Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kärukonksu juhtmete ühendamine (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 9579)
Bandiit
huviline



Registreerunud 25.07.11
Asukoht: Pärnu maakond, audru vald, lindi küla
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.12 21:07 Tsiteeri
Kärukonksu juhtmete ühendamine



Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 18.07.12 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Bandiit
Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse.


Ma ei oska sulle väga täpselt küll öelda aga äkki on kasu sellest näidisest.

http://www.respo.ee/UserFiles/pistikuskeem_7.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Bandiit
huviline



Registreerunud 25.07.11
Asukoht: Pärnu maakond, audru vald, lindi küla
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.12 21:26 Tsiteeri


Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.07.12 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Bandiit
Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski

Kontrolllambiga ning erinevaid funktsioone kasutades saad toimingutele jälile.
Läbitud etapp, oli samuti juhtmed läbi löigatud jne.
Rahulikku ja loogilist mötlemist ning natukeseks ajaks saad päeva/öhtu ära sisustada.

E: veidi pajatasin ka siin teemas.
Juhtmete värvused autopoolselt ei pruugi klappida!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ee-martynas
klubiliige



Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2013 3.0 TDI

postitati 19.07.12 09:12 Tsiteeri


Viskan ise ka siia mõned pildid. Pärast endal ka ilus vaadata ;)

http://onneleid.onepagefree.com/files/Haagise%20pistikuskeem%207%20klemmi.gif

http://onneleid.onepagefree.com/files/Haagise%20pistikuskeem%2013%20klemmi.gif


http://images.spritmonitor.de/791111.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.07.12 10:07 Tsiteeri


Mul ka see teema äsja läbitud. Hakkad niimoodi pihta, et võtad kellegi appi pidurit ja suunda ja tulesid lülitama. Kui kedagi pole, siis piduri peale võid ka kivi panna. :D Ja kui pidur peal, siis testriga või kontroll lambiga uurima. Üks ots keresse ja teine juhtme otsa. Suuna tule puhul näiteks peab signaal vilkuma. Ja siis kui mingi ots leitud ühendad/märgistad enda jaoks ära ja keerad pistikusse. Hiljem kui kõik leitud, siis ühendad korralikult juhtmed läbi kummiluti jne. Mida sa vast ei leia on tagumised udutuled. Kärupoolsel pistikul võivad need olla küljes (udutuled), kuid need pole nõutud. Esialgu tundub raske kui elektrist tuhkagi ei jaga (nagu ma ise), aga kui miskit juba kätte saad on lapsemäng. Kontrolli massid ka üle igaksjuhuks. Mul tegi miskit jama vahepeal. Otsad õiged, aga suunda vajutades läks pidurituli põlema kui kõik ühendatud olid. Eraldi toimis kõik õigesti. Puhastasin massid ära ja hakkas kõik korralikult tööle.

Edu.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 08.11.18 15:57 Tsiteeri


Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.11.18 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile?


Täpselt sama asi on juba ka B7-l, millel on taga park/piduri/udu tuledeks kummalgi pool 3x 21W lambid, mis park tulena põlevad (kõik kolm mõlemal pool) osalise võimsusega ja piduri (kummaski tules 1) / udu tulena (1 vasakpoolses tules) põlevad 100% võimsusega. Park tule saaks võtta kummalgi pool sellest ühest, mis ei toimi ei piduri ega udutulena ja piduritule jaoks lülituse keskmisest piduritulest. Udutulega läheks raskemaks, aga selle olemasolu/puudumine vast maailmalõpp ei ole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.11.18 16:41 Tsiteeri


Kui haagisega ülevaatusele lähed selle autoga, siis võidakse haagise udutuld vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 08.11.18 17:37 Tsiteeri


Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).

Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse :P

Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).

Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse :P

Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Konksu võib ju B-osa panna kuid ploki ja juhtmesarja võiks ikkagi autopõhise panna can-võrguga ja mitte relee põhimõttega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 08.11.18 18:23 Tsiteeri


Isegi hõõgniitidel tagatuledega uuematel VAG autodel ei tasu treileri elektrit tulede vahelt võtta - hakkad tulede veateateid saama. Ammugi siis LED tagatuledega.

Need uuemate autode konksude plokid otseselt ei liidestu ju kuidagi tagatuledega, et neid peaks sellel põhjusel pelgama? Sisenditena toitevoolu võtavad kaitsmekarbist, piduripedaali signaali olenevalt autost kas BCM-st või pedaalilt ja muud andmed CAN-i pealt (vahelt). Väljundiks treileri pesa 13 klemmi.

A5 8T elektri paigaldusnäide -> https://www.aukup.de/anbauanleitungen/esaetze/21010516300013.pdf
Võtsin selle siit -> http://www.brunner-a.de/E-Satz/Hersteller/Jaeger-Automotive/Elektrosatz-13-polig-Audi-A5-8T::219.html?MODsid=m6rh2f3f361oubc9jd5hsjc 5j1

Kui veab, siis võib autol käruelektri ettevalmistus juba olemas olla...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 08.11.18 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 08.11.18 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.

Pole vahet kas on ettevalmistus või mitte, korrektset CAN-baasil treileri moodulit ei huvita mis tuled taga on. Näiteks tehase plokk on olenemata tagatuledest ühe mudeli lõikes sama asi VAG-il.

Lisaks tasuks arvestada, et korrektseks paigalduseks tuleks arvuti ja VCDS kaabliga käia läbi mõned elektroonikaplokid: mootor, ABS, BCM, parkimisabi, CAN gateway ja tagurdamiskaamera (kui on).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.


Valmidus tähendab seda, et pistik kärukonksule(või klemmid kaitsmekarbis) on juba olemas. See, et autol on LED tagatuled ei määra midagi. Voolu ei võeta tuledelt vaid kärukonksu plokk ise suunab vajalikud voolud haagise tulele.

Jahutussüsteemi modifikatsioon tähendab üldiselt kahte võimast ventilaatorit, ühe asemel.
Kui näiteks võtta mõni 2.0TDI, millel konksu valmidus puudub, siis peabki ametlikuks vahetuseks ka ees ventilaatorid vahetama. Olenevalt konfiguratsioonist võidakse SVM ajal kirjutada aju kodeering 2 ventilaatori jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 09.11.18 11:21 Tsiteeri


Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker". Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 09.11.18 21:30 Tsiteeri


Osta õige plokk selliste tulede jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.11.18 05:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker". Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.


B8-l saab tuled US regiooni ( või vastupidi) koodeerida, kui see peaks kuidagi aitama. Side markeri saab ka eraldi lisada kui see signaal vajalik näit. gabariidi jaoks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.1% - SQL: 22.9%]