja MC on vähe õrnem. See minu arvates sõidul kõige suurem erinevus. KG on suht uimane enne 3000rpm aga MC hakkab juba 2000rpm juures "sikutama". KG-l turbo rõhk 0.6 bar MC 0.4 vastu - eks annab ikka tunda, kui "pöördesse lasta".

Samas KG on vast lihtsam/robustsem mootor kui MC. MC-l elektroonikat rohkem. Ehk väljendub see ka töökindluses? Mida vähem elektroonikat, seda "lollikindlam"... Samas jälle on nii mõnigi asi just elektroonilisel kujul parem kui mahaaniliselt...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 20.12.04 20:34 Tsiteeri


KG on erksam,kuna tal pole nii bensukvalteeditundelist reguleeringut
MC jälle parem, kuna ei ole nii tundlik selle lahusti suhtes,mida siin müüakse (v.a. 98).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
CoupeGT
huviline



Registreerunud 15.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


wink.gif postitati 24.12.04 18:49 Tsiteeri


Kuskilt olen kuulnud, et mc mootor on nii, et keera m teistpidi ja on WC....KG pidavat peajagu üle olema...lihtsalt räägin mida olen kuulnud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 24.12.04 19:50 Tsiteeri


Väide jäi pisut arusaamatuks. Kas võrdled Audi 5 sil. 100kW vabalthingavat mootorit tähisega WC, Audi turbomootoriga mille tähiseks MC? Ei anna eriti võrrelda neid asju - liiga erinevad...

Või tegid lihtsalt rumalat nalja? Kui tahtsid öelda, et MC on kehva mootor, siis mina nii ei arva. Loomulikult pole mõtet seda võrrelda 20V T mootoritega...

Lihtne tõde: MC on hea mootor kui ta on korras ja teda ka korras hoida! Vastupidav, igati normaalsete küttekulu näitajatega ja ka dünaamikal pole viga kui pisut "kaasa aidata".

Põhjused, miks MC kohta selliseid jutte räägitakse tekivad enamasti sellest, et inimesed lihtsalt ei teagi, mismoodi see mootor üldse töötama peab! Ostetakse mingi raibe (ja sellised on nad enamus!), kärutatakse mingi aeg ilma remontimata ringi, keerates asi võibolla veel rohkem p*rse ja siis ei jõua ära kuulata kui kehva mootor on MC! Järgmine säga ostab selle risu ära ja ring hakkab otsast peale... Sõitke mõne korraliku MC-ga, küll siis jutt muutub!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CoupeGT
huviline



Registreerunud 15.03.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.04 17:37 Tsiteeri


Kaits kle ma ei tahtnud kedagi ega midagi halvustada...lihsalt mulle on öeldud kui valid 10v KG ja MC vahel siis parem vali KG....ei miskit muud::::)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.12.04 17:32 Tsiteeri


Teeme siis nii et kellele meeldib rahulikum sõidustiil ja käiguvahetus see võtab MC.Kes igatseb aga rohkem seda jalaga tagumikku tunnet,võtab KG.
Tuksi on võimalik mõlemad ühtemoodi keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 26.12.04 18:34 Tsiteeri


Jah, eks ta sisuliselt nii vist enamvahem ole. Aga ega keegi juhuslikult kiirendusomadusi vorrelda oska? Tean, et 200 MC FWD (ja vist ka Q) tehaseanmetel on kiirendus 8.0sek 100ni... Aga KG?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 04.01.05 07:05 Tsiteeri


ja nüüd veel selline rumal küsimus et kumba mootorit on lihtsam kaasa aidata(jõudu/erksust juurde)?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 04.01.05 13:35 Tsiteeri


Minu mäletamist mööda on tartsil 134kW -> 162kW chip, hinnaks vist 1000.- EEK...
MC sama kW-ni läheb ca. 3 korda kallimaks.
See on MINU arvamus.

Aga kõik sõltub sellest, millise hinnaga jupid kätte saad. Asi võib vabalt ka vastupidiseks kujuneda.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.7% - SQL: 32.3%]